Budget,

BUDGET TIP / Funny foam speakers

6/18/2014 Pixels By Emilia 15 Comments


Nederlands: Is het een make-upspons? Is het een stressbal? Nee, het is mijn nieuwe speaker! Gisteren moest ik even naar de stad voor wat boodschappen en toen fietste ik langs de Flying Tiger, een winkel die ik niet kan passeren zonder naar binnen te gaan. Bij Tiger verkopen ze echt álles, van snacks tot woondecoratie en van badproducten tot gadgets, en alles voor prijsjes a la Zeeman en Action. Spotgoedkoop dus. En daar vond ik gisteren deze knalroze speaker, die ik voor €7 echt niet kon laten liggen. Hoe handig is zo'n speakertje, als je in de zomer lekker gaat picknicken en je muziek wilt afspelen om het nog gezelliger te maken?
Omdat de kwaliteit hartstikke prima is (de speaker kan best hard, zonder dat je ruis door de muziek hoort), de prijs helemaal leuk is én het balletje er ook nog eens onwijs grappig uitziet, wilde ik deze tip even snel met jullie delen. De speakers zijn trouwens verkrijgbaar in verschillende kleuren (roze, groen, paars en zwart, dacht ik) en de batterijen zitten er al in!

English: Yesterday I bought these new speakers that I just had to share with you guys. They're super funny and cute and pink, but not only do they look awesome, the quality is also pretty amazing and they're super cheap too. You can get them for only €7 at Flying Tiger (or Tiger). They're available in several colors (like pink, green, purple and black) and batteries are included. Just a quick tip for those of you who love gadgets just as much as I do!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

15 opmerkingen:

  1. Oehh ziet er super leuk uit! En dat voor die prijs! Ik wilde nog een speaker, dus binnenkort even langs de Flying Tiger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Flying Tiger is zo'n toffe winkel! Echt allemaal van die leuke hebbedingetjes, dit zou ik ook nog eens voor mijn telefoon moeten hebben :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit en het is helemaal niet duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er inderdaad echt super leuk uit, zo'n roze balletje! Wij hebben helaas niet de Flying Tiger, maar gelukkig nog wel de Big Bazar en Action.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh hij is leuk! Kom regelmatig bij Flying Tiger, ze hebben altijd wel iets leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt altijd inderdaad, ik kan daar echt niet naar binnen lopen zonder iets te kopen!

      Verwijderen
  6. Wat super schattig! Echt heel leuk voor die prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, inderdaad super goedkoop! Ik ga er ook één ophalen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tiger is zo'n leuke winkel! Ik heb hem ontdekt in Denemarken en kan niet wachten tot hij naar Groningen komt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat toevallig, ik heb Tiger ook in Denemarken ontdekt! Vier jaar geleden al, maar ik kwam er vorig jaar pas achter dat de winkel ook gewoon in Nederland zit! Hopelijk komt er ook snel eentje in Groningen. :)

      Verwijderen
  9. Ah flying tiger is zo'n leuke winkel! Grappig speakertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Flying Tiger is zo'n leuke winkel! Ook dit vind ik weer echt geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig dingetje. Heel handig om mee nemen lijkt me

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.