Espadrilles,

SHOPPING / Cute and budget-friendly espadrilles

6/11/2014 Pixels By Emilia 12 Comments

To the stores: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

Nederlands: Al een eeuwigheid ben ik ernaar opzoek: de perfecte espadrille. Een zoektocht zonder einde, lijkt het wel. Ik heb al drie keer verschillende modellen besteld, maar steeds was er iets niet goed. Ze zaten niet lekker, waren niet zo stevig of de print was in het echt toch niet zo mooi. Ik begin er een beetje simpel van te worden, want het lijken me juist zulke fijne schoentjes voor de lente/zomer! Niet te warm, niet te koud en makkelijk aan te schieten. Als ik het geld er voor over had gehad, hadden de espadrilles van Chanel een jaar geleden al in mijn kast gelegen, maar ik ben nog niet zo wanhopig dat ik zo'n €300 neerleg voor een stukje stof met een rieten zool. De varianten in de collage hierboven zijn gelukkig een stuk betaalbaarder! Nu nog kiezen en dan komt er hopelijk eindelijk een einde aan mijn eeuwige speurtocht. Welke van deze schoentjes vind jij het leukst?

English: I've been searching for them for ages: the perfect pair of espadrilles. But somehow it seems like a quest that never ends... I already ordered three different pairs from the internet, but there was something wrong with every pair I received. They didn't fit comfortably, they felt like they were going to fall apart (bad quality, yes) or the pattern wasn't as cute in real as it looked in the pictures online. I'm starting to go crazy, why can't I just find the perfect pair? If I was willing to pay around €300 for two pieces of canvas with a sole, I would've been the owner of those awesome Chanel espadrilles already, but I'm not that desperate (yet). Luckily there are a lot of cute and budget-friendly versions available as well, as you can see in the picture above. Which ones would you pick?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

12 opmerkingen:

  1. Nummer 12 vind ik het leukst! Ik herken heel goed wat je zegt; ze zijn vaak niet stevig of de print is het net niet. Moeilijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke! Nummer 10 zou ik wel willen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al gemerkt dat bij mij het voorste gedeelte lang genoeg moet zijn en niet juist mijn tenen bedekt, want dan zit het slecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh ik hou van espadrilles! Ik ben ook nog op zoek naar de perfecte, maar hier staan echt een paar hele leuke bij! Nummer 3 vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah ik ben echt gek op espadrilles. Zou deze hierboven zo allemaal wel willen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook wel wat hebben, maar nummer 11.. GORGEOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze leuk allemaal! Wil zelf misschien toch ook een paar kopen want ze zijn echt perfect voor de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij de Big Bazar hebben ze nu touwschoenen voor maar 4 euro! Misschien niet allemaal zo fashionable als deze maar ik ben in ieder geval fan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.