Cases,

ADDICTED / My Sony/iPhone case collection

6/01/2014 Pixels By Emilia 35 Comments


Nederlands: Vroeger vond ik het enorm oneerlijk dat er voor de iPhone zóveel leuke cases te koop zijn en dat andere telefoons altijd een beetje worden achtergesteld. Voor mijn mobieltje waren er bijvoorbeeld alleen zwarte en rode hardcases te koop. Nogal saai! Maar een tijdje terug kwam ik erachter dat mijn telefoon (een Sony Xperia) precies hetzelfde formaat heeft als de iPhone 4 en dus in dezelfde cases past. Nu ben ik een beetje verslaafd geraakt aan het speuren naar nieuwe hoesjes en vandaag ga ik jullie die kleine collectie die ik al heb opgebouwd laten zien.

English: I used to hate the fact that there are so many super awesome iPhone cases in the stores, but cases for other phone types are so hard to find. For my phone, for example, I could only choose between a black or a red hard case. Super boring! But a little while back I found out my phone (a Sony Xperia) has the exact same size as the iPhone 4, so... it fits the same cases! Now I got a little addicted to searching for fun cases and today I'm going to show you guys the little collection that I own now.


Dit is het hoesje waar het allemaal mee begon: een knalroze walrushoesje. Deze siliconencase bestelde ik bij H&M in de uitverkoop, volgens mij betaalde ik er nog geen €5 voor! Dit hoesje is nu niet meer te koop, maar ze hebben bij H&M sowieso ontzettend veel leuke hoesjes voor prima prijsjes!


Dit is het tweede hoesje dat ik kocht: een look-a-like zebra van Marc Jacobs. Hartstikke nep, ik kocht de case op eBay. Op de zijkant staat 'Marc by Marc Jacobs' geprint en dat staat er zo schots en scheef op, dat het wel duidelijk is dat dit hoesje een echte neppert is. Maar daar gaat het ook niet om, ik vind het gewoon zo'n schattig hoesje!


Dit is volgens mij het goedkoopste hoesje uit het rijtje: een superschattig 3d-hoesje met rozen, dat ik op eBay kocht voor nog geen €2! Ik weet niet meer bij welke verkoper ik het hoesje heb besteld, maar als je zoekt op '3d roses case iPhone' vind je het wel.


Dit is op het moment mijn lievelingshoesje: een ijsje van Gelato Pique mét geur. Al had die geur van mij niet per se gehoeven (het is echt zo'n neppe, chemische chocoladegeur), ik vind het wel leuk bedacht. Ik vind dit zo'n heerlijk zomers hoesje, ik word elke keer vrolijk als ik 'm uit m'n tas haal!


Zo, dat was mijn collectie! Vinden jullie het ook zo leuk om cases te shoppen? En wat voor hoesje hebben jullie om je telefoon?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

35 opmerkingen:

  1. Wát een cuties! Stuk voor stuk, allemaal leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die zebra zo cool! Ik wil hem nog voor mijn iPad mini! hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ze zijn awesome! Ik dacht al even, sinds wanneer heb jij een iPhone? Haha! Ik vind de Zebra het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe hoesjes! Heel fijn dat je telefoon dezelfde maat heeft als een iPhone, daar zijn inderdaad de allermeeste leuke hoesjes voor te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow die zebra is zo te gek! Als zebrafan is het wel echt een topper haha, ik word er helemaal blij van. Wat een geweldige hoesjes op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwh, dat ijsje vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vrolijke iPhone cases! Ik zou graag weer een nieuwe willen kopen maar wacht nog even op de nieuwe iPhone! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke cases! Ik vind een phone case nooit zo prettig, dus ik heb enkel een doorzichtige.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ah die met het ijsje is zo leuk!
    Ik heb een hoesje met oortjes en vleermuisvleugeltjes :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt toffe hoesjes verzameld en nooit gedacht dat de Sony Xperia hetzelfde formaat had!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi! Vooral die walrus en dat ijsje zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn alle vier leuk! Voor mijn Iphone 4 had ik ook een hele verzameling, maar voor mijn Iphone 5 hou ik het er bij 1. Ik wisselde nooit haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ijsjeshoesje! Wauw! Voor mijn telefoon is niets te vinden helaas, dus ik heb hem in zo'n sok :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke hoesjes! Ik moest wel lachen dat we vanmiddag met z'n allen aan je ijsjeshoesje gingen ruiken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze allemaal super leuk! Die zebra en met dat ijsje zijn schattig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahh dat ijsje en die zebra zijn geweldig!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat ijsje is zooo cute ik heb er ook zo'n stuk of 10 echt leuk zulke hoesjes! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was superleuk zondag :) en haha je chocolade telefoonhoesje. Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke cases heb je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat hoesje met dat ijsje vind ik ZO leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hoesje met geur, zo leuk!
    www.lemontierres.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo leukk !! Vraagje.. Heb heel het internet doorzocht voor dat ijsjes hoesje.. maar kan hem nergens vinden :( voor mijn iphone 4 =( waar heb jij hem vandaan? =))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan de site waar ik hem zelf heb gekocht ook niet meer vinden! Maar... op eBay wordt hetzelfde hoesje door heel veel verkopers aangeboden, dus als je daar zoekt naar 'ice cone case iphone' of iets dergelijks, dan vind je er ook een hoop! :)

      Verwijderen
  24. Die Cases sehen richtig toll aus. Da hast du eine wirklich tolle Kollektion zusammen gesammelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.