Fashion,

OUTFIT / The plaid jacket

5/11/2014 Pixels By Emilia 32 Comments


Nederlands: Hier is weer eens een outfit met het geruite jasje dat ik jullie pas één keer eerder heb laten zien. Best gek eigenlijk, want ik draag het jack behoorlijk vaak! Het is echt een ideaal ding voor dagen waarvan je niet weet hoe warm het nou zal worden. Als het koud is buiten, is het jasje best warm, maar als de zon ineens begint te schijnen, dan krijg je het niet in één keer heel heet. Snap je wat ik bedoel? Perfect voor de wispelturige Nederlandse lente dus.
Fijne moederdag trouwens vandaag! Gaan jullie je moeder (of iemand anders) in het zonnetje zetten? Ik heb een chocoladetaart gebakken en neem mijn moeder volgende week mee uit. Maar ik zeg nog even niet wat we gaan doen, want ik weet dat ze dit leest. Love you, mam!

English: Here's another outfit with the checkered jacket that I've only shown once before on the blog. Which is pretty weird, since I actually wear it quite often! It's the perfect jacket for those days when you don't know what the weather is going to be like. When it's cold outside, the jacket is exactly warm enough, but when suddenly the suns starts to shine, the jacket isn't too thick. You know what I mean? It's the perfect jacket for the unpredictable Dutch springs.
By the way, it's Mother's Day in the Netherlands! Are you going to do something special for your mum (or someone else)? I baked my mum a cake and I'm going to take her out to do something fun next week. I'm not telling what I've planned, since I know she's reading this. Love you mum!


Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

32 opmerkingen:

  1. Leuk jasje, lijkt me heerlijk warm. Maar je schoenen vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vest! Ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof jasje. Staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh dat jasje is heel leuk! Mooie outfit! Ik ben nu bezig met een ontbijtje op bed te maken hihi alleen nog even wachten op de broodjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah wat een heerlijk jasje en mooie schoenen! Prachtige look!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat dit je prachtig Em! Ik vind je schoenen erg gaaf! en je jas is ook stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk jasje zeg, en je schoenen ook supergaaf! Lekker, chocoladetaart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het echt een heel leuk jasje :D mooie outfit Emilia!
    Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jas! Staat je super. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk jasje! Ziet er lekker warm uit! Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat jasje zooo leuk! Het staat je heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi jasje, het klinkt echt ideaal voor deze tijd van het jaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie outfit en jij ook een fijne moederdag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat jasje vind ik zó leuk, en die kleurtjes staan je goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof jack! Staat je heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige outfit weer meid! en bedankt voor je e-mail ik ga er even op reageren! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige outfit. Het jasje is echt ontzettend mooi. Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooi jasje en je schoenen vind ik ook heel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie outfit. Dat jasje is echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.