Fashion,

OUTFIT / Very special

7/28/2014 Pixels By Emilia 28 Comments


Nederlands: De outfitpost van vandaag is heel speciaal, zoals jullie misschien al begrepen na het lezen van de titel. Niet omdat de outfit zelf nou zo speciaal is, die is gewoon lekker simpel en comfy, zoals jullie ondertussen wel van me gewend zijn. Nee, dit artikel is vooral bijzonder omdat ik een jurkje draag en dit daarmee pas de tweede keer is (in de meer dan twee jaar dat ik blog) dat jullie me in een jurkje zien. En dit is ook nog eens de eerste keer dat ik dit jaar een outfit mét blote benen op de foto heb gezet, dus dat is ook best wel speciaal. Wat vinden jullie van de outfit?

English: Today's outfit post is very special, as you might've expected after reading the title of this article. That's not because this outfit is super special, it's just basic and comfy, like most of my outfits are. Nope, it's because I'm wearing a dress which means this is the second time (in my two years of blogging) that you guys actually see me wearing a dress. Also, this is this year's first outfit post where I'm going bare legged, so that's makes it quite a special moment too. What do you think of this look?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

28 opmerkingen:

  1. mooi!
    vind vooral de laarsjes top!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Staat je heel goed! Ik ben meestal ook niet zo van de jurkjes haha. Die laarsjes zijn ook heel mooi erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige outfit, staat je zooo mooi! Je moet echt vaker jurkjes aan doen :) Deze is ook erg mooi. En je tasje past er perfect bij! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je armbandje en je jurkje heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dat terwijl het je zo goed staat! Zeker vaker doen hoor! Super pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je erg goed! Dus kom maar op met die jurkjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke outfit, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet vaker jurkjes dragen hoor, Em! Staat je hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi jurkje, en die laarsjes staan er perfect bij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het jurkje is echt mooi! Staat je goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie outfit! Je staat ermee^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke outfit. Ik hou wel van de combi van laarsjes met blote benen! En het was mij niet eens opgevallen dat dit pas je tweede outfit met een jurkje is.. Staat je heel goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zeg: vaker doen! Staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Ik draag zelf ook niet vaak jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat sta je mooi met een jurkje! Zou je vaker moeten doen :) ook de schoenen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk jurkje en ik vind je tas ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh echt de tweede keer nog maar? Dat had ik echt niet door!
    Staat je goed hoor :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi!
    Waar heb je het jurkje gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jurkjes staan je erg leuk! En ik ben hélemaal weg van je schoenen. Ze zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love your style! :)

    www.londonmckenzie.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jurkje staat je mooi! Toffe tas ook

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi, van waar is het jurkje? ziet er heel comfy uit idd. zou je zeker vaker moeten doen, je hebt toch goede benen?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw zo mooi deze outfit! De schoentjes passen er echt super bij,

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.