Fashion,

NEW IN / The lucky bracelet

7/15/2014 Pixels By Emilia 27 Comments


Nederlands: Bij meerdere bloggers had ik ze al gespot: een lucky bracelet. Een dun armbandje met een geluksbedel die me doet denken aan een klavertje vier. Deze maand heb ook ik zo'n leuk armbandje ontvangen van Sophie, de eigenaresse van Jewellery by Sophie die allerlei geweldige sieraden ontwerpt en maakt. Vandaag zal ik jullie lekker veel foto's van dit schattige armbandje laten zien én vertellen waarom ik zo enthousiast ben over de webshop van Sophie!

English: I already saw them on several blogs: the lucky bracelet. Thin bracelets with a cute little charm that makes me think of a lucky four leaf clover. This month I got one of those bracelets too. It was sent to me by Sophie, the owner of Jewellery by Sophie who designs and creates all kinds of amazing jewellery. Today I'll show you lots of pictures of my new bracelet and I'll tell you guys why I like Sophie's webshop so much!



Wat is 'ie mooi he? Ik vind het zo leuk dat het armbandje eigenlijk heel simpel is, maar toch in het oog springt. Als ik het draag, krijg ik er vaak een leuke opmerking over, dus dat betekent dat het armbandje toch opvalt, al is het nog zo klein en subtiel!
Het armbandje is verzilverd en het bedeltje is gemaakt van een natuursteen (quartz) die met de hand geslepen is tot de vorm van een klavertje. Het sluitinkje heeft drie verschillende oogjes, dus je kunt de maat precies aanpassen aan je pols.


De website van Jewellery by Sophie is pas een paar maanden in de lucht, maar ik denk dat dit nog wel eens een behoorlijk grote webshop kan gaan worden! Het aanbod is heel gevarieerd (ik durf te wedden dat iedereen er iets leuks kan vinden!) en alle sieraden zijn door Sophie zelf ontworpen en in elkaar gezet, dus helemaal uniek. Bijna al haar ontwerpen zijn gemaakt van sterling zilver, goud verguld of rosé verguld goud en Sophie maakt veel gebruik van bijvoorbeeld natuurstenen en zoetwaterparels.


Het armbandje dat ik heb, de lucky bracelet, kost €29,95. Niet helemaal budgetproof, maar ook zeker niet duur voor zo'n mooi, handgemaakt armbandje! Ik ben er in ieder geval ontzettend blij mee en ik heb mijn oog alweer op een tweede armbandje laten vallen, om ze te combineren!
Kende jij Jewellery by Sophie al?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm zo classy! Ik was hem helemaal nog niet eerder tegengekomen, maar hij is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Práchtig!!! En wát een mooie foto's! X liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk armbandje! Ik heb net de webshop bekeken, wat een mooie collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een heel mooi en subtiel armbandje. Ik ga gelijk een kijkje nemen in haar webshop! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, inderdaad heel simpel en heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, en als je het materiaal hoort vind ik de prijs ook nog wel meevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk is dat armbandje! Ik had ook een kijkje genomen in de webshop, onwijs leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is 'ie mooi! Heel subtiel inderdaad, maar erg mooi :) Ik ga haar website even checken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah wat een mooi armbandje! Juist omdat ie zo simpel is, is ie heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief armbandje! Ik ga gelijk op haar site kijken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit! Heb veel mooie items in de webshop gezien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Hij is echt prachtig! Ik houd van die kleine sieraden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig subtiel armbandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi subtiel armbandje! En weer eens wat anders met de natuursteen ipv zilver.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi zeg! Ik kende Jewellery by Sophie nog niet. Vind het altijd wel classy staan zo'n subtiel armbandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw <3 Wat een práchtig armbandje, zo fijn! De webshop ziet er ook zeker weten heel erg leuk uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super schattig armbandje! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kende het nog niet, maar wat een super schattige, mooie armband! Echt leuk. X Eline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.