Madeira,

OUTFIT / Summer nights

8/29/2014 Pixels By Emilia 30 Comments


Nederlands: Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk om deze outfit online te zetten. De foto's herinneren me er namelijk aan dat ik een paar dagen geleden nog heerlijk met blote benen rondliep op Madeira, terwijl ik nu naar buiten kijk en de regen over de ramen zie druipen. Maar... Ik heb gehoord dat we dit jaar een prachtige nazomer krijgen in Nederland, dus misschien kan ik dit jurkje dan toch weer uit de kast halen. Ik droeg dit op vakantie toen we uit eten gingen bij een Italiaans restaurantje in Funchal (ik zal in een fotodagboekje nog wel een foto laten zien van de fantastische pizza die ik daar at). Ik had bijna geen sieraden mee op vakantie, maar dat is niet zo erg, want dit jurkje heeft ook niet veel meer extra's nodig dan een paar fijne hakken. Tenminste, dat vind ik. Wat vinden jullie van de outfit?

English: Actually I don't like posting this outfit at all. That's because these pictures remind me that a few days ago I was walking around in short dresses with bare legs on the beautiful island Madeira, while I'm now sitting in my room watching the rain pouring down. But ah well, I heard we're getting a nice 'after summer' (or whatever you call it) in the Netherlands, so I hope I'll be able to wear this dress again soon. This is what I wore on my holiday when we went out to get dinner at the loveliest Italian restaurant (I'll show a picture of the amazing pizza I had there in my next photo diary). I didn't bring much jewelry with me on my trip, but I don't think that's really necessary with this look, since this dress doesn't need more than just a pair of good heeled sandals. Or at least that's my opinion. What do you think of this outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Wat een mooie jurk en die schoenen eronder zijn echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit jurkje staat je ook weer erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi jurkje! Staat je erg goed zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk jurkje! Dat printje erop is echt prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty! Gaaf jurkje is dat. Daar heb he inderdaad niet veel extra's bij nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie outfit! Die schoenen vind ik echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moooi jurkje! Ik mis ook de blote benen en warmte.. Zomer leek dit jaar sneller te gaan dan anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie outfit! En je hebt het goede weer wel meegebracht uit Madeira, want het schijnt hier nu ook weer bloten-benen-weer te worden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat jurkje staat je echt prachtig! Leuk dat je vaker jurken draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk jurkje, die hakken staan er heel leuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie foto's en prachtige look! En wat is je haar lang geworden, staat je heel erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een jurkje! Wat staat het je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat je prachtig! Je zou meer jurken moeten dragen, het staat je zo goed. Mooie combinatie met de schoenen ook trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Je schoenen zijn fantastisch. Een prachtige, simpele outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi veelzijdig jurkje! Staat je erg goed. Die schoenen staan er ook erg leuk bij! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig jurkje! Als het wat kouder is ook superleuk met een blazertje ofzo er overheen! Je schoenen zijn ook erg mooi. X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het jurkje staat je super goed! Hele mooie foto's meis! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig jurkje, staat je super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waauw, wat zie je er weer prachtig uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw! Dat jurkje is echt prachtig! Het heeft inderdaad niet veel extra's erbij nodig qua sieraden. Hij staat je ook echt heel goed! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, je schoenen! Je jurkje is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie outfit, je schoenen zijn geweldig! Laat die nazomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige jurk! Zie het van de zonnige kant deze week hebben we weer mooi weer dus je heb de zon meegenomen :). En je kan je jurkje weer aan

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, volgens mij heb ik deze outfit nog niet eerder gezien maar hij is echt perfect!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.