Contest,

ZALANDO AWARDS 2014 / Stem + win €500!

6/04/2014 Pixels By Emilia 9 Comments


Deze week kreeg ik een onwijs leuk mailtje van Zalando: de kledingwebshop organiseert dit jaar voor de tweede keer hun Zalando's Bloggers Awards! Bij deze verkiezing is de webshop op zoek naar de leukste en creatiefste bloggers van Nederland en in het mailtje werd gevraagd of ik wil deelnemen. Ja natuurlijk, hartstikke leuk!
Wat jullie, als mijn trouwe lezeressen, nu voor mij kunnen doen? Stemmen! Voor één van de prijzen die ik kan winnen, de People's Choice Award, is het de bedoeling dat ik zoveel mogelijk stemmen binnenhaal. Dus als jullie via deze link op mijn blog willen stemmen, zou ik dat super vinden! En misschien houd je er zelf ook nog wat leuks aan over, want onder alle stemmers wordt €500 aan shoptegoed voor Zalando.nl verloot. Vijfhonderd euro!
Zo kan je stemmen: Je gaat naar de stempagina, kopieert de URL van mijn blog ('www.pixelsbyemilia.blogspot.com') en plakt deze in het bovenste hokje, vult je vervolgens je naam en e-mailadres in, vinkt aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden en drukt op 'nu stemmen'. That's it!
Heel erg bedankt als je stemt en nu maar duimen dat ik kansmaak én dat een van jullie die €500 wint!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

9 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.