Happy,

PERSONAL / Happy thoughts #4

5/28/2014 Pixels By Emilia 17 Comments


Nederlands: Ik ben de laatste tijd zo vrolijk, dat ik vond dat ik dat maar weer eens met jullie moest delen. Zo nu en dan plaats ik artikelen genaamd 'happy thoughts' op mijn site, waarin ik allemaal leuke dingen op een rijtje zet. Dat heb ik al véél te lang niet meer gedaan, dus vandaar, vandaag eindelijk weer een lijstje met dingen die mij de hele tijd laten rondlopen met een brede lach op mijn gezicht.

English: Lately I have been super happy and I thought I just had to share that happiness with you guys. I used to write 'happy thoughts' every once in a while (articles in which I made a list of all kind of things that make me smile) and I think this is the exactly right moment to make such a list again. So here it is, another post filled with five things that can put a big fat smile on my face for hours (or days).

Lezen
Lezen. Lezen in bed, in de tuin, op de bank, maar vooral lezen in de trein. Voor stage reis ik zo'n 5 uur per dag met het openbaar vervoer en ik vind het heerlijk om dan een boek mee te nemen. Dan lijkt de tijd meteen een stuk sneller te gaan! Soms ben ik voor mijn gevoel al zo snel bij mijn eindstation, dat ik het bijna jammer vind dat ik niet langer kan blijven zitten om verder te lezen...


Stage
Ondanks dat ik zoveel en zo vroeg moet reizen, vind ik mijn stage (bij een huid- en oedeemtherapeut) helemaal leuk. Ik heb ondertussen al veel meer geleerd dan ik van tevoren had gehoopt, ik zie zoveel in de praktijk! Ik mag al heel veel zelf behandelen en ik heb me nog geen moment verveeld, omdat er zoveel te zien, te doen en te leren is. Daarbij kan ik het hartstikke goed vinden met mijn begeleidsters en ook alle patiënten die ik tot nu toe heb gehad, vond ik heel aardig. Zijn alle Brabanders zo gezellig of heb ik gewoon heel veel geluk?


Vriendinnen
Hoewel ik het door school, werk en stage behoorlijk druk heb de laatste tijd, zie ik mijn vriendinnen ook nog zoveel mogelijk. Sommige maandagmiddagen heb ik vrij en dan spreek ik vrijwel altijd met iemand af en ook de weekends zitten volgepland met vriendinnendagjes. Even lunchen, picknicken, shoppen of gewoon een avondje bankhangen, heerlijk tussen al die drukte door. Ik heb zoveel leuke mensen om me heen!


Concerten
Ik heb een aantal superleuke concerten op de planning van artiesten die ik al on-wijs lang wil zien: The Fray en Gavin DeGraw. De kaartjes voor The Fray heb ik van mijn vriend gekregen en dat concert is in oktober. Ik heb er nu al zóveel zin in! De kaartjes voor Gavin DeGraw heb ik voor de verjaardag van een van mijn allerbeste vriendinnen gekocht, dat concert is net iets eerder, in september. Oh, en in juli heeft de band van mijn vriend ook nog een optreden staan, dus genoeg leuke concerten op de planning de komende tijd!


Pakjes
Het zal geen verrassing zijn dat ik dol ben op winkelen, maar in drukke periodes als deze, vind ik online shoppen misschien nog wel leuker. Tussen alle afspraken door even snel een paar leuke schoenen bestellen, die de volgende dag al thuis op me liggen te wachten als ik terugkom van stage. Geweldige uitvinding toch?

Waar word jij vrolijk van?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

17 opmerkingen:

  1. leuke post met mooie foto's,
    en zéker alle brabanders zijn gezellig! haha
    ik wordt vrolijk van lekker diy'n, en dingen uitwerken die ik normaal vooruitschuif..
    soms blijf ik dingen uitstellen, en als ik ze dan dan doe krijg ik er zoveel energie van!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto met je vriendinnetje! Ik word vrolijk van het heerlijke weer, vriendinnen, mijn vriend en vooral heel veel gezelligheid en positiviteit. Liefs, Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om even stil te staan bij de dingen waar je vrolijk van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! En wat een leuke geschreven artikel! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn lijstje Em, Ik word vrolijk van lekkere muziek, een maskertje en bloggen met die vreselijke weer van de afgelopen dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al dat lezen, nu zit ik geen 5 uur in het OV maar toch lees ik me echt te pletter met dit heerlijke weer, haha! Heb je nog hardgelopen zondag? Binnenkort eens samen hardlopen (of iets anders leuks doen; puppy's in de dierenwinkel kijken ofzo haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijk artikel is héérlijk om te lezen! Ik word er zelf ook meteen vrolijk van. Leuk dat je ondanks de drukte nog zo veel mogelijk probeert af te spreken met vriendinnen. Ik kan hier zelf altijd de plank mis slaan, heel flauw. Daar kan ik nog wat van leren, want vrolijk wordt je er natuurlijk altijd van. Leuk dat je ook concerten op de planning hebt staan, gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke post, word je echt vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yey, echt fijn dat het goed met je gaat en dat stage ook leuk is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke post en foto's meid! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Ik word ook erg gelukkig van te lezen en van gewoon met vriendinnen iets te gaan eten of drinken, kan zoveel deugd doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super dat je het zo leuk hebt op je stage en je al zoveel geleerd hebt :D Dat maakt het lange reizen dan meer dan goed! En lekker lezen in de trein, heerlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lijst! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op stage

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi beautiful,
    I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to. I'm now following you via gfc, keep in touch love x

    Benish | Feminist Reflections

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.