Event,

EVENT / S.H.O.E.S. + presentatie Sarenza

5/13/2014 Pixels By Emilia 16 Comments


Nederlands: Afgelopen week was ik aanwezig bij een ontzettend leuk evenement in de Kunsthal in Rotterdam. Schoenenwebshop Sarenza organiseerde een perspresentatie van hun nieuwe collectie tijdens de tentoonstelling S.H.O.E.S.. Ik was helemaal blij toen ik de uitnodiging ontving, want ik was precies die dag vrij van stage. Gewapend met mij camera ging ik erheen en vandaag zal ik jullie aan de hand van véél foto's wat over het event vertellen. Bereid je voor op een artikel met heel veel schoenen!

English: Last week I attended some super awesome event at the Kunsthal (an art gallery) in Rotterdam. The shoes web shop Sarenza organized this press presentation the show their newest collection during an exhibition of shoes at the gallery. I was super excited when I got the invitation, since I found out I had a day off that exact day! Together with my camera I went to the presentation and today I'll show you guys everything I saw at the gallery. Prepare yourselves for a post filled with many many shoes!


We werden in de Kunsthal ontvangen met deze geweldige cupcakes met een schoentje erbovenop. Zo leuk gedaan! Nadat we iets te drinken hadden besteld en onze spullen in de garderobe hadden opgeborgen, kregen we een rondleiding door de tentoonstelling S.H.O.E.S.. De tentoonstelling is nu helaas afgelopen, maar gelukkig heb ik een hoop foto's gemaakt, zodat jullie toch nog een hoop mooie schoenen kunnen bewonderen!










Ik heb de meest geweldige schoenen gezien op de tentoonstelling. Onder andere de extreme high heels waarop Naomi Campbell haar beroemde val maakte en de hakken die Sarah Jessica Parker droeg in 'Sex and the City'. Helaas mochten we niets aanraken of passen (tsja, het is toch een museum), maar alleen kijken was ook al ontzettend leuk.
Na de rondleiding kregen we een presentatie over de nieuwste schoenencollectie van Sarenza. Daarvan zie je hieronder de foto's:








Wat een gave schoenen zitten ertussen, hè? Mijn favorieten zijn de chelsea boots met slangenprint en de zwarte laarsjes met twee ritsen (al zijn die zwarte boots eigenlijk bedoeld voor mannen...). Gelukkig zijn deze schoenen, in tegenstelling tot de pareltjes op de tentoonstelling, gewoon te koop. Je kunt ze allemaal bestellen via Sarenza.
Na de presentatie mochten we allemaal nog wat te drinken bestellen en voor we naar huis gingen kregen we ook nog een leuke goodiebag mee, met daarin onder andere een toffe usb-stick en een nagellakje. Ik heb een ontzettend leuke middag gehad én heel veel geweldig mooie schoenen gezien.
Zie jij al iets leuks tussen de nieuwe collectie van Sarenza?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

16 opmerkingen:

  1. wauw ze zien er super goed uit! gave foto's ook! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! De boots en de sneakers spreken mij het meeste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je gemaakt! Ik vond het een hele leuke nieuwe collectie:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo ontzettend jaloers dat je uitgenodigd was voor dit persevent! Zulke gave schoenen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, die laarzen met die ritsjes voor mannen? Ik vond ze net zo leuk, haha! Ik heb leuke schoenen gespot! Zag er uit als een heel leuk event :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzondere schoenen allemaal! Sommige zijn wel apart maar ik.vind ze echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er staan echt zo veel leuke schoenen tussen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik herkende meteen de Manolo Blahnik hakken van Sex and the City! Wat een geweldige presentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er leuk uit ! mijn favoriet is denk ik dat laarsje met die ritsjes, niemand heeft vast door dat die voor mannen zijn :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.