Diary,

EVENT / Surfen en het Woodstock festival

9/01/2014 Pixels By Emilia 18 Comments


Nederlands: Dankzij mijn blog heb ik al ontzettend veel geweldige evenementen mogen meemaken, maar afgelopen zaterdag was toch wel een groot hoogtepunt: ik was door CosmoGirl en O'neill uitgenodigd voor een surfles, yoga op het strand én het Woodstock festival op Scheveningen. Wauw! Toen ik de uitnodiging in mijn mailbox las, zat ik helemaal te stuiteren achter mijn computer. Ik wilde al sinds de middelbare school leren surfen, maar had op de een of andere manier nog nooit een les geboekt. Dit evenement was dus, hoe cliché dat ook klinkt, een soort droom die uitkwam. Als je benieuwd bent naar mijn dag op Scheveningen en mijn surfskills (of gewoon wil lachen om gênante foto's van mij in een wetsuit), klik dan op 'read more'!

English: When I started blogging, I had no idea what this fun hobby would bring me. I never expected I would get invited for events, but I've done so many cool things that I'm really thankful for already, thanks to my website. Last Saturday was one of the biggest highlights in my little blogging 'career': I got invited to join a surfing clinic and the Woodstock festival. I got so excited when I got this invitation! I've wanted to learn how to surf for years now, but somehow never took a class. So, this event actually was a dream coming true for me! Today I'm sharing a diary of my day on the beach, so if you want to read about my surfing skills (or just want to have a laugh at embarrassing pictures of me wearing a wetsuit), you should click on 'read more'!



Om half 1 zou de surfles beginnen, dus toen we om 12 uur op het terrein aankwamen, mochten we meteen de wetsuits aantrekken. Hierboven zie je mij en mijn zus, die ik mee had genomen naar het evenement. We doen veel te weinig dingen samen, dus ik vond het super dat ik haar mocht meenemen!
(Wat lijk ik trouwens een ukkie naast mijn zus hè!? Ze is zo mooi lang!)


Na een lesje yoga op het strand en een korte instructie over de surfplank en het surfen, mochten we meteen het water in. Zo vet!
Op de twee actiefoto's hierboven (die blogvriendinnetje Dagmar voor me maakte, dankjewel!) zie je mijn eerste pogingen om op de plank te blijven staan. In het begin was ik een totale ramp en ik had echt niet verwacht dat ik aan het einde van de les echt rechtop kon staan. Maar het is me gelukt! Echt geweldig om te doen. Mijn zus was ook helemaal enthousiast en we willen het zeker vaker gaan proberen!


Na het surfen stond er nog een leuke verrassing op het programma: we mochten een paar schoenen van O'Neill uitzoeken en die laten customizen! Ik koos voor lichtblauwe gympies die in verschillende pastelkleuren werden gespoten. Onderaan dit artikel zie je het resultaat!


Toen onze schoenen klaar waren, was het tijd om wat te drinken te halen. We hadden muntjes gekregen voor een smoothie en we kozen voor mango-acai. Heerlijk, daar waren we wel aan toe na het surfen.


Vervolgens liepen we over het terrein van het Woodstock festival. Wat een gave sfeer hing daar! Echt heel hippieachtig, ontzettend leuk. Je kon je haar laten doen, in de zweefmolen, verschillende clinics volgen (waaronder dus het surfen), naar bandjes luisteren en gewoon lekker loungen in een hangmat.



Daarna haalden we nog even wat te eten. Een ontzettend lekkere vegan couscoussalade voor mij en een patatje met kruiden en mayo voor mijn zus.


En alsof we nog niet verwend genoeg waren, kregen we ook nog eens een geweldige goodiebag mee. Zoals je op de foto hierboven kunt zien, zaten daar onder andere shampoo, een iPadhoes, zonnebril, armbandjes en tijdschriften in. En de schoenen die tijdens het event zijn geverfd natuurlijk!


Oh wauw, ik vind het zo heerlijk om naar de foto's terug te kijken. Ik heb een geweldige dag gehad samen met mijn zus en ik vind het heel gaaf dat ik nu eindelijk eens een surfles heb gehad, met héél veel dank aan CosmoGirl, O'Neill, CreamPR en Hart Beach Surfschool.
Heb jij wel eens gesurft?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Aah wat een heerlijk verslag, het was zo geslaagd en super supergezellig! Echt een heerlijke dag gehad en fijn om je weer te zien <3 Je was echt een heldin op de surfplank, je ging zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf! Wat een leuke foto's ook. Surfen staat ook op mijn bucketlist, en dan natuurlijk het liefst in Australië ofzo haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, dat lijkt me ook fantastisch! Ik ken iemand die heeft gesurft op Bali, dat zag er op de foto's ook geweldig uit. Misschien ooit... :)

      Verwijderen
  3. Wauw wat een super tof evenement! Ik heb het nog nooit gedaan maar zou het ook heel graag willen leren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super leuk uit, dat had ik ook wel willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke foto's, echt gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel erg leuk uit, wat een toffe schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige dag moet dat zijn! Leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk event! ziet er heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah super gaaf event! Mooie sfeer fotos heb je gemaakt! Ik heb nog nooit gesurft, lijkt me wel super gaaf om eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof event. Ik heb nog nooot gesurft, maar lijkt me super leuk. Wel moeilijk om te blijven staan, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er ontzettend leuk uit! Ik zou ook al zo lang willen leren surfen, en ik wilde ook een paar keer op vakantie lessen nemen maar meestal zijn die nog redelijk prijzig dus ik heb het elke keer uitgesteld. En die schoenen zien er trouwens ook echt heel leuk uit.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, wat ziet het er onwijs gezellig uit! Zelfs in een wetsuit zie je er nog prachtig uit, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dat je daarheen mocht! En wat ziet het er daar leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je super mooie en gezellige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend gaaf zeg! Ziet er goed uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, je hebt hele mooie foto's gemaakt en het ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.