Personal,

SUMMER / I'm on a holiday!

8/18/2014 Pixels By Emilia 31 Comments


Nederlands: Hier even snel een ansichtkaartje voor jullie! Ik ben samen met met vriend voor 8 dagen op vakantie naar de zon en we zijn zojuist bij ons hotel aangekomen. Omdat we nog even moeten wachten voordat we onze kamer in kunnen, heb ik mooi de tijd om een stukje voor jullie te schrijven! We zitten nu in de lounge in het hotel en op de foto's hierboven kun je zien wat ons uitzicht op dit moment is. Wauw, heerlijk toch!? We zijn vanochtend om 03:45u van huis vertrokken en rond half 10 (lokale tijd, het is hier een uurtje eerder) zijn we geland op het vliegveld van Funchal, Madeira. Tot nu toe is alles hier op het eiland even mooi (de schattige witte huisjes, de natuur, ons hotel...) en het weer is ook pérfect. Als het zo blijft, wordt het 8 dagen puur genieten. Ik ga proberen om jullie up to date te houden, maar als ik geen tijd (of internet) kan vinden, dan houden jullie alle vakantie-artikelen volgende week van me tegoed!

English: Here's a little postcard for you guys! I'm on a holiday for 8 days together with my boyfriend and we just arrived at our hotel. We have to wait for a little while until we can enter our room (we had an early flight, so the rooms aren't ready yet), so we're now chilling at the lounge where the wifi is working perfectly fine, which means I can write this little article for you. And oh my, look at our view! Lovely, right!? We left home at 3:45am and landed around 9:30am (local time, it's an hour earlier over here) at the airport of Funchal, Madeira. So far I love everything about this island (the cute little houses, the beautiful nature, our awesome hotel...) and the weather is amazing as well. The upcoming 8 days are going to be the best! I'm going to try to keep you guys up to date about our holiday, but if I can't find the time (or the wifi), I'll share lots of holiday posts with you when I get back home!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

31 opmerkingen:

  1. Oeh lekker hoor! Geniet van de komende 8 dagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat uitzicht er prachtig uit! Geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jaloers op dat ansichtkaartje haha! Geniet ervan met volle teugen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh dat ziet er heerlijk uit! Mareira lijkt me een erg mooi eiland. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je vakantie! Ziet er prachtig uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super uit! geniet er maar lekker van, fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heel mooi uit daar! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk!! Geniet er van, je hebt de perfecte tijd gekozen om ons regenachtige land te ontvluchten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat ziet dat er fijn uit zeg! Heerlijk dat je nog een vakantie voor de boeg hebt, heel veel plezier de komende dagen :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk, het ziet er prachtig uit! Geniet van je vakantie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk! Geniet er lekker van :) Het weer is hier heel slecht..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een prachtige foto's! Geniet er heerlijk van. Hier in Nederland mis je in ieder geval niks, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, ik ga hier van huilen. Ik wil oooook! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nooo sorry, dat was niet mijn bedoeling! Haha, dankjewel! :D

      Verwijderen
  14. Ziet er nu al heerlijk uit. Geniet ervan! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er echt prachtig uit daar! Geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ken je het liedje: "Een glaasje Madeira my dear"? Neem er eentje van me. En vooruit, je vriendje ook! ;-) Zoek het oude liedje maar op, op YouTube... Groetjes en een fijne vakantie. Wij vertrekken trouwens zo meteen naar Turkije.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee Evert! Ik ken het liedje niet, maar ik heb wel een glaasje Madeira genomen! Michael niet, want die houdt niet zo van wijn haha. Ik zal het liedje even opzoeken!
      Heel veel plezier in Turkije en tot over 2 weken!

      Verwijderen
  17. oh are you in Madeira? I'm from Portugal x) hope you have the nicest holidays :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Haha wat grappig! Hier ben ik 4 jaar geleden ook geweest! Herkende het uitzicht gelijk! Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, dat is nog eens toevallig! Heerlijk hotel hè? Dankjewel, we hebben het super gehad! :)

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.