Diary,

INSTAGRAM / #24

7/17/2014 Pixels By Emilia 19 Comments

Instagram: @emiliavd

Nederlands: Het is eindelijk weer tijd voor een nieuw artikel met Instagramfoto's! Vandaag doe ik het iets ander dan de vorige 23 (!) Instagramartikelen. Afgelopen keer reageerde een trouwe lezeres namelijk dat ze het leuk zou vinden om de foto's ook in het groot te zien, in plaats van alleen de kleine vierkantjes, en dat kan natuurlijk geregeld worden! Als je hieronder op 'Read more' klikt, dan zie je de grotere versies van de afbeeldingen mét natuurlijk de uitleg erbij. Laten jullie even weten of jullie het zo fijner vinden?

English: It's finally time for another blog post with Instagram pictures! This time the Instagram article will be slightly different from the previous 23 (!) posts. That's because after I uploaded the last Instagram post a reader told me that she'd like to see bigger pictures instead of the small squares. So, today I'll post the larger versions of the pictures as well! To see the larger images you have to click the 'Read more' button underneath this text. Will you let me know if you like it better this way?

Ik ging naar een event van Sarenza waar deze geweldige cupcakes voor ons klaarstonden.

Dit is de passage in het centrum van Den Haag, prachtig toch?

Ik schreef een artikel over mijn collectie telefoonhoesjes en dit is mijn lievelings.

Mijn nieuwe, superschattige armbandje van Jewellery by Sophie.

Karten op Texel! Ik heb hier al meer over verteld in een verslagje over ons weekend weg.

Ontbijt op bed gemaakt voor mams!

Een detailshot van een outfit die ik afgelopen maand al op mijn blog plaatste.

Ik vind het zo leuk dat mijn haar nu in een vlechtje kan, vroeger was het daar altijd te kort voor!

De vuurtoren van Texel, hier zal ik snel nog over schrijven (+ foto's van het prachtige uitzicht)!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, dat hoesje is echt zo schattig en die foto van de vuurtoren is echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk ontbijtje zo van je moeder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's. Je haar is erg mooi in een vlechtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de grote foto's fijn kijken! Wat heb je leuke foto's op instagram, ik ben je gelijk gaan volgen! Je bent ook echt 'n mooi meisje :)

    Karten lijkt me super leuk om nog eens te doen, en het ontbijten voor je moeder ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lieve comment, dankjewel! Goed om te horen dat je de grote foto's fijn vindt kijken en superleuk dat je me nu op Instagram volgt! :)

      Verwijderen
  5. Grote foto's zijn inderdaad heel fijn! Ik vind jouw foto's altijd zo mooi, die cupcakes zien er zo lekker uit. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen, dan doe ik er voortaan gewoon grote foto's bij! En dankjewel! :D

      Verwijderen
  6. Weer hele mooie foto's! Dat ontbijtje ziet er heerlijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind jouw foto's altijd prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die cupcakes van Sarenza; tè leuk! En as always, hele leuke foto's :-) En wat een mooi/ lekker ontbijtje heb je gemaakt voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie en leuke foto's! Ik volgde je al op IG, maar zo'n overzichtje is ltijd leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt prachtige foto's! Ben benieuwd hoe je degene hebt gemaakt waar je je vlechtje op laat zien want die is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! Die foto met dat vlechtje is gewoon een selfie, maar die heb ik wel gemaakt met een gewone camera in plaats van mijn telefoon. :)

      Verwijderen
  11. Mooie foto's maak je! En het servies op het dienblaadje is zo schattig!
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! Je hebt er echt gevoel voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.