Diary,

INSTAGRAM / #23

5/09/2014 Pixels By Emilia 19 Comments

Selfie! / My sweet parents got me new running shoes for my bday / Did a band shoot for my boyfriend's new band
Buying some flowers for the good-bye of a teacher / Love my new bracelet! / Brought home some flowers from work
Bagels for brunch, yummy / I met this bird at a lunchroom, what a cutie! / Vegan tuna salad (at a hotspot I wrote about)
Instagram: @emiliavd

Nederlands: Hier is weer een terugblikje op mijn Instagramfoto's van de afgelopen tijd! Zoals ik in mijn personal update al vertelde, heb ik het lekker druk gehad en zijn de komende weken ook lekker volgepland. Dinsdag en gisteren heb ik mijn eerste stagedagen gehad (ontzettend leuk en leerzaam tot nu toe!), vandaag ga ik ook weer richting stage en vanavond heb ik een feestje bij mijn beste vriendin, waar ik ontzettend veel zin in heb. En het weekend ga ik denk ik gebruiken om lekker uit te rusten. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

English: Here's a little recap on the pictures I've been posting on Instagram the past few weeks. As I already told you guys in my personal update, I've been super busy and the upcoming weeks will be pretty busy as well. Last Tuesday and yesterday I started my internship at a skin clinic and today I'll be working there as well. Tonight I'm going to a party that my best friend is throwing, really looking forward to that. The rest of the week I think I'm going to relax and do nothing special. Are you having fun plans for the weekend already?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Ah Em, die foto met birdie is écht prachtig geworden! En de foto van je vriend en z'n band is ook wel heel erg tof, echt wel pro :-) Succes met je stage; hopelijk is het de lange rit waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! En succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat een mooie foto's op een rij, echt te gek! Mooie selfie en de foto met de vogel is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's! Die foto met dat vogeltje is super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's Em! Wat een prachtig vogeltje! Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke foto's! Die 'boysband'foto is echt goed gelukt! En dat uurwerk en die armband zijn prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fotos , wat ben je toch een knappe meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's! Die bagels zien er lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke foto's! Altijd fijn als een stage heel leuk is! Ik ga morgen shoppen en voor de rest ook lekker uitrusten dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de foto van jou en de vogel zo mooi! :D Heel veel plezier vanavond en dit weekend, enjoy! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. erg leuke foto's! liefs en een heel goed weekend gewenst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. love seeing so much colour on these photos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie foto's! ziet er erg leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.