Fashion,

OUTFIT / Boyfriend jeans

6/05/2014 Pixels By Emilia 35 Comments


Nederlands: Ik heb een primeur voor jullie! Vandaag laat ik jullie namelijk voor het eerst een outfit zien waarbij ik géén skinny jeans draag. Jaren geleden had ik een soort skaterfase en droeg ik vrijwel alleen superwijde broeken, maar ineens was daar de skinny jeans (die ik toen nog 'wortelbroek' noemde) en wilde ik nooit meer anders. Een halve eeuw heb ik niets anders gedragen dan strakke spijkerbroeken, maar nu heb ik tóch weer een wijde broek gekocht. Geen skaterbroek dit keer, maar een boyfriend jeans. Ik had niet verwacht dat die eigenlijk zo makkelijk te combineren zou zijn! En dat zo'n wijde broek niet per se stoer of mannelijk hoeft te staan, had ik ook nooit gedacht, maar met een witte overslagblouse en zomerse sandaaltjes voelde ik me toch nog gewoon vrouwelijk!
Ik droeg deze outfit trouwens tijdens een geweldig evenement afgelopen weekend, waarna ik deze foto's maakte met Carlijn. Ik zal van de week een artikel over het event delen, dus stay stuned!

English: This must be the first time I'm showing an outfit on the blog in which I am not wearing skinny jeans. Years ago I had this phase in which I only wore skater clothes, which means extremely big, oversized jeans. But then the skinny jeans became the new 'thing' and I thought I never wanted to wear anything but super tight jeans ever again. So, for years I've been wearing skinny jeans only, until half a year ago I kinda rediscovered oversized jeans. This time I bought myself a pair of boyfriend jeans instead of skater jeans and I love them! I never thought they'd be so much fun to style. Also, I found out they don't have to look tough or boyish at all. Combined with a flowy white blouse and cute sandals I actually felt totally feminine.
I wore this outfit to an amazing event last weekend, where I took these pictures together with Carlijn. I'll post an article about the event as well soon, so stay tuned!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Oh wauw, ik vind deze broek je echt prachtig staan. Je bent zo'n mooi meisje, ontzettend fotogeniek! De sandaaltjes vind ik ook echt onwijs leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah het stond je zo prachtig deze combinatie en wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt! Geweldig om te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit! Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede boyfriend jeans maar het wordt toch al snel iets te baggy. Die van jou is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw ik vind het je echt prachtig staan! Ik heb zelf ook een boyfriendjeans, maar ik vind soms lastig om het te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je echt super! Ik heb er nog steeds geen, maar vind ze wel ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boyfriends jeans staat je echt geweldig. Mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit! Ik hou echt van boyfriend jeans. Je hebt het leuke gecombineerd en heel classy gemaakt met zo'n stoer item;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You're beautiful! Prachtige outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat inderdaad erg leuk! Ik voel me vaak zo 'slobberig' in een wijde broek. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk een keer iets anders dan skinny jeans! Deze boyfriend jeans staat je goed! Mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie outfit en die jeans staat je super!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat je ontzettend goed meid! Heel leuk. En die slipperssss! leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie outfit. Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige outfit. Het stoere en het vrouwelijke is echt mooi in balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat je echt leuk zo'n boyfriend jeans!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Staat je erg mooi, je lijkt zo totaal geen skatermeisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vooral het blousje vind ik je heel goed staan. Je staat mooi met lichte kleuren zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een onwijs gave broek! De boyfriend jeans is zó leuk. <3 Mooie outfit foto's ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het staat je erg goed! Zeker niet mannelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. staat je goed en een mooi artikel en foto's liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige foto's, en ik vind je outfit ook heel tof. :)
    Op de een of andere manier vind ik het lastig om jou in skaterfase voor te stellen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, je foto's zijn geweldig! Mooi horloge ook trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie broek! Hele schattige schoentjes ook

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een wortelbroek, haha! Je bent grappig :') Toffe sandaaltjes ook, ik kan me jou helemaal niet in skaterfase voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Staat je echt prachtig en fris! Je bent zo'n klassieke Nederlandse schoonheid! Prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige outfit, ik hou hier ook heel erg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind dat een wijde broek je goed staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh my, het staat je echt heel goed hoor dame! Oh, die fase.. been there, done that! Het heeft wel iets, vooral met die gorgeous sandalen eronder, echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. geweldig leuk!
    van welk merk zijn de sandaltjes??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! :D Ze zijn van een oude zomercollectie van Zara!

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.