Fashion,

OUTFIT / Lunch date

6/15/2014 Pixels By Emilia 29 Comments


Nederlands: Afgelopen weekend was zo leuk! Esmay kwam met Pinksteren bij mij logeren, omdat mijn ouders een weekendje weg waren, en we hebben het ontzettend gezellig gehad! Ik zal van de week in een artikel vertellen wat we allemaal gedaan hebben, maar eerst wilde ik even de outfit delen die ik droeg toen we uit lunchen gingen. Sushi, natuurlijk. Als ik met Esmay afspreek, eten we al-tijd sushi. Mmm!
Ik droeg een makkelijke outfit met weinig poespas, omdat het behoorlijk warm was maar er ook een flinke storm voorspeld was. Normaal draag ik met die warmte liever sandaaltjes, maar met regen ga je dan altijd zo slippen, dus dat leek me niet zo'n goed plan. Maar... Goed excuus om mijn slip-ons uit de kast te trekken! Die had ik jullie nog niet laten zien, hè? Ik vind ze zo schattig met die bloemetjes, ze maken zo'n simpele look meteen een stuk minder saai. Wat vind jij van deze makkelijke outfit?

English: Last weekend was amazing! Esmay came over for a few days because we got the weekend plus Monday off because of Pentecost. We had such an awesome time. I'll tell you guys in another post about the fun weekend we had and the things we did, but today I wanted to share my outfit. This is what I wore when we went out to get lunch. Sushi, of course. When Esmay and I go on a lunch date, we always have sushi. Yum!
I was wearing some easy outfit, since I didn't really feel like dressing up because the weather forecast told us there would be some storm coming. I usually like to wear sandals when it's this warm, but I hate having bare toes when it's raining, so I decided to take out my slip-ons, that I never showed you guys before. I love how cute they look with those flowers, they make every simple look seem a little less boring. What do you think of this easy look?




Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke outfit Em! <3 Ik vind je slip-ons echt te gek en de outfit echt heel erg mooi :-) Hopelijk was het heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave slip-ons, wauw! Sushi is ook mijn favoriet, heerlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen zijn echt mooi en ze passen perfect bij je outfit! Dat topje vind ik ook heel erg leuk! Ik ben nieuwsgierig naar het artikel over je dag met Esmay! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh je schoentjes zijn zo leuk! Mooie outfit, je bent prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw je slip-ons zijn echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeee wat een mooie top en prachtige schoenen die erbij passen. Mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De slip-ons zijn ontzettend leuk! Ook erg leuk en rustig gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die schoenen staan zo super mooi bij je outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die schoenen vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een outfit die ik ook zou dragen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke outfit! Zo simpel, maar die slip-ons zijn echt geweldig, en maken de outfit helemaal af! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, rustige outfit! Ik vind je schoenen echt heel erg mooi, leuk gecombineerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben verliefd op je schoenen! Mooie look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waaauw mooie outfit en je de fotografie is stunning x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh yay, je vond de foto's toch goed genoeg haha! Ik vind je slip ons zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, vooral de detailfoto's vind ik supergoed gelukt, dus dankjewel! :D

      Verwijderen
  16. De slip-ons vind ik echt super! :) Heel mooi! Van waar komen ze eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nena! :) Ik heb ze bij Topshop besteld!

      Verwijderen
  17. Die slip ons zijn echt prachtig! Een keer een andere printje dan de leopard en slangenprint;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige topje, en die slip-ons zijn zo tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke outfit, alles past perfect bij elkaar. Leuke sieraden ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie outfit! Alles past zo mooi bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een perfect plaatje! Ik vind dat alle losse items/ details zo mooi bij elkaar passen in iedere outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je tas en slip-ons echt supermooi! En wat een prachtige foto's weer van je. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.