Fashion,

OUTFIT / FashionWeek

7/19/2014 Pixels By Emilia 30 Comments




Nederlands: Dit is wat ik afgelopen zondag droeg toen ik naar FashionWeek ging om de show van Tony Cohen te zien. Tenminste... Als ik geweest was. We waren al helemaal klaar om naar de trein te gaan, toen we bedachten dat het misschien wel een beetje zonde was. Zo'n show duurt namelijk hooguit een kwartiertje en vier uur in het openbaar vervoer én een peperduur treinkaartje vonden we eigenlijk een beetje overdreven voor zo'n flitsbezoekje aan Amsterdam. Best jammer, want ik had de show heel graag gezien! Gelukkig was ik donderdagavond nog wel naar een show geweest, dus ik heb niet de hele FashionWeek hoeven missen, en ach, volgend seizoen zijn er vast weer leuke shows waar ik hopelijk wel heen kan.
Mijn zus wilde heel lief foto's maken van wat ik aanhad, zodat ik dat toch nog even aan jullie kan laten zien. Wat vinden jullie van de outfit?

English: This is what I was going to wear last Sunday when I went to FashionWeek to see Tony Cohen's show. Well... If I went there, that is. We were all ready to catch the train to Amsterdam, when we realized it was actually a bit of a waste of both time and money. A fashion show is over in like 15 minutes and the trip to get there would take us about four hours and a super expensive train ticket. So, unfortunately we decided to skip the show. Quite sad, since I actually was really looking forward to it! Luckily I went to FashionWeek on Thursday as well, so I didn't miss all the fun, and ah well, next season there will be nice shows again. Right?
My sister was sweet enough to take pictures of what I was (planning on) wearing, so I could show it to you guys anyway. What do you think of the outfit?


Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

30 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je. Het is niet te doen om "eventjes" naar Amsterdam te gaan als je zo lang moet reizen. Wat een mooie foto's, beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een práchtige top heb je aan! Hele mooie outfit zeg! Ik moest wel lachen toen je vertelde dat jullie toch niet gingen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie outfit! Ik vond het ook zonde van het geld om twee keer te gaan, en uiteindelijk ben ik ook maar naar één show geweest. Ach, dan heb je in ieder geval toch nog even de sfeer kunnen proeven. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en outfit! Ik had een kaartje gewonnen voor een show maar vond t achteraf ook wel zonde omdat het zo weer was afgelopen en dan konden we weer helemaal terug naar huis. Maar je bent iig geweest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit!
    Ben benieuwd waar de top van is?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je top en schoenen allebei echt zó mooi! Oh en hey, je bent in ieder gevaal naar één show geweest. Ik woon in Amsterdam en heb ze allemaal gemist, haha. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap het wel, de show duurt inderdaad niet zo lang en om dan zooo lang te moeten treinen. Ik vind de top die je aan hebt echt prachtig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi :) dat topje staat je heel goed. En hey, ik ben helemaal niet naar de fashion week geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap je echt goed! Het is natuurlijk leuk om er bij te zijn, maar je moet er wel best veel voor over hebben. Je had in ieder geval een super mooie outfit aan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke outfit, en de schoenen zijn prachtig. x
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige outfit! Dat topje vind ik echt héél leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke outfit! Jammer dat je uiteindelijk niet geweest bent! Ik had toevallig camera access, anders was ik denk ik ook niet gegaan. Niet te betalen, die treinkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch droeg je wel een super mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi, zeg! Vind het echt een geslaagde outfit. Classy, trendy, niet te druk, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Emillia, wat ben je toch een prachtige meid! Ontzettend mooie outfit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wat ben jij toch altijd lief, dank je Sarah! :D

      Verwijderen
  16. Super mooie outfit! Ik heb ook ruim 4 uur in totaal voor die show gereisd, maar wel met een stop van uren ergens midden in, dus dat was nog goed te doen, anders was ik ook zeker niet gegaan! Hij duurde trouwens een half uur, haha, geen kwartiertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gelukkig, dan was het toch nog iets meer de moeite waard! De andere shows die ik bezocht (deze week en vorig seizoen) duurden allemaal maximaal een kwartiertje, vandaar dat ik dat zei. :) En dankjewel!

      Verwijderen
  17. Wauw, hele mooie outfit! Jammer dat jullie niet gingen, maar ik snap het wel heel goed!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs leuke outfit! Jammer dat je niet bent gegaan maar kan me zeker voorstellen dat het reizen + de hitte geen pretje moet zijn.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een prachtige foto's en outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.