Beauty,

REVIEW / Oriflame bodysplashes (NEW!)

7/08/2014 Pixels By Emilia 15 Comments


Nederlands: Zoals jullie misschien wel weten, ben ik dol op bodysplashes. Voor mijn verjaardag kreeg ik een hele lading en sindsdien gebruik ik ze bijna dagelijks! Heerlijk om je even mee op te frissen tijdens een warme dag. Dus toen ik hoorde dat Oriflame ook een aantal bodysplashes aan hun geurlijn had toegevoegd, was mijn nieuwsgierigheid meteen gewekt! Ondertussen heb ik twee van de damesgeuren mogen ontvangen en die zal ik in dit artikel voor jullie reviewen. Benieuwd wat ik vind van deze gigantische flessen bodysplash? Lees dan snel verder!

English: As you might already know, I'm a huge fan of bodysplashes. I got a bunch of bodysplashes for my birthday and I've been using those on a daily base. They're perfect for a little freshening up during a hot day. So, when I heard that Oriflame added several new bodysplashes to their assortment, I just had to try those! I got the chance to receive two of the new smells for women to review for you guys, so that's what I'll do in this article. If you want to know what I think about these big bottles of bodysplash, you should read on!


Ik heb de geuren die je hierboven op de foto ziet: 'Lavender' en 'Red Apple'. Ook zijn er bodysplashes te koop in de geuren 'Lemon' en 'Orange Blossom'.
Oriflame zegt over deze geuren: Gebruik ze als sprankelende ‘all over body splash’ in plaats van je normale parfum of breng ze aan als instant opfrisser op de huid van je hals, polsen en decolleté tijdens warme zomerdagen. Je huid wordt er fluweelzacht van en dankzij de royale 400 ml flacons hoef je er niet zuinig mee te zijn! ‘Splash’ ze all over je lichaam voor een verfrissende, subtiele parfumering van je body!


'Red Apple' vind ik persoonlijk het lekkerst. Dit is een heerlijk zoete appeltjesgeur, die je heel lang (minstens een halve dag) blijft ruiken. Het is geen zwaar parfum, maar een fijn, subtiel geurtje. Deze bodysplash heb ik de afgelopen week zo goed als elke dag gebruikt!


Hoewel ik normaal gesproken absoluut geen liefhebber ben van lavendelgeur in parfums, vind ik ook 'Lavender' erg lekker. Het is dan ook niet zo'n sterke, pure lavendelgeur, maar juist iets zoeter en frisser. Vooral vlak voordat ik ga slapen, gebruik ik deze bodysplash graag, omdat lavendel zo'n rustgevende geur is.


Beide bodysplashes hebben zo'n opening als je op de foto hierboven ziet. Toen ik de flessen voor het eerst zag, leek dat me ontzettend onhandig in gebruik, maar dat valt eigenlijk hartstikke mee! Je kan de fles tegen je huid zetten en dan ondersteboven houden, zodat er een klein beetje bodysplash op je huid terecht komt of je kan wat in je hand gieten en dat op je lichaam 'splashen'.


Ik ben helemaal blij met deze geuren! Ze zijn ideaal voor de zomer, als ik geen zin heb in een zwaar parfum, maar toch een geurtje wil dragen, en ze ruiken ook gewoon heerlijk. En de prijs is ook nog eens hartstikke prima: voor zo'n grote fles van 400ml betaal je €14. Bijna alle geuren zijn al verkrijgbaar, behalve Red Apple, die is vanaf 25 juli te koop! Je kunt ze onder andere bestellen op www.oriflame.nl.
Zijn jullie ook zo gek op bodysplash? En welke van deze geuren lijkt jou het lekkerst?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de Red Apple!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm lijken me heerlijk vooral de Red Apple spreekt me aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijken me heerlijke geuren, mooie foto's ook! alleen neem ik altijd al een parfum mee in mijn tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt superbenieuwd naar Red Apple, haha! Ik vind je foto's trouwens ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sounds good :) Je maakt echt mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien die flessen er simpel maar mooi uit. Ze lijken me echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed :)! Red Apple lijkt me lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze body splashes lijken me heel fijn! En die red apple lijkt me heel lekker ruiken. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, ben erg benieuwd naar Red Apple! Klinkt erg goed!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.