Fashion,

OUTFIT / Texelse duinen

7/02/2014 Pixels By Emilia 47 Comments


Nederlands: Vandaag deel ik een outfit die ik droeg toen ik op Texel was. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan deze outfit op mijn blog te posten, omdat het zo'n basic en vrij saaie look is, maar toen we door deze prachtige duinen fietsen, konden we het niet laten om toch even wat foto's te maken. Het landschap was zo mooi en ook het licht viel prachtig!
Zoals ik al zei, droeg ik een lekker simpele outfit, omdat we de hele dag op stap waren met de fiets. Mijn slip-ons heb ik eindelijk goed ingelopen (geen blaren meer, yes!), dus die waren perfect voor zo'n actief dagje, en de rest van mijn look bestond ook uit kledingstukken die gewoon ontzettend lekker zitten.

English: Today I'm sharing an outfit that I wore when I was on Texel this weekend. I wasn't really planning on posting this outfit on the blog, since it's just a basic and quite boring look, but when we cycled through these super pretty dunes, we just had to stop to take some pictures over there. The landscape was so enchanting and the light was perfect for pictures.
As I said, I wore a simple outfit, because we planned to go cycling all day that day. My slip-ons finally don't cause blisters anymore, so those were perfect to wear during such an active day, and the rest of my clothes are all super comfy items as well.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

47 opmerkingen:

  1. Ik vind het geen saaie look hoor! De blazer is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf je schoenen zooo leuk vinden <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit staat je echt prachtig! Hele mooie foto's ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je er mooi uit! Staat je heel goed deze outfit! En prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's Em! Ik vind je slip-ons écht te gek en je look vind ik classy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie outfit en foto's, ik vind je schoenen geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You're so pretty! Basic outfit maar hij staat je echt onwijs goed. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende outfit, staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent zo mooi! Wit staat je echt super goed :D love it.
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er erg mooi uit daar, leuke outfit heb je aan en mooie fotos zijn er gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een comfy en stijlvolle outfit! Je jas is super mooi, staat je echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh die schoentjes zijn echt zo mooi en lief! Past goed bij het witte jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit en toffe slip on's een keer niet met een dierenprintje haha die had ik nog niet gezien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beauty! Wat heb je onwijs leuke schoentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, prachtige foto's! Je outfit is ook erg leuk :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wohooo echt onwijs mooi, wat straal je op de foto's! En prachtige look, wauw ben echt onder de indruk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke outfit en erg leuke foto;s liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind deze simpele outfit juist heel erg mooi! Het staat je echt enorm goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Basic of niet, ik vind het een super leuke outfit! En inderdaad: prachtig licht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou van zulke simpele maar stijlvolle looks! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind het het juist een hele mooie look! Lekker classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele leuke outfit. Ik vind je jas/vest echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze outfit is juist leuk! En de foto's zijn echt prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi! Heel neutraal en casual, maar zo geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige foto's, wauw! Ik hou echt van je blazer, die is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Juist omdat hij basic is, vind ik deze erg geslaagd! Ik hou van dat wit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat zijn je foto's mooi! En echt een heerlijk comfy outfit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Klopt het dat ik nergens kan vinden waarvan je jas is? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg leuke outfit, ookal is ' ie simpel haha. Ik vind vooral je jas heel erg mooi! Prachtige foto's ook. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto's zeg! Heel mooi jasje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Simpele outfits kunnen ook prachtig zijn! :) Ik vind je slip-ons erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die slip-on's zijn echt superleuk! En wat een prachtige omgeving inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind je vest/jas/blazer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie foto's! Leuke outfit ook, mooie kleuren! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind je schoenen echt zo prachtig, en die blazer staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige foto's! En ik vind je outfit niet saai hoor, juist mooi basic en classy. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige foto's! En wat zien je schoenen er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk!! Waar heb je dat jasje vandaan? X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.