Beauty

BEAUTY / Things I bought again (part 2)

6/21/2014 Pixels By Emilia 25 Comments


Nederlands: Tijd voor het tweede deel van 'Things I bought again'! In dit artikel noem ik weer vijf producten op die ik al meerdere keren opnieuw heb gekocht, omdat ik ze enorm prettig vind in gebruik en omdat ze voor mij zo goed werken. Sommige producten gebruik ik al jarenlang en een aantal dingen heb ik pas dit jaar ontdekt, maar het zijn stuk voor stuk aanraders waar ik nooit meer zonder zou kunnen. (Oké, dat is natuurlijk wat overdreven, maar ik zou het in ieder geval erg jammer vinden als ze uit de schappen verdwijnen.)

English: Time for the second part of my new series 'Things I bought again'! In this article I make a list of five products that I've been buying over and over again, because I like them so much and they work amazingly for me. Some of these products I've been using for years, other products I only discovered recently, but all of them are products I could never live without ever again. (Okay, well, I might be a little exaggerating now, but really, I would be so sad if these products would ever stop getting sold...)


Biodermal – Matterende zonnefluïde (spf 30)

Allereerst deze zonnebescherming van Biodermal. Ik ben heel voorzichtig met de zon en ik smeer al jaren elke dag mijn gezicht in met spf, zelfs in de winter. Sinds ik dit product heb ontdekt, heb ik nooit (echt nooit!) meer een andere antizonnebrand op mijn gezicht gesmeerd. Dit spul is zo fijn! Het matteert je gezicht (de meeste zonnebescherming glimt verschrikkelijk, maar daar heb ik met deze zonnefluïde geen last van), trekt lekker snel in en beschermt gewoon heel goed. Oh, en ook leuk: ik heb nog nooit een gezichtsproduct gehad, dat zo lekker ruikt als dit spul!
De zonnefluïde van Biodermal kost rond de €14 bij drogisterijen als Etos en Kruidvat.


NYC – Big Bold Curl Mascara

Toen ik vorig jaar op een evenement was voor mijn blog, vertelde een vertegenwoordigster van NYC dat ze op dat moment deze mascara droeg en dat ze géén wimperkruller of iets anders had gebruikt. Ik geloofde er geen snars van. Haar wimpers waren prachtig gekruld, gitzwart en vol. Dat kan toch niet met alleen wat mascara? Nou, wel dus! In de goodiebag kreeg ik de mascara mee om zelf te testen en eerlijk is eerlijk, hij werkt gewoon echt top. De eerste keer was het even wennen, omdat het borsteltje behoorlijk groot is (dat kun je goed zien op de foto helemaal bovenaan dit artikel), maar nu ik eenmaal weet hoe ik het moet gebruiken, grijp ik zo goed als elke dag naar deze mascara.
De Big Bold Curl Mascara van NYC kost €4 en is te koop bij Kruidvat.


Miss Sporty - Mini-Me eyeliner

Qua oogpotloden ben ik heel makkelijk, eigenlijk vind ik alle potloodjes wel prima. Maar toch is er één oogpotlood dat ik steeds opnieuw koop en dat is de Mini-Me eyeliner van Miss Sporty. En daar is eigenlijk maar één reden voor: het handige draaisysteem! Deze eyeliner hoeft nooit geslepen te worden, je draait het potloodje gewoon omhoog. Ideaal! Oké, en stiekem heb ik nog een reden om dit product te blijven kopen: de eyeliner kost maar €2! Miss Sporty is verkrijgbaar bij Etos.


Max Factor – Lipfinity

Met de Lipfinity lipglossen van MaxFactor heb ik een soort haat-liefdeverhouding. De kleuren zijn prachtig en ze blijven uren zitten, dus dat is hartstikke positief. Het enige nadeel is dat ze na een paar uur gaan afbrokkelen, als je ze niet goed bijwerkt. Elke Lipfinity bestaat namelijk uit twee onderdelen: 1. de kleur en 2. de topcoat. Eerst smeer je de kleur op je lippen en laat je die even opdrogen, daarna doe je de topcoat eroverheen zodat de kleur niet teveel uitdroogt. Maar als die topcoat er op een gegeven moment af is gesleten, droogt de kleur alsnog uit en dan gaat het dus brokkelen. Maar goed, dat is het enige minpuntje, en ondanks dat blijf ik ze graag gebruiken.
Max Factor Lipfinity kost rond de €17. Best prijzig, maar bij Kruidvat worden ze regelmatig met 50% verkocht!


La Roche Posay – Effaclar Duo (en Effaclar Duo +)

La Roche Posay ben ik gaan gebruiken toen mijn acné nog heel erg was en omdat de producten nog steeds goed bevallen, ben ik ze blijven kopen. Ik gebruik de Effaclar Duo (een dag- en nachtcrème) al een paar jaar en heb een paar maanden geleden ook de Effaclar Duo + gekocht. Ik vind beide crèmes even prettig en ik merk eigenlijk geen verschil tussen de gewone variant en de +. Ik vind de crèmes zo fijn, omdat ze supersnel in je huid trekken, licht aanvoelen op je huid (eigenlijk voel je ze gewoon helemaal niet zodra ze zijn ingetrokken) en voor mijn gevoel ook een beetje matterend werken.
Beide crèmes kosten rond de €14 en zijn verkrijgbaar bij de apotheek. Ik weet trouwens niet zeker of de gewone variant nog te koop is, want bij mijn apotheek wordt sinds kort alleen de + nog verkocht!

Zo, dat waren mijn aanraders voor vandaag! Welke producten koop jij steeds weer opnieuw?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Ik ben erg geïnteresseerd in de zonnefluïd! Ik las er al iets van bij een andere blogger en was al eens gaan informeren bij de apotheek. Nu ga ik hem zeker halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lipfinity van Max Factor heb ik gister ook gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die biodermal gezichsbescherming wil ik ook proberen! Ben echt op zoek naar een matterende en snel intrekkende crème. Werkt het ook fijn onder make-up?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Ik vind het zelfs een heel fijne basis voor make-up, omdat de crème zo matterend werkt. Je kan er gewoon foundation of iets anders overheen dragen, blijft prima zitten!

      Verwijderen
  4. Wat een super mooie foto, de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne producten! Ik denk dat ik van de week even bij het Kruidvat voor de zonnebescherming ga kijken, mijn huidige is bijna op en dit klinkt ideaal! Kun je hier ook fijn make-up over aanbrengen? En de mascara van NYC klinkt ook heel fijn, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind de fluïde echt super voor onder make-up! Ik draag er zelf ook gewoon foundation overheen en dat blijft prima zitten! :)

      Verwijderen
  6. De matterende zonnefluide van Biodermal gebruik ik ook ieder jaar! Super fijn product!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te zien! Die NYC mascara vind ik ook nog steeds erg fijn. En die eerste foto is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk artikel om te lezen en wat een mooie foto van jou! Ik zoek al tijden de perfecte zonnebrand voor mijn gezicht (no-ad vind ik ook fijn!) dus ga zeker even die van biodermal kopen om uit te proberen. Thanks voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto de eerste! Over de nyx mascara heb al veel goede verhalen gehoord. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik het biodermal gezichtsproduct ook al jaren. Ik blijf het ook steeds kopen. Ik heb net een nieuwe gekocht en ik heb de gewone variant dus hij is volgens mij wel nog vekrijgbaar... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik gebruik de effaclar duo + van la roche-posay ook, ben er ook erg tevreden over ♥ ben erg benieuwd naar de nyx mascara xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben heel erg benieuwd naar je Biodermal zonnebrandcreme voor het gezicht! Ik ben heel erg te spreken over mijn clarosonic en gebruik die ook altijd iedere dag. Sinds kort ben ik verzot op de Le volume Chanel mascara (aanrader koop hem in de aanbieding!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De mascara gebruik ik nu ook een half jaartje, wel altijd in combinatie met een andere met een smaller borsteltje. Hij is fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooie foto's! Vooral de eerste is echt een foto die zo in een boekje kan staan haha! Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar die NYC mascara!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk artikel! Ik ben echt heel benieuwd naar die mascara, heb er al veel goeds over gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Handig artikel! Ik ben al tijden opzoek naar de perfecte mascara. Ik ga deze eens even testen :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie producten! Naar die mascara ben ik nu wel heeeel benieuwd, hihi <3
    XX Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. La roche posay is echt mijn favoriet! Ik heb zelf een hele droge huid en de producten helpen daar heel goed tegen, dus dat is zeker een goede aankoop!

    http://www.thoughtsinstyle.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die eyeliner wil ik een keertje proberen! Die eerste foto van je vind ik echt beyond prachtig. Wiehh ♥♥♥

    Liefs, Saar

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik gebruik die mascara ook heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoor zo veel goede dingen over de NYC mascara! Toch maar een keertje halen, dus :). Scheelt meteen ook wat geld, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw die eerste foto! <3 Die mascara gebruik ik ook graag. Leuk om te zien welke producten je graag weer opnieuw koopt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I might try that mascara, I've been looking for a nice one :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.