Lifestyle,

TAG / Create it your way

7/30/2014 Pixels By Emilia 24 Comments


Nederlands: Toen ik de 'Create it your way'-tag vond, was ik gelijk enthousiast. Dit is één van de leukste en origineelste vragenlijstjes die ik ooit ben tegengekomen en ik had meteen zin om alles te beantwoorden. Dat heb ik dus gedaan! Bij deze tag wordt er onder andere gevraagd wat voor beautyproduct ik zelf zou maken, welke krachten ik zou hebben als ik een superheld was en wat voor robot ik zou creëren. Klik snel op 'read more' als je benieuwd bent naar al deze (te) gekke vragen en mijn antwoorden erop!

English: When I first read the 'Create it your way' tag, I instantly loved it. This is one of the funniest and most original blog interviews that I ever read and I immediately knew I wanted to answer these questions too. So I did! I had to tell what kind of beauty product I would produce, what kind of super hero I would be, what kind of robot I would create, and much more. So if you'd like to read more about the things I would create, you only have to click the 'read more' button. Enjoy!


1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Ik ben dol op de geur van wasverzachter, dus daar zou ik wel een kaars van willen hebben! Dan ruikt je kamer meteen fris en schoon, lijkt me heerlijk!

2. Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Ik heb een beetje een hekel aan nagellak en ik draag het eigenlijk alleen op mijn teennagels. Die lak ik één keer per jaar (als de zomer begint) in een neutraal kleurtje dat overal bij past. Geen felle kleuren voor mij. Als ik zelf een tint mag ontwerpen, zou ik gaan voor de perfecte huidkleurige nagellak. Liefst een tint lichter dan mijn eigen huidskleur, zodat mijn voeten er bruiner door lijken.


3. Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Een soort permanente foundation, waardoor je huid er altijd fantastisch uitziet. Er bestaan al verschillende soorten langdurige make-up, zoals wenkbrauwtattoo's, wimperextensions en permanente eyeliner, maar een echte long lasting foundation is nog niet uitgevonden. Ik zou het in zo'n schattig sprayflesje doen, zoals je hierboven op de foto ziet. Een keer opspuiten en je hebt de rest van je leven een perfecte huid. Klinkt als het ideale beautyproduct, vind je ook niet?

4. Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Ik lees zelf graag thrillers en het lijkt me heel gaaf om zo'n boek te schrijven! Ik vind het altijd zo knap als schrijvers alle feiten van zo'n misdaad laten kloppen en dat aan het eind van het verhaal alles helemaal op z'n plaats valt. Dat zou ik ook wel willen kunnen!

Bron

5. Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Wát een lastige vraag! Ik zou het echt niet weten... Ik heb niet echt een favoriet filmgenre! Maar komedies zijn altijd goed, dus dan zou ik wel een extreem hilarische film willen maken. Een soort '21 Jump Street' bijvoorbeeld (en dan mag Channing Tatum natuurlijk ook weer meespelen).

6. Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou een soort super fashionable Hema beginnen. Zo'n winkel waar álles wordt verkocht, van kleding tot eten en van elektronica tot woonaccessoires. En alles is dan natuurlijk extreem mooi en hip en fairtrade en diervriendelijk én ook nog eens heel betaalbaar. Er komt een gigantisch speelparadijs én een fantastisch lekker restaurant, zodat de kinderen en mannen zich kunnen vermaken, terwijl de vrouwen eindeloos shoppen. Investeerders kunnen zich alvast melden via pixelsbyemilia@gmail.com.

Bron

7. Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Een opruimrobot, die alle troep achter mijn kont opruimt (en ergens opbergt waar ik het makkelijk kan terugvinden), lijkt me ideaal.

8. Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Ik gebruik eigenlijk geen apps! Mijn mobiel wordt verschrikkelijk langzaam als ik veel download, dus ik gebruik op dit moment alleen Twitter, Instagram en Whatsapp. Zelfs Nu.nl heb ik eraf moeten gooien toen Whatsapp geüpdatet moest worden!

Bron

9. Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Mijn lievelingsdier is een kat, dus die hoef ik niet meer te fokken. Maar wat me wel geweldig lijkt, zijn puppy's die voor altijd puppy's blijven. Ik vind honden namelijk het allerleukst als ze nog jong en pluizig zijn, dus het lijkt me geweldig om een ras te fokken dat altijd zo blijft. Maar dan wel een grote puppy. Bijvoorbeeld een forever young Newfoundlander (dat zijn volgens mij de grootste honden die er bestaan), zoals hierboven op de foto. Ahhh, die zijn toch niet te weerstaan? Oh en ik zou er natuurlijk ook voor zorgen dat ze even oud worden als hun baasjes.

10. Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Ik zou er gewoon uitzien als mezelf, zodat niemand weet dat ik allerlei superkrachten heb. Maar ondertussen kan ik stiekem vliegen, onzichtbaar worden, toveren, mezelf teleporteren, gedachtelezen, van uiterlijk veranderen en mezelf transformeren naar elk bestaand dier. Eigenlijk zou ik dus gewoon alles willen kunnen.


11. Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Koken of dierverzorging. Ik geloof dat die lessen wel worden aangeboden op het vmbo, maar ik vind het idioot dat havo'ers en vwo's er geen les in krijgen. Het lijken me namelijk enorm gezellige en leuke lessen én het zijn echt vakken waar je in de toekomst wat aan hebt!

12. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Mmm, veganistisch bounty-ijs, met kokosmelk en pure chocolade. Dat lijkt me echt hemels.


13. Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Lastig! Ik drink eigenlijk het liefst gewoon water, smoothies of thee. Maar water is smaakloos en van thee bestaan er al zóveel smaakjes, dat er bijna niets meer te verzinnen valt! Ik wil weleens hét perfecte recept voor smoothies bedenken, maar dat is moeilijk, omdat ik van alle soorten fruit houd. Ik zou dus niet kunnen kiezen wat ik in die smoothie zou stoppen.

14. Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Weet je wat er nou echt ontbreekt op Whatsapp? Een kotsende emoticon, zoals we die vroeger op MSN hadden! Als ik zelf een icoontje zou maken, zou het dus een misselijke Emoji zijn.

Bron

15. Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Oef! Ik zou sowieso een huis in Nederland bouwen, want hoeveel mooie landen er ook bestaan, in Nederland voel ik me altijd thuis. Ik zou waarschijnlijk een schattige witte villa bouwen in de buurt van het strand, met twee garages (één voor mijn Porsche en één voor de Ferrari van mijn vriend), een tuin met duizend verschillende bloemen en planten (incl. moestuintje met aardbeien en tomaten), een flink zwembad, sauna en het belangrijkst: een gi-gan-ti-sche keuken met de grootste oven die je ooit hebt gezien, een Amerikaanse koelkast en een vriezer zo groot dat er een lijk in past. Sounds perfect to me.

Ik tag Dagmar, Anne en Jennie om deze vragenlijst ook in te vullen! En als iemand anders de tag ook doet of gedaan heeft, let me know, vind ik leuk om te lezen!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuke tag! Ook super ingevuld! Laat je het ons weten als jouw beautyproduct op de markt is? Ik vind het echt een geweldig idee en ik zou het zo kopen! Wist je trouwens dat er een ras is dat voor altijd zo klein als een puppy blijft? Het heet pomsky, lijkt een beetje op een kleine husky :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh! Ik heb even gegoogled naar pomsky's, superschattig! Sowieso vind ik husky's prachtige honden, maar als ze voor altijd puppy blijven, zijn ze nóg leuker haha.

      Verwijderen
  2. Wat een superleuke tag, met fijne foto's erbij! Je hebt hem leuk ingevuld :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een onwijs leuke tag! Vooral met jouw eigen winkel ben ik het wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ja dat misselijke poppetje op whatsapp mis ik ook wel een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige tag! Ik wil ook een opruimrobot, haha. En ik zou ook wel willen dat dieren zo oud werden als hun baasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag! Deze kende ik nog niet. Je antwoorden zijn trouwens ook erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha puppies die altijd puppy's blijven, yes please! En zo'n opruimrobot en permanente foundation, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag, deze kende ik nog helemaal niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke tag om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een originele tag! En ook nog eens super leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een leuke tag! Ik denk dat ik deze overneem.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, leuk! Ik ben benieuwd naar jouw antwoorden!

      Verwijderen
  12. Haha wat een ontzettend leuke tag, deze kende ik nog niet. Je antwoorden zijn erg leuk, ik heb ze met plezier gelezen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Haha yes, dan is het maar goed dat ik je heb getagd! :D

      Verwijderen
  14. Dit is zo'n leuke tag! Ik heb hem al eens geprobeerd in te vullen maar toen wist ik heel veel vragen niet en ben ik gestopt maar nu wil ik hem eigenlijk nog een keertje doen. En mag ik ook zo'n puppy???

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je alles leuk beantwoord, zeg! Ik vond deze tag heel leuk om te lezen en dit is ook de eerste keer dat ik hem voorbij heb zien komen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh vegan-bounty-ijs! Dat lijkt me echt heerlijk! Ik heb trouwens weleens zelf veganistische bounty's gemaakt, van geraspte kokos/dadels/honing en dan gedipt in gesmolten pure chocolade! Echt hemels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze tag is zo ongelooflijk leuk! Echt heel erg bedankt voor het taggen, ik vul het gauw in. Wauw superleuk geantwoord en ehh je weet het he, mocht je een boek willen schrijven dan klop je bij mij aan ;) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie post en idd leuke tag! Nice blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ahh wat een superleuke tag! Die had ik nog nooit gezien, hij is geniaal! Je forever foundation klinkt ideaal, die zou ik ook wel willen :-D

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat heb je hem super leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.