Delft,

HOTSPOT / Hills & Mills

5/25/2014 Pixels By Emilia 13 Comments


Nederlands: Ik heb de laatste tijd lekker veel geluncht en op terrasjes gezeten, omdat het steeds heerlijk zonnig was, en af en toe ontdek ik dan een hotspot waar ik zo enthousiast ben dat ik het met jullie wil delen. Zo trakteerde ik mijn beste vriendinnetje afgelopen week op een lekkere lunch in Delft bij een van de leukste, lekkerste en gezelligste lunchtentjes die ik de afgelopen tijd heb ontdekt. Zeker een artikel waard!

English: Since the weather has been so lovely lately, I've been spending lots of time on terraces having lunch or drinks with friends. Sometimes I am so enthusiastic about one of those lunchrooms, that I just have to tell you guys about it. So when I took my best friend out for lunch last week and we discovered this amazing hotspot in Delft, I immediately decided to write an article about it. Can't wait to go back there! 



Mijn beste vriendin, Martine, was deze maand jarig en als cadeautje kreeg ze onder andere een lunch van me. Omdat ze in Delft woont, besloot ik daar een leuk tentje te zoeken. Al snel kwamen we uit bij Hills & Mills. Een enorm gezellige lunchroom in een ietwat afgelegen straatje middenin het centrum van Delft. Je kan er terecht voor ontbijt, lunch én avondeten en de menukaart is hartstikke uitgebreid (we kregen zelfs een apart kaart met alle koffies!). Met alle diëten wordt rekening gehouden: gerechten kunnen vegetarisch/veganistisch/raw, lactosevrij, notenvrij en glutenvrij bereid worden. Helemaal top!


Hierboven zie je mijn bestelling: quinoasalade met abrikoos, appel, cranberry, walnoot en extra avocado, een groot glas met appel/wortelsap en daarna nog een heerlijk stuk raw cacao bar (een rauwe chocoladetaart). Als ik dat recept van die chocoladetaart ooit kan bemachtigen, dan zal ik het zeker met jullie delen. Jeetje, wat was dat een lekker stuk taart!


Martine is niet veganistisch, zij ging voor een broodje zalm met roomkaas, ui en kappertjes, daarbij een glas verse jus en toe een flink stuk carrot cake. De sandwich was gemaakt met een dikke snee zuurdesembrood, het zag er echt superlekker uit en volgens Martine was het dat ook!
Al het eten smaakte heerlijk vers, werd heel leuk opgediend (kijk die leuke plankjes met taart dan!) en zag er ook gewoon ontzettend goed uit. Maar dat kan je op de foto's ook wel zien, denk ik!


Zoals je waarschijnlijk wel merkt, ben ik helemaal enthousiast! Waarschijnlijk zullen Mart en ik hier nog regelmatig gaan eten als ik haar opzoek in Delft.
Je vindt Hills & Mills aan de Oude Langendijk 6 en voor informatie over de openingstijden, de menukaart en contactgegevens kan je terecht op hun website.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

13 opmerkingen:

  1. Oh, dit ziet er goed uit zeg! Vooral die quinoa salade, jummy! En die chocolade taart, oh my, jummy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ziet er allemaal echt ontzettend goed uit. Lijkt me een heerlijk tentje om een keertje te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oelalaa ziet er echt heerlijk uit, nom nom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, wat ziet het er heerlijk (en prachtig) uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie foto's en wat ziet het er lekker uit allemaal!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel wortels/wortelcake eten en wortelsap drinken, daar word je op een gegeven moment hartstikke bruin van! Dagelijks aanvullen met tomaten voor een beter resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed en het ziet er perfect uit.. die taart, jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het eten ziet en klinkt er goed!:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben denk ik nog nooit zo enthousiast geweest over een artikel. Holy shit!! Wat een goede tip! :) Kom eigenlijk nooit in Delft maar dit lijkt me een goeede reden om dat wel eens te doen! Emii wanneer gaan we daten?

    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dacht je al te herkennen van je blog, ik woon er tegenover en zag iemand foto's maken ;-) Leuk artikel geworden met prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat ontzettend leuk! Wat jullie aten ziet er echt heerlijk uit. Ik heb net ook een stuk carrotcake op... zelfgemaakt :) Lekker! Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.