Fashion,

OUTFIT / Black and camel

5/22/2014 Pixels By Emilia 25 Comments


Nederlands: Hier een outfit die bestaat uit alleen maar favoriete items: mijn overknees, levi's, superzachte jasje en mijn oude camelkleurige tas die ik deze lente helemaal heb herontdekt. Ik kocht die tas ooit in een opwelling, maar omdat ik toen eigenlijk vooral zwart droeg, heb ik 'm nooit gebruikt. Vandaar dat 'ie er nog zo goed als nieuw uitziet!
Dit is trouwens een outfit van vorige week, vlakvoor het zo ontzettend warm werd. Ik droeg dit tijdens een middagje shoppen en lunchen met Soesja, zij heeft de foto's van mij dus ook gemaakt!

English: Today I'm showing you guys an outfit with some of my all time favorite clothes: my over knee boots, levi's jeans, fluffy jacket and my old camel tote bag that I totally rediscovered this spring. I bought it a while ago already, but since I actually only wore black at the time, I never used it before. That's why it still looks like a brand new bag!
I wore this outfit a week ago by the way, just before the weather got all sunny and hot. I wore it during a shopping day with one of my blog friends, Soesja, who also made the first two pictures in this post!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Wauwie mooie foto's! En wat staat het jasje je te gek, heerlijk je outfit vol favorites!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ik snap dat dit favorieten van de zijn! Allemaal evht super mooie itens! Vooral die tas is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie outfit hoor! De suède tas breekt juist de donkere kleuren en staat erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tas! Oude kleding herontdekken is altijd fijn, soort van goedkoop winkelen haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vooral het jasje echt onwijs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit Emilie! Ik vind je tas leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome outfit (as usual!), ik vind je tas écht te gek! Een hele mooie kleur is het die perfect bij je jasje past!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie outfit, ik vind de camel kleur altijd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je echt heel leuk! Je bent zo'n knappe meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige outfit weer meid je ziet er altijd zo goed uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige outfit zeg! Staat je goed :) Ik vind de foto's ook weer ontzettend mooi. Je tas is trouwens echt heel gaaf en geeft een mooi contrast met de rest van de outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke foto's! En dat jasje en die tas vind ik zoo mooi ^^
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zeg!

    http://www.thetouristoflife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat zie je er mooi uit!
    Die jas en de laarzen staan je zo goed.
    Mooi gecombineerd ook met de tas.
    Fijn weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n leuke look!
    De foto's zijn echt wel heel mooi!
    Mooie combinatie
    xo
    L & E
    leopardxlipstick.blogspot.be xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.