Fashion,

FASHION / Shop my closet

8/16/2014 Pixels By Emilia 13 Comments


Nederlands: Eindelijk weer eens een berichtje van mij! Ik heb al bijna een week niets geschreven (het voelde trouwens als maanden, maar zo erg was het gelukkig ook weer niet), dus het is hoog tijd om weer iets van me te laten horen. De afgelopen dagen ben ik énorm druk geweest met mijn werk, voorbereidingen voor vakantie en... het updaten van mijn Marktplaatswinkeltje! Ik zag er al weken (nouja, maanden) tegenop om al mijn ongebruikte kleding op de foto te zetten en op Marktplaats te plaatsen, maar nu kan ik het eindelijk van mijn ellenlange to do list afstrepen. Omdat ik op mijn vorige 'shop my closet' veel leuke reacties kreeg, wilde ik jullie deze keer weer als eerste een kijkje laten nemen tussen mijn 'collectie', dus hierbij de link: www.marktplaats.nl/verkopers/2387703.html. Alles staat er net een paar minuten op, dus jullie hebben een primeur. Hopelijk staat er iets leuks tussen!

English: Finally, a new update on the blog! I haven't been posting here for a week (it felt like months though, luckily it wasn't that bad), so it's really about time to update you guys on life. So, the last few days I've been extremely busy with my job, I've actually been working 6 days a week, I've been sorting out my stuff for my holiday and... I've created a little second hand shop. I put a few clothes that I don't use anymore for sale on Marktplaats, which is similar to eBay but only for the Dutch. You can have a look at the stuff I'm selling over here: www.marktplaats.nl/verkopers/2387703.html, I don't ship to anywhere outside the Netherlands though!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

13 opmerkingen:

  1. Altijd fijn als je dingen waar je tegen op kijkt van je to do list kan afstrepen! Succes met de verkoop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, ik ga zeker even op je Marktplaats winkeltje kijken, want ik hou van jouw kledingstijl! Thanks for sharing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat leuk dat je dit ook met ons deelt. Ik ga even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staan leuke dingen tussen! Succes met je verkoop! Ik moet ook nog altijd al mijn kleding fotograferen en op marktplaats zetten, maar stel het ook altijd uit, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ellenlange to do list... Pff ik ken het! Je verkoopt leuke dingetjes zeg, ti's dat ik nu nog even moet sparen van mezelf..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je dit doet! Ik zie veel mooie items :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staan supermooie items tussen! Ik vind het vooral jammer dat ik je schoenen niet pas, haha ;-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke schoenen en tassen! Ik moet ook echt eens wat gaan verkopen, ga ik deze maand nog mee bezig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh ben erg benieuwd, ga snel even kijken :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingetjes Emilia! En ik spotte roze.. ;-) Haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.