Facts,

PERSONAL / You probably didn't know #11

6/13/2014 Pixels By Emilia 15 Comments

Nederlands: Omdat jullie vast nog niet genoeg over mij weten -ahum-, heb ik vandaag weer een 'You probably didn't know' voor jullie, waarin ik 5 feitjes over mezelf op een rijtje zet. De laatste keer dat ik zo'n artikel maakte, is al een jaar geleden (ja, serieus, juni 2013!), dus het werd weer eens tijd voor een nieuwe lijst. Ik ben benieuwd of jullie deze dingen al over mij wisten...

Engels: Because you guys don't know everything about me yet, I made a new 'You probably didn't know' for today, in which I share 5 facts about myself. The last time I made such an article is about a year ago (yeah, really, June 2013!), so it definitely was about to be time to write another one. I wonder if you already knew these things about me...


1. Ik houd niet van voeten. Niet vanwege de vorm of zo (sommige mensen hebben een fobie voor de gekke vorm van tenen, maar daar ligt het bij mij niet aan), ik vind voeten gewoon vies. Ik wil dan ook niet dat anderen mijn schoenen passen, ik douche met slippers aan en ik zal waarschijnlijk nooit tweedehands schoenen kopen.


2. 1,5 Jaar geleden heb ik mijn rijbewijs al gehaald, maar ik ben nog steeds bang om de motor af te laten slaan tijdens een ritje. Verder vind ik autorijden helemaal leuk hoor, maar als er ineens een stoplicht op rood springt of ik voor een zebrapad moet stoppen, word ik meteen onrustig.


3. Ik werk al 7 jaar bij hetzelfde bedrijf. Zeven jaar! Dat is echt lang! Ik werk in een kas waar ik bloemen pluk en sorteer. Ik heb tegelijkertijd trouwens ook nog andere bijbaantjes gehad, zoals vakkenvullen en oppassen.

Bron foto

4. Ik ben geboren met een gebroken sleutelbeen, maar daar kwamen de doktoren pas achter toen het alweer was vastgegroeid. Ik had dat trouwens nooit geweten als mijn ouders me dat niet hadden verteld, want er is totaal niets van te zien! Het bot is gelukkig niet gaan uitsteken.


5. Als het om haarstijlen gaat, ben ik echt een noob. Mijn haar is altijd kort geweest, vroeger kon ik het niet eens in een staart dragen! Ik kom nu niet verder dan een simpele knot of een vlechtje. Invlechten, opsteken of andere interessante kapsels knutselen, nee, dat kan ik écht niet.

En, zitten er deze keer nog herkenbare dingen tussen of ben ik gewoon een beetje maf?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Leuke dingen! Alleen het douchen met slippers aan begrijp ik niet zo goed wat het op zich te maken heeft met niet zo van voeten houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat een leuk artikel! Gelukkig is er niets meer te zien van je gebroken sleutelbeen. Voeten vind ik ook maar rare dingen hoor haha <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah superleuk artikel mop en deze puntjes wist ik nog niet van je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel om te lezen, altijd fijn om meer te weten te komen over een blogger. Trouwens ook erg mooie fotos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik heb hetzelfde met voeten! Voeten zijn gewoon vies.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te lezen! Haarstijlen, daar ben ik ook echt een noob in. Heb het al bijna 6 jaar hoe ik het nu heb, en een normale knot maken lukt me niet eens haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit supertof om te lezen altijd! En nummer 2 is voor mij herkenbaar ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw nummer 2 komt zo bekend voor! Bij mij is het zelfs zo erg dat ik in onze eigen auto al meer dan een jaar niet heb gereden omdat het daar juist zo vaak mee mis ging! Ondertussen wel in andere auto's gereden, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha douche je thuis ook met slippers? Grappig, haha! Je fobie om auto's af te laten staan wist ik al inderdaad haha! Wat gek dat je met een gebroken sleutelbeen geboren bent zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook niet zo handig met haar, haha. Maar dat van die voeten, wow! Daar herken ik mezelf totaal niet in.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha leuk om te lezen! Ik ben ook echt een noob als het op mijn haar aankomt. Ik zit mezelf altijd een uur op te maken, maar aan men haar doe ik zelden iets haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te lezen! Ik ben ook met een gebroken sleutelbeen gebroken, maar er is gelukkig ook niks van te zien! Toevallig! Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk artikel! Ben nieuw op je blog en is best leuk om zo eens voor het eerst van je te lezen :) Dat 'voetenprobleem' heb ik ook een beetje maar wel echt door de rare tenen en vormen en al die mannenharen op tenen, ieeeghl!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herken wel wat je zegt over voeten, ik heb er ook niet zoveel mee haha. Ik loop ook liever alleen op me eigen schoenen en weet nog goed dat toen we tijdens handarbeid onze schoenen moesten namaken. Je moest je schoenen dan op tafel zetten, nou ik ben 2x uit de klas gestuurd ervoor maar mijn schoenen kwamen mooi niet op tafel, ik wilde ze aan me voeten laten zitten :P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha ja 1, 2 en 3 weet ik wel ja :"D De andere dingen niet, maar nu dus wel. yay!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.