Fashion,

OUTFITS / Lately #7

8/06/2014 Pixels By Emilia 24 Comments


Nederlands: Jippie, het is weer tijd om mijn outfits van de afgelopen weken op een rijtje te zetten! Ik was eigenlijk van plan om dat in de eerste week van augustus meteen te doen, maar ik kom er nu achter dat ik wat dat betreft een beetje gefaald heb. Maar ach, op welke dag ik dit artikel ook plaats, de outfits blijven hetzelfde. Hopelijk vinden jullie het weer leuk om alle looks onder elkaar te zien! Als je op de naam van de outfitpost klikt (onder elke foto) ga je naar het volledige artikel en zie je ook de detailfoto's. Welke outfit is jouw favoriet?

English: Yahoo, it's finally time to put some of my latest outfits all in one little recap post! I actually planned to share this post in the first week of August but that plan obviously failed. But whatever, no matter which day I show you guys this post, the outfits will all be the same, right? I hope you like to see all my looks in a row, just like the previous times! If you click on the title of the outfit post (underneath each picture) you'll be linked to the full post where you can also find detail shots of the outfits. Which look is your favorite?

28 juli - Very special
19 juli - Fashion Week
2 juli - Texelse duinen
15 juni - Lunch date
5 juni - Boyfriend jeans

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. erg mooi!
    vooral die in de Texelse duinen en de laatste met je boyfriend jeans.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, jouw outfits zijn altijd zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw de ene outfit is nog mooier dan de andere, geweldig om te zien topper <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kleedje is mijn favoriet! Staat je zo mooi! Mooie benen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk overzichtje, ik hou van je stijl! <3 (Maar dit is toch nog steeds de eerste week van augustus?!) Haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke prachtige outfitfoto's Em, wat ben je toch een prachtige meid! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een mooie outfits, die in de texelse duinen en de outfit met boyfriend jeans zijn mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste outfit vind ik je echt geweldig staan! Persoonlijk is mijn favoriet de eerste en de laatste :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat 'Very special' jurkje is prachtig! Waar is die van? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar koop jij je kleren? Jij ziet er altijd zo mooi en deftig uit! 😍 ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi! Die derde is m'n favoriet :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfits! Ik ben vooral helemaal weg van je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk! Ik vind vooral de outfit van 18 juli en 2 juli mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfits! Nummer 3 en 5 zijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie outfits allemaal. Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's! Ik vind de eerste en de derde outfits het leukst :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt echt een hele leuke stijl! Ik vind de outfit van toen je in Texel was en die laatste met de boyfriend jeans het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie stijl! Zou alles zo aantrekken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.