Diary,

PERSONAL / Over ooglidcorrecties, FashionWeek en vakanties

7/10/2014 Pixels By Emilia 26 Comments


Nederlands: Jeetje, wat is er de laatste tijd veel gebeurd! In mijn agenda was de afgelopen weken geen regeltje wit te vinden, zo vol zaten al mijn dagen. Maar gelukkig was ik vooral druk met leuke dingen! Ik ben onder andere begonnen met mijn nieuwe stage, heb een vakantie uitgezocht met mijn vriend, ging naar Texel met een van mijn allerbeste vriendinnen en beleefde weer wat leuke dingen omtrent mijn blog. Tijd om jullie bij te praten!

English: Oh my, can't believe how many things've happened lately! When I look in my diary of the past few weeks, I can't find any day without plans or appointments. That's how busy I've been! But luckily, I've only been busy with fun stuff. For example: I started my internships at the hospital, searched for a summer trip with the boyfriend, went to Texel with one of my besties en did some awesome stuff for my blog. Time to tell you guys all about those things!


(Bijna) vakantie!
Zoals jullie al weten, ben ik vorige week naar Texel geweest, maar over ongeveer twee weken is mijn stage afgelopen en dan begint mijn vakantie pas echt. Naast dat ik heel veel extra ga werken, ga ik natuurlijk ook nog een reisje maken! Mijn vriend en ik hebben alle reissites afgezocht naar de leukste landen en hotels en waarschijnlijk zijn we eruit! We hebben nog niet geboekt, maar we gaan waarschijnlijk met het vliegtuig naar een zonnig eiland ergens in het zuiden van Europa en daar een auto huren om zoveel mogelijk plaatsen te kunnen bekijken. En natuurlijk lekker veel uit eten, zonnen, een beetje shoppen... Klinkt goed, niet? Als alles definitief is zal ik jullie er natuurlijk meer over vertellen!

Ooglidcorrecties en röntgenfoto's
Sinds twee weken loop ik stage in het ziekenhuis in het dorp. Voor mijn opleiding (huidtherapie) moeten we dit jaar twee stages doen. De ene heb ik vorige maand afgerond, toen liep ik stage bij een echte huidtherapeutische praktijk, en met de tweede stage ben ik dus nu gestart. Ik loop officieel mee met mijn zus, zij is radiodiagnostisch laborante (dat houdt in dat ze onder andere röntgenfoto's maakt) en ze neemt bloed af, maar ik mag ook af en toe met andere artsen en zorgverleners meelopen. Zo heb ik afgelopen week meegekeken bij de plastisch chirurg, de gewone chirurg en de dermatoloog. Heel interessant! Bij de plastisch chirurg heb ik onder andere een ooglidcorrectie mogen bijwonen. Zo gaaf om dat eens in het echt te zien!


FashionWeek en andere events
Amsterdam FashionWeek is weer begonnen! Ik ben voor een aantal shows uitgenodigd waarvan ik er twee ga bezoeken en ik heb er weer heel veel zin in! Vanavond is de eerste show met daarna meteen de uitreiking van de Zalando Bloggers Awards. Ik ga erheen om voor Lizzy te juichen, die bij de laatste 3 genomineerden zit! De andere show die ik ga zien is de eindshow, van Tony Cohen, aanstaande zondag.
Verder heb ik afgelopen week nog een aantal events bezocht, waarover ik jullie nog niets heb verteld! Onder andere een evenement van ILFB, een masterclass fotografie. Ik heb niet zoveel nieuws geleerd, maar ik vond het wel inspirerend om te fotograaf zo over zijn passie te horen praten! En het was ook gewoon een ontzettend gezellige avond, met leuke bloggers en lekkere drankjes en hapjes.
Ook bezocht ik het event van Boohoo, waar de nieuwe kleding voor het najaar werd geshowd. Leuk! Houd de webshop zeker goed in de gaten, want er komen véél mooie dingen aan komend seizoen!

Zo, genoeg over mij! Hebben jullie nog iets beleefd? En gaat er nog iemand naar de FashionWeek?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Oh wat gaaf dat je mee mocht kijken met een ooglidcorrectie! Lijkt me heel weird haha!

    Ik ben ook bij de show van Tony Cohen :) wie weet zie ik je daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal super leuk! Wat tof dat je bent uitgenodigd voor een paar shows van de Fashion Week! Heel gaaf! Veel plezier! En succes met het afronden van je laatste stage!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dank je! Dat komt vast wel goed, want het is een ontzettend leuke en interessante stage! :)

      Verwijderen
  3. Wauw, geweldig dat je mee mocht kijken met een ooglidcorrectie! Super dat je uitgenodigd bent voor een aantal shows van Fashion Week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt allemaal erg leuk zeg!! EN super dat je bent uitgenodigd voor de fashion week. Die eerste foto vind ik zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahw wat leuk dat je zoveel uitnodigingen hebt gekregen! je ziet er super uit en een leuke post om te lezen liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de foto bovenaan toch weer prachtig Em, superleuk! Ik ga misschien ook naar de show van Tony Cohen, wellicht zie ik je daar! En een ooglidcorrectie, brr.. dat lijkt me best eng haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa leuk, zou gezellig zijn als je ook gaat! :D En dank je wel Sooph!

      Verwijderen
  7. Ziet er uit als een leuke week. En wat een super mooie foto, die eerste. Zo mooi licht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het druk gehad maar wel leuk! Gaaf dat je bent uitgenodigd voor Fashion Week. Lijkt me zo leuk om eens bij te mogen wonen. Je laatste stage klinkt ook erg interessant, succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het klinkt allemaal heel veelzijdig en leuk! En wat leuk dat je voor de FashionWeek bent uitgenodigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat gaaf dat je in het ziekenhuis nu stage loopt, maar ook met je zus! Dat voelt natuurlijk wel fijner, want dan ken je iemand al op je stage. :) Ooglidcorrectie?! AWESOME! Oh man, dat leek mij ook altijd geweldig, om aan de tafel te staan bij een operatie. :) Leuke events zitten eraan te komen lady, enjoy! En natuurlijk heel veel succes op je nieuwe stage! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk om te lezen! Dacht eerst even dat je zelf een ooglidcorrectie had laten doen, hahaha! Nog eventjes succes met werken en hopelijk ga je een leuke vakantie tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Neeee, dat is gelukkig (nog) niet nodig! En dankjewel, jij ook alvast een hele fijne vakantie! :)

      Verwijderen
  12. Wat een leuk en vlot artikel om te lezen! Ik ga ook naar fashionweek, maar dan morgen avond naar de show van Ilja Visser! Veel plezier daar alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En jij ook heel veel plezier morgenavond!

      Verwijderen
  13. Leuk om weer eens een persoonlijke update te lezen! :) Wat gaaf dat je bij een plastisch chirurg mocht mee kijken, lijkt me stiekem ook wel een beetje eng aangezien ik niet tegen bloed kan, maar ook wel heel gaaf. En veel plezier bij Fashion Week! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei als je niet tegen bloed kan, dan zal het inderdaad behooorlijk eng zijn! Ik ben ondertussen wel wat gewend, dus ik vond het vooral heel interessant! En dank je wel, kom ik jou ook nog tegen bij shows deze week? :)

      Verwijderen
  14. Ik kan helaas niet bij de Zalando Bloggers Awards zijn :( Baal er echt van

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh wat jammer! Maar volgend jaar is er vast weer een kans! :)

      Verwijderen
  15. Ik schrok even toen ik in de titel ooglidcorrectie zag. Het eerst wat ik dacht was dat heeft ze toch helemaal niet nodig! Maar gelukkig was het alleen mee kijken haha. Wel heel interessant denk ik. Leuk vooruitzicht heb je in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geniet ervan! :) Lijkt me trouwens heel raar om een ooglidcorrectie bij te wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf dat je bij zoveel beroepen en werkplaatsen mee mag komen kijken. Dat is super tof en leerzaam natuurlijk!
    Nog even en dan kun jij ook van je vakantie genieten. Alvast veel plezier chick! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, heel leuk die stages! Wat studeer je dan juist?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.