Diary,

EVENT / De proefparade (Mr. Goodiebag)

6/08/2014 Pixels By Emilia 21 Comments


Nederlands: In mijn vorige artikel vertelde ik het al: afgelopen weekend ben ik naar een ge-wel-dig evenement geweest voor mijn blog. Het event, dat 'De Proefparade' heette, werd georganiseerd door Mr. Goodiebag en vond plaats in het EYE Museum. Mr. Goodiebag had daar allerlei verschillende merken in één ruimte verzameld, zodat wij, de bloggers, daarmee konden kennismaken. Superleuk! Er waren stands van allerlei soorten merken, van chocolade tot gezichtsverzorging tot loungekleding, en vandaag zal ik jullie vertellen wat ik allemaal precies gezien en gedaan heb!

English: In my previous article I already told you guys I went to an amazing event last weekend for the blog. The event was organized by Mr. Goodiebag and we were invited to visit the EYE Museum in Amsterdam. At the museum, Mr. Goodiebag also invited all sorts of new brands, so we, the bloggers, could get to know all those brands. Such a great idea! Every brand had it's own stand, where we could see and test their products, from skin care to chocolate to loungewear. In today's article I'll tell and show you guys what I've seen and done at the event!


Hands Off!

De eerste stand waar ik tegenaan liep toen ik bij het event arriveerde, was 'Hands Off My Chocolate'. Een nieuw merk dat chocolade maakt, waarvan we uiteraard mochten proeven, dus de dag begon meteen goed!
Het unieke van Hands Off is dat ze verschillende soorten chocolade mixen. Zo maken ze bijvoorbeeld de smaak 'White meets milk': een mix van melkchocolade en witte chocolade in één reep. Ontzettend leuk bedacht! Ook origineel aan Hands Off is dat de stukjes chocolade rond zijn, in plaats van de standaard vierkante blokjes. De makers vinden namelijk dat ronde stukjes chocolade veel beter in je mond passen en voelen.
Ik heb zelf alleen 'Double dark' geproefd (de andere smaken bevatten allemaal melk en dat neem ik als veganist niet) en ik vond de chocolade ontzettend lekker. Zó lekker, dat ik de reep die ik in de goodiebag meekreeg, in één keer heb opgegeten in de trein naar huis. Oeps!
Hands Off My Chocolate is te koop bij Albert Heijn en op Schiphol.


Barefoot Wine

Bij de volgende stand mochten we ook weer proeven: wijn van het merk Barefoot Wine! Een merk dat allerlei goede doelen steunt, zoals 'Soles4Souls' (een non-profit organisatie die schoenen doneert aan mensen die ze nodig hebben) en hun 'Beach Rescue Project', waarbij ze stranden schoonmaken, zodat mensen veilig op blote voeten kunnen rondlopen. Ik vind het zo leuk dat de goede doelen zo perfect aansluiten bij de naam van het wijnmerk, Barefoot!
Ik heb de zoete witte wijn geproefd en de Merlot (geen hele glazen hoor! Gewoon kleine proefjes) en ik ben absoluut geen wijnkenner, maar ik vond ze allebei heerlijk. De wijnen zijn ook helemaal niet duur (rond de €6 per fles), dus ik vind het echte aanraders als je niet teveel geld wil uitgeven, maar wel een leuke avond wil hebben, goede doelen wil steunen én van een goede wijn houdt!


In Fine

Bij de stand van In Fine kregen we een 'geurproeverij'. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond het heel interessant! Er stonden een stuk of twintig verschillende geuren, waarvan ik twee favorieten moest kiezen en aan de hand daarvan kon dan een beschrijving van mijn persoonlijkheid gemaakt worden. Die klopte nog ook! De geurproeverij bestaat normaal uit veel meer geuren, maar omdat de stand groot genoeg was, had de dame die het merk vertegenwoordigde iets minder geuren meegenomen. Maar... Ik heb een bon gekregen om een afspraak voor de volledige geurproeverij te maken, dus dat zal ik binnenkort doen en dan vertel ik jullie er alles over.


Royal Dutch

Royal Dutch is een Nederlands merk dat loungekleding maakt, een beetje geïnspireerd op Victoria's Secret (maar wel een stuk betaalbaarder!). Bij de stand konden we de kleding en lingerie bekijken en ik vind het er ontzettend leuk en comfortabel uitzien. Yogabroeken en leggings in allerlei verschillende modekleuren met bijpassende shirts en truien, ontzettend tof om thuis in te relaxen. Het merk is lekker bezig, want het wordt niet alleen in Nederland verkocht, maar heeft ook al verkooppunten in Duitsland, Scandinavië en Amerika.
De (nacht)kleding en lingerie van Royal Dutch is in Nederlands te koop via hun webshop en in verschillende winkels, waaronder V&D.


Fever-Tree

Bij de stand van Fever-Tree mochten we weer lekker proeven! Dit merk maakt tonics met als filosofie 'if 3/4 of your gin & tonic is tonic, make sure you use the best'. Daar zit natuurlijk wel wat in!
Sinds de lancering in 2005 heeft Fever-Tree bijna elk jaar een nieuwe tonic bedacht en ondertussen heeft het merk zeven verschillende tonics in het assortiment. Alle dranken zijn vrij van zoetstoffen, kleurstoffen en conserveringsmiddelen.
Ik heb meerdere tonics geproefd en de lekkerste vond ik de elderflower tonic. Heer-lijk! Die typische, bittere tonicsmaak met een zoete, bloemige bijsmaak, mmm!


Astra

Astra is een make-upmerk uit Italië. Ik had er zelf eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, dus ik vond het erg leuk om er tijdens de Proefparade even mee kennis te maken! We mochten de producten testen en ik was vooral erg enthousiast over de lipsticks. Er waren zoveel verschillende gave kleuren en ze waren stuk voor stuk enorm goed gepigmenteerd!
Ook de glittersprays, die je op de foto's ziet, vond ik geweldig. Kijk dan hoe schattig die eruitzien!


Solobiomooi – SantaVerde

SantaVerde is een huidverzorgingsmerk dat veel gebruik maakt van pure aloë vera en cashewnoten uit hun eigen plantages. Wat dit merk uniek maakt, is dat er geen water wordt toegevoegd aan de producten. Bij veel verzorgingsproducten die in de winkels liggen, is water het hoofdbestanddeel, maar bij SantaVerde vinden ze het onzin om zoveel water in hun producten te stoppen. De verzorging van dit merk bestaat zo goed als volledig uit werkzame bestanddelen. Als je mijn blog al een tijdje volgt, weet je misschien wel dat ik helemaal fan ben van huidverzorging met aloë vera, dus ik ben helemaal enthousiast over dit merk! Ik heb drie producten meegekregen om te testen en ik kan niet wachten om jullie er meer over te vertellen. Ik denk dat jullie over een maand een review kunnen verwachten (je huid vernieuwt zich in 4 weken, dus na een maand kan ik echt goed zien wat het effect van de producten op mijn huid is)!


Nokia Lumia

Bij de stand van Nokia werden de nieuwe Lumia-toestellen gedemonstreerd. Wauw! Ik ben ontzettend tevreden met mijn eigen telefoon, maar na die demonstraties zou ik stiekem best een nieuwe Nokia willen! Wat me zo enthousiast maakte over de telefoons? De camera's! Als ik niet gezien had dat de foto's live met deze telefoons werden gemaakt, het ik gedacht dat ze met een normale camera waren gemaakt. Je kan tijdens het fotograferen zelfs kiezen waar je de focus op wil liggen, waardoor je een effect krijgt waarvan ik dacht dat je het alleen met een spiegelreflex kon bereiken. Als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon, zou ik zeker even naar deze toestellen kijken!

Groepsfoto gemaakt door Lois! Hier zie je van links naar rechts: Ingeborg, Dagmar, Carlijn, mij en Anne.

High tea

Het event was behalve een leuke kennismaking met de merken, ook nog een high tea! We werden heerlijk verwend. Er waren meerdere soorten taarten, scones, cupcakes, broodjes en ga zo maar door. Zo fantastisch goed georganiseerd! Ook werden we nog een paar keer op de foto gezet en kregen we een gigantische goodiebag en daarna was de leuke middag ineens alweer om. Met Carlijn heb ik nog even outfitfoto's gemaakt, die ik van de week al heb gedeeld, en daarna gingen we weer met het pondje naar de andere kant van het IJ, om de trein naar huis te pakken.
Van vrijwel alle merken heb ik in de goodiebag een aantal producten meegekregen, dus ik zal binnenkort lekker veel voor jullie reviewen!
Naar welk merk ben jij benieuwd?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Wow! Het klinkt echt als een heel tof event! Zo leuk dat er allemaal verschillende dingen bijwaren! Die chocolade lijkt me echt heerlijk omdat het rond is! Ik ben ook wel benieuwd geworden naar de collectie van Royal Dutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt heel erg gezellig en wat heb je er een prachtig verslag van gemaakt! Echt leuk om het terug te zien, love it! Was super <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je er een mooi verslag van gemaakt! Het zag er heel leuk uit met allerlei lekkere dingen zeg :-) Ik ben denk ik het meest benieuwd naar die parfums denk ik, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verslag heb je gemaakt! Zag er uit als een leuk event. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een leuk verslag van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's heb je gemaakt en oeh wat ziet die taart er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit ziet er uit als een heeeel leuk event! Super leuk om zoveel verschillende merken en producten voorbij te zien komen. Ik heb zelf ook een Nokia Lumia en ik vind het hele fijne toestellen! Leuk dat er weer een nieuw model is :) Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Royal Dutch bikini's zien er echt mooi uit! Ga meteen een kijkje nemen op hun site!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Woeps foutje, ik zie net dat het lingerie is!

      Verwijderen
  9. wat leuk dat je hierheen bent geweest prachtige foto's x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dag heb je gehad zo te zien! Heel veel merken waren voor mij onbekend, dus leuk als je reviews hierover schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat tof dat je daar bij mocht zijn, ziet er ontzettend leuk uit! Mooie foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ziet er ontzettend leuk uit.! mooie foto's ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk event! Jammer dat ik niet kon komen, er waren echt ontzettend leuke merken! <#

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch een model om te zien, je poseert zo gorgeous op pictures! Hallo, die pie.. OH MY GOD! It's so damn tasty om te zien, maar ook gewoon de foto.. picture perfect. ^^ Leuk event joh, zag er wel fabulous uit. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel leuk uit! Jammer dat ik niet kon:(

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een fijn verslag heb je ervan gemaakt, was een supergeslaagde middag! Leuk om je weer te zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk verslag! Leuke foto's met jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.