Beauty,

BEAUTY / Things I bought again (part 1)

5/07/2014 Pixels By Emilia 21 Comments

Nederlands: Vroeger vond ik het heerlijk om zo vaak mogelijk nieuwe make-upproducten te kopen, zodat ik alles kon uittesten. Dat vind ik nog steeds heel leuk, maar de laatste tijd heb ik ook veel favoriete producten die ik steeds weer opnieuw koop. Van die producten die onwijs goed werken en die ik iedereen zou aanraden. Het leek me leuk om daar een nieuwe serie van te maken op mijn blog, genaamd 'Things I bought again'. Ik zal regelmatig een aantal favoriete producten op een rijtje zetten, die ik al een lange tijd gebruik en vertellen waarom ik er zo enthousiast over ben. Hopelijk vinden jullie het leuk!

English: I always liked to get new beauty and make up products as often as possible, just because I loved to try and test everything. I still like that, but lately I also have a few products that I'm totally addicted to and keep buying over and over again. Products that work amazing for me and that I would recommend to everyone I know. I thought it would be fun to create this new column on my blog called '5 Things I bought again'. Every now and then I'll show you five products that I've been using for a long time and tell you guys why I love those products so much. Hope you like it!


Laten we maar meteen beginnen met het product dat ik al het langst gebruik: de False Lash Effect Mascara (waterproof) van Max Factor. Dit is al mijn holy grail sinds de tweede klas van de middelbare school en ik heb al heel wat van deze mascara's versleten! Maakt je wimpers lekker vol en, wat ik zo fijn vind, blijft súpergoed zitten. Echt, zelfs na een dagje strand of zwembad zit deze mascara nog perfect op je wimpers. Ik heb nooit een andere waterproof mascara gevonden die zó goed blijft zitten. Dat is voor mij echt de reden om 'm elke keer opnieuw te kopen, al is 'ie niet eens zo goedkoop (ongeveer €17).


Nog een product dat ik al meerdere jaren gebruik: de X-ceptional Wear Foundation van Gosh. Vroeger werd ik nóóit bruin en dit is de enige foundation die ik ooit heb kunnen vinden die licht genoeg was voor mijn huid. De dekking is prima en ook goed op te bouwen als je meerdere laagjes opbrengt.
Een tijdje geleden lagen ze in de leegverkoopbak bij Kruidvat met stickertjes erop, ze waren ineens €2,50 in plaats van €10! Een verkoopster vertelde me dat de foundation uit het assortiment ging, dus toen nam ik er meteen drie mee. Achteraf bleek dat onzin te zijn, want de foundation is nog steeds te koop, dus als je ook een bleek huidje hebt, zou ik hier zeker even naar gaan kijken!


Vroeger had ik enorm last van acné en één van de producten die ik daartegen heb gebruikt, is de gel van het plantje aloë vera. Ik gebruik het nu nog steeds, omdat het lekker verkoelend én ontstekingsremmend werkt. 's Avonds breng ik een dikke laag op mijn gezicht aan in plaats van nachtcrème en 's ochtends word ik dan wakker met een gladde huid. Echt een aanrader als je weleens last hebt van onzuiverheden. Deze tubes (van Fruit of the Earth) koop ik bij Etos voor ongeveer €5 per stuk.


Nog een make-upproduct waar ik bij zweer: de Camouflage Cream Concealer van Catrice. Hier kan ik echt niet meer zonder. Deze concealer is supermakkelijk aan te brengen en de dekking is perfect. Wallen, rode plekjes en puistjes, met deze concealer verberg je alles in een handomdraai. En voor de prijs hoef je 'm niet te laten liggen, want een potje kost maar €3.


Last, but not least: de droogshampoos van Batiste. Hier ben ik helemaal fan van. Ik heb droogshampoos van veel verschillende merken geprobeerd, maar niets haalt het bij Batiste. Ik gebruik ze niet alleen op dagen dat mijn haar een beetje vettig aanvoelt, maar ze zijn ook ideaal om meer volume in je haar te creëren. Het liefst gebruik ik gewoon de 'Original', die vind ik het lekkerst ruiken en geeft precies genoeg volume. Helaas heeft mijn Kruidvat die niet altijd! Daarom koop ik soms ook de 'XXL Volume', al vind ik die iets minder fijn. Die zorgt namelijk voor bijna téveel volume. Ik denk dat de XXL Volume ideaal is als je van jezelf een beetje dun of futloos haar hebt, maar zelf vind ik de Original goed genoeg.
De droogshampoosvan Batiste kosten rond de €6.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

21 opmerkingen:

  1. Ik gebruik de mascara can de kiko ook al jaren! Die aloe vera ga ik.een keer kopen! Lijkt me heerlijk voor je gezicht ookal heb ik niet eens zo'n onzuivere huid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. FIjne items! Ik zou de droogshampoo's ook blijven kopen inderdaad, die zijn zó fijn! De rest ken ik allemaal niet, maar ik vroeg me wel af waarom je zoveel Gosh foundations had; hahaha! Ach, je hebt ze goedkoop kunnen scoren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb ook zo mijn producten die ik telkens opnieuw gebruik haha :) Die mascara ziet er wel goed uit, maar ik vind 17 euro net iets te duur! Misschien als ik weer wat meer budget heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Falsh lash effect gebruik ik zelf ook al super lang! De Gosh foundation wil ik nog steeds een keer proberen, hij lijkt mij heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! De XXL Batiste droogshampoo is echt 1 van min favoriete producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne producten gebruik je, ik moet batiste ook nog steeds uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, van die concealers heb ik er nu ook 3 (ik heb ze de afgelopen keren bij de 1+1 actie gekocht), maar mijn eerste heeft nog steeds de pan niet geraakt! Ik vind hem wel heel goed, hopelijk gaat die niet uit het assortiment. De Batiste en aloe vera gel wil ik nog wel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn ook zeker mooie producten, ik ben nog altijd benieuwd naar de Aloe Vera producten. En de Batiste droogshampoo's zijn mijn favoriet. Al douche ik na het sporten toch wel graag en vergeet dan vaak mijn haren ophoog te doen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben gek op het smeerseltje van catrice gebruik het iedere dag onder mijn ogen! en batiste werkte niet echt bij mij liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke favorieten :)
    De droogshampoo vind ik zelf ook heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De catrice concealer is hier ook favoriet. Eindelijk één gevonden die én goed dekt en fijn aanbrengen is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De False Lash Effects is ook een groot favoriet van mij! Ik kan in ieder geval niet meer zonder hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fijne items!
    Ik heb die droogshampoo ook maar ik vind hem juist helemaal niet fijn! Ik krijg dan snel heel veel knopen in mijn haar en het voelt dan nog vetter aan als eerst. En het geeft ook geen volume.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk deze nieuwe rubriek. Die droogshampoos lijken me wel fijn en die Aloe Vero gel ook, denk dat ik die eens ga halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk artikel! Ik ben ook helemaal fan van de droogshampoo's van Batiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De Aloe Vera gel moet ik proberen, jouw huid is altijd zo mooi egaal! Die mascara van Max Factor is inderdaad écht geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk artikel, klinkt superfijn allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe rubriek! Slim dat je de foundations van Gosh hebt ingeslagen. Het is altijd jammer wanneer je favoriete merk/kleur eruit gaat. Ahh, droogshampoos van Batiste zijn top!! Ik gebruik zelf altijd Original of Medium Brunette.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.