Personal

PERSONAL / You probably didn't know #12

8/11/2014 Pixels By Emilia 30 Comments


Nederlands: Toen ik het elfde deel van 'You probably didn't know' uploadde, had ik niet verwacht dat er nóg een vervolg zou komen. Ik had al elf keer vijf feitjes over mezelf opgesomd en dat leek me eigenlijk wel zat. Maar toen een lezeres me liet weten dat ik die rubriek echt weer moest oppakken, kwamen er toch weer een aantal maffe weetjes in me op die ik wel wilde delen. Dus dat ga ik vandaag doen! Als je op 'read more' klikt, krijg je het lijstje te zien. Hopelijk vinden jullie het weer leuk!

English: When I uploaded the eleventh part of 'You probably didn't know', I never thought I would make another part again. I already shared eleven times five facts about myself and I thought that actually was enough. But then a reader contacted me and told me she'd love read more of those posts, so I started thinking about some fun facts that I could share. So here we go again! If you click the 'read more' button you'll see the list of five new facts. I hope you like reading them again!


1. Toen ik nog maar net kon fietsen, ben ik eens met mijn voorwiel in een tramrails terecht gekomen. Er is niets ergs gebeurd, maar sindsdien vind ik het wel doodeng om langs een trambaan te fietsen.

2. Ik kan mijn elleboog likken (en ik wilde jullie er als bewijs wel een foto van laten zien, maar dat lijkt me bij nader inzien toch een beetje te gênant. Maar als je me ooit in het echt tegenkomt, wil ik het best demonstreren).


3. Ik heb al sinds groep 7 een roze slaapkamer. Niet alleen de muren zijn roze, maar ook mijn beddengoed, kussens en accessoires, zoals kaarsen, plaids en opbergdozen. En ik houd niet eens van roze...

4. Het eerste computerprogramma waarmee ik 'speelde', toen ik een jaar of 9 was, was Microsoft PowerPoint. Daarin maakte ik een soort verhaaltjes in animatievorm. Dat vond ik leuker dan computerspelletjes! Later stapte ik over op MovieMaker en ging ik echte animatiefilms (in stop-motion) maken met lego of tekeningetjes.


5. Ik ben jarenlang lid geweest van de plaatselijke EHBO-vereniging, waar ik drie EHBO-diploma's én mijn AED-brefet heb behaald (die ondertussen waarschijnlijk allemaal verlopen zijn). Hierboven zie je de club op bezoek bij de reddingsbrigade in 2008, waar we zelf met reddingsboten mochten varen en met zeehonden hebben gezwommen, zo leuk! Oh en mocht je me niet herkennen: ik sta linksonder op de foto, met die afzichtelijke, gebloemde zwembroek.

Hier vind je de vorige delen van You probably didn't know: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Ahh wat leuk weer om te lezen!! Wat gralpig dat je slaapkamer helemaal roze is! Ik vind het wel wat hebben hihi :). Ik speelde vroeger ook altijd met powerpoint haha, ik maakte ook altijd verhaaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer leuk! Grappig dat je je elleboog kan likken haha, ik dacht altijd dat niemand dat kon. Dat het gewoon onmogelijk was xd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer hele leuke feiten over jezelf!! Ik ga ook eens proberen of ik mijn elleboog kan likken hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het, een slaapkamer die in de kleuren is die je leuk vond op vroegere leeftijd. Erg vervelend! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke feitjes en grappig dat je je hele kamer roze hebt maar er niet eens van houdt haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke weetjes! Echt naar van die trambaan, zou daar ook bang van worden. Dat je zoveel EHBO diploma's hebt, echt supergoed dat je zo ander wilt helpen!

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, je elleboog kunnen likken, hahah! En wat zie je er anders uit op de 2008 foto! Toch grappig deze feitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer erg leuk om te lezen! Ik probeerde meteen na het lezen of ik mijn elleboog kon likken, maar helaas. Ik denk trouwens niet dat ik de enige hierin was die het meteen ging proberen, haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooooooow, je slaapkamer! Dat had ik nooit verwacht bij jou! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha dit blijft een leuke rubriek! Ik vind dat roze juist wel iets schattigs hebben! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat van die roze slaapkamer is wel wat raar haha ^^ Verander dan? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ik heb het al iets minder heftig gemaakt door het grootste gedeelte van de roze accessoires eruit te gooien en te vervangen door witte en lichte houten spulletjes, maar aangezien ik waarschijnlijk binnen een jaar uit huis ga, is het niet echt te moeite om het nog helemaal te veranderen! En ach, ik ben er ook wel aan gewend haha. :)

      Verwijderen
  12. Mocht ik je ooit in het echt tegenkomen, dan moet en zal ik feitje nummer twee zien hahaha! Erg leuke rubriek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het ook echt een leuke rubriek!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen! Zou je je kamer niet liever anders willen als je niet van roze houdt? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, heel leuk om te lezen! En jeetje, wat een roze kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha leuk dit! Als ik je tegen kom, dan zal ik zeker vragen of je t wilt laten zien. Bizar eigenlijk dat je dat kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahah nummer 2 is leuk, ik ging het zelf ook gelijk proberen. Het lukt me alleen niet.
    Wat gaaf dat je met zeehonden heb gezwommen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel grappig om te lezen, haha. En bij nummer 2 ging ik ook gelijk weer proberen om mijn elleboog te likken...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke feitjes! Grappig om te lezen dat veel mensen, net als ik, bij het lezen van feitje nummer 2 het zelf gingen proberen. Natuurlijk lukte het me niet, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh god je kamer.. Wowie! Dat had ik niet achter je gezocht! Ik speelde ook altijd leuk om met PowerPoint te spelen ☺

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo! Je hebt een zeer leuke blog, daarom heb ik je genomineerd voor de Liebster-award. Voor meer informatie, kijk hier > http://wp.me/p4QYc6-1C

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.