Fashion,

OUTFIT / Back to school

9/08/2014 Pixels By Emilia 26 Comments


Nederlands: Volgens mij hebben jullie nog nooit foto's gezien waarop ik zúlke kleine oogjes heb! School is weer begonnen en ik moet duidelijk nog even in het ritme komen, vandaar dat ik er zo ongelofelijk moe uitzie. Dat vind ik zelf trouwens nogal gek, want in de vakantie stond ik zes dagen per week om 5 uur op voor mijn werk, dus tijdens schoolweken slaap ik eigenlijk veel meer. Snap jij dat nou?
Maar goed, over naar de outfit. Dit is wat ik droeg op de eerste lesdag van dit schooljaar. Ik ben begonnen met een minor buiten mijn eigen opleiding, wat betekent dat ik het eerste blok gewoon schoenen met een hakje mag dragen (dat mag op mijn eigen opleiding helaas niet), dus ik droeg mijn favoriete enkellaarsjes. Samen met mijn lievelingsjas en een losse blouse vind ik dit echt een heerlijke outfit voor een lange schooldag.

English: I don't think I've ever posted pictures on my blog in which my eyes looked so so small! My summer break is over and I obviously have to get used to the school rhythm again, hence my extremely tired looks. Quite weird actually, since during the holidays I woke up at 5am like six days a week for work, so during school weeks I actually have more sleep. I don't get that, do you?
Anyway, about the outfit. This is what I wore during the first day of school last week. The first semester I'm following classes that are not linked to my own study, so luckily I can wear heeled shoes now (my own study doesn't allow me to wear heels), so I decided to wear my favorite ankle boots. Paired with my beloved white summer coat and some loose blouse, this is for me a perfect outfit for long days at school.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Waaauw wat een mooie outfit! Staat je echt heel erg goed, wat een beauty ben je <3 En oeee ik ben verliefd op je prachtige laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige outfit! Die jas en laarsjes zijn zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige jas, hij staat je super! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah lovely! Je laarsjes zijn erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blouse! Waar komt die vandaan? :)
    Waarom zet je eigenlijk nooit eronder welke kleding je draagt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Inderdaad een heerlijke outfit! Ik ben vooral echt helemaal weg van je jas! Die is echt prachtig! Super mooi gecombineerd! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit! Je jas is geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je jas is echt prachtig! Waar heb je die gekocht?
    Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze outfit is echt heel erg leuk, en lekker comfy & casual. Ik vind de jas ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie jas! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfit! Ik vond de eerste schoolweek ook slopend, terwijl het eigenlijk niet eens zo heel druk was. Ach, hopelijk is het binnen een week weer over en sta ik ook weer fris en fruitig naast mijn bed 's ochtends in plaats van er half slaapwandelend uit te rollen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie outfit! Hoop dat je snel in het ritme komt en het naar je zin gaat hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooie outfit :). Ik ben wel weer aan het ritme gewend, maar vroeg opstaan is nooit leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw zo'n mooie outfit! Zo zou ik ook wel naar school willen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit! De jas vind ik vooral heel leuk!
    xoxo Mareijn
    www.the-freaking-third-blog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke outfit! Vooral de laarsjes zijn echt prachtig.
    X lifelovelovely.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.