Favorites,

HAPPY THOUGHTS #5 / Vijf leuke dingen

9/06/2014 Pixels By Emilia 18 Comments


Nederlands: 'Happy thoughts' behoren tot de artikelen die ik het leukst vind om voor mijn site te schrijven, maar toch maak ik er veel te weinig. Ik bedoel maar: in 2012 deelde ik voor het eerst zo'n artikel en nu zijn we twee jaar verder en is dit pas het vijfde deel! In de 'Happy thoughts' som ik allerlei dingen op waar ik op dit moment heel gelukkig van word. En dat kunnen de gekste dingen zijn! Van gebeurtenissen tot producten tot mensen... Alles kan voorbij komen. Ik word altijd er altijd heel vrolijk van om al die leuke dingen op een rijtje te zien en ik hoop dat jullie er net zo blij van worden als ik.

English: 'Happy thoughts' are articles that I really really like to write, so it's actually quite weird that I don't make them that often. I mean: I wrote the first one in 2012 and now it's two years later and this is only the fifth part! In the 'Happy thoughts' I share all the things that make me feel happy at the moment. Those things can be happenings, products, people, food... Basically everything. Making these lists always makes me feel so happy (hence the title of the posts) and I hope you guys like reading them as well!


Surfen
Ik wilde het al een eeuwigheid proberen, maar ik had niet kunnen verwachten dat ik het zó leuk zou vinden: surfen! Vorig weekend heb ik voor het eerst gesurft dankzij een evenement waarvoor ik was uitgenodigd via mijn blog en nu wil ik het zeker vaker doen. Mijn zus, die ik meenam naar dat event, is al net zo enthousiast als ik en zodra het weer lekker hard waait gaan we weer naar Scheveningen om te oefenen!

Bron afbeelding

HNTM
Tv kijken vind ik niets aan, ik kijk veel liever series via het internet. Maar... voor Holland's Next Top Model maak ik een uitzondering en laat dat programma deze week nou net weer begonnen zijn! Ik heb geen idee wat ik zo leuk vind aan dit programma, maar ik weet wel wat ik de komende maanden op maandagavond doe. Wie van jullie kijkt er ook elke aflevering?


Pukka Three Cinnamon thee
Van thee werd ik altijd al gelukkig, maar dankzij deze 'Three Cinnamon' van Pukka heeft mijn liefde voor thee nu echt een hoogtepunt bereikt. Alles aan deze thee is geweldig: de verpakking (kijk nou hoe mooi!), de smaak (3 soorten kaneel in 1 thee, kan het nog beter!?) en de gedachte erachter (alle thee van Pukka is biologisch en puur). Wie wordt daar nou niet gelukkig van?
Deze thee is trouwens onder andere verkrijgbaar bij De Tuinen en Ekoplaza en kost €3,99 voor een doosje van 20 zakjes. Misschien prijzig voor thee, maar geloof me, die 20 kopjes geluk zijn dat écht waard.


Mijn zus
Vroeger was de band tussen mijn zus en mij niet echt oké. Eigenlijk was er niet eens een band, behalve ons bloed. Maar de laatste jaren is dat gelukkig helemaal goed gekomen en ben ik oprecht blij dat ik een grote zus heb. Als je me vijf jaar geleden had verteld dat ik mijn zus ooit zou meenemen naar een persevent of dat ik stage bij haar zou lopen, dan had ik je keihard uitgelachen. Maar nu zijn die dingen zo normaal, dat ik me bijna niet meer kan voorstellen dat we vroeger dagelijks ruzie hadden. En dat vind ik héél fijn!


Pixels by Emilia op Facebook
Waar ik ook heel vrolijk van word, is dat de Facebookpagina van mijn blog ineens wordt geliked door mensen die ik helemaal niet ken! Ik heb die Facebook ooit aangemaakt voor vriendinnen die mijn blog wilden volgen maar geen account hadden op Blogger of Bloglovin'. Ik had helemaal niet verwacht dat ook onbekenden de pagina leuk zouden vinden, maar ik vind het hartstikke tof dat dat toch zo blijkt te zijn. Ik ga nu zeker proberen om wat actiever bezig te zijn op Facebook en zal op die pagina ook dingen plaatsen die ik niet op mijn blog deel. Dus als je het leuk vindt om meer van me te horen, neem dan zeker even een kijkje!

En nu is het jullie beurt! Waar worden jullie vrolijk van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Leuke blije dingen zijn dit :D Fijn dat jij en je zus nu veel beter met elkaar kunnen opschieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk om te lezen! Die thee lijkt me echt heeerlik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk artikel om te lezen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jij en je zus het zoveel beter kunnen vinden! Pas toen mijn zus het huis uit ging, 2 jaar geleden, werd onze band zo'n stuk beter! Dat is ook wel iets waar ik heel blij van word :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lijstje en wat top dat jij en je zus weer een goede band hebben. Ik had precies hetzelfde en nu hebben we ook weer een goede band met elkaar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn lijstje zo! En wat herkenbaar. Ik en mijn zus hebben nu ook een ontzettend goede band. Dat was een paar jaar geleden echt wel even anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen zeg! En wauw, surfen. Gaaf is het hè?! Ik ben afgelopen zomer op surfkamp in Portugal geweest, super was het. Volgend jaar wil ik misschien weer gaan, het geeft echt een kick. Enn HNTM dat is nu mijn favoriete programma, zo leuk om te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is inderdaad een leuk artikel! Leuk om te lezen over jou en je zus. Ik heb twee zusjes, ergens dus wel herkenbaar haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk artikel! Ik zit ook elke maandag klaar voor HNTM en heel herkenbaar over je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die thee ziet er supermooi uit, die wil ik ook proeven! En wat fijn dat de band met je zus zo goed is geworden :) heerlijk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je Facebook pagina nu ook door onbekenden geliked wordt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha soms vraag ik mezelf ook af waarom ik nou eigenlijk HNTM zo leuk vind. Het antwoord kan ik je niet geven, maar kijken doe ik er wel met heel veel plezier naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kijk ook altijd Holland's Next Top Model, maar eigenlijk vooral vanwege alle drama (ssst). En dat stukje over je zus is lief! Ik heb eigenlijk altijd een goede band gehad met mijn broertje en dat is zo fijn! En ik ga je even liken op Facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kijk ook zeker weten elke aflevering van HNTM! Net als jij volg ik vrij weinig op tv behalve.. HNTM (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk, vrolijk artikel :)! Ik deel je liefde voor HNTM en thee! Fijn dat de band met je zus zo goed is geworden ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk artikeltje! Ik ben ook dol op surfen, ik was een keertje op surfkamp gegaan gewoon om met mijn vrienden mee te gaan. Ik had nooit gedacht dat dit zo leuk ging zijn! Het geeft zo'n leuk gevoel om op je surfplank te kunnen blijven staan :) En proficiat met je Facebook-pagina, ik wist trouwens niet dat je er eentje had, dus ik ga het direct ook eens liken. Ook fijn dat je een betere band hebt met je zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat het zo goed gaat met jou en je zus! Erg belangrijk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk om te lezen! Ik wil al heel lang surfen maar op de een of andere manier komt het er nooit van. Verder ben ik ook al weer helemaal in de ban van HNTM, echt een guilty pleasure, haha! Verder word ik blij van het fijne weer wat we nu nog hebben en van fotograferen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.