Personal,

WISHLIST / Birthday

4/03/2014 Pixels By Emilia 29 Comments

Bronnen: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Nederlands: Over minder dan drie weken ben ik jarig en zoals altijd heb ik weer een verlanglijstje gemaakt. Sommige jaren kan ik helemaal niets bedenken om te vragen, maar dit zijn er wel een paar dingen die ik echt graag wil hebben. Eigenlijk zijn er nu zelfs een beetje teveel dingen die ik wil. Ik denk dan ook niet dat ik alles van mijn lijstje zal krijgen, maar goed, dromen mag. En anders ga ik er lekker voor sparen!

English: In about three weeks I'm having my birthday, so of course I made a little wish list, just like I do every year. Some years I can't think of anything I'd like to get, but this year I know exactly what I want. Actually, it's a quite long list this year! I don't think I'll get all these thing (pretty sure about that actually), but hey, a girl can dream, right?

Bron

Bovenaan mijn verlanglijstje: tickets voor The Fray! Dat is al tijden één van mijn favoriete bands en in oktober komen ze naar Amsterdam. Ik was zo blij toen ik dat hoorde! Mijn vriend heeft ondertussen de tickets besteld, dus die krijg ik van hem als cadeautje. Ahh! Superleuk! Jammer dat het pas in oktober is (ik wil het liefst vandaag al!), maar het is het wachten vast waard, ik heb er zo'n zin in!


Ook hoog aan mijn verlanglijstje staat een zonnebril. Geen gewone zonnebril, maar een écht goede zonnebril. Ik koop elke zomer zonnebrillen bij H&M of Primark, maar die laten nog behoorlijk wat zon door. Ik heb zelfs een zonnebril die de zon alleen maar feller lijkt te maken (vraag me niet hoe, heel gek). Zeker nu ik mijn rijbewijs heb, lijkt het me een goed idee om een zonnebril met professionele glazen te hebben, want het is wel belangrijk om goed te kunnen zien als je de weg opgaat.
De zonnebril hierboven, van het merk Police, vind ik heel tof, maar ik weet nog niet zeker of dit de bril is waar ik voor zou gaan. Ik wil sowieso eerst even passen, want veel zonnebrillen staan me niet!


Ik wil nieuwe sportkleding! Ik sport al zo'n 7 jaar op dezelfde schoenen en al zitten ze nog best prima, wil ik toch eens andere sportschoenen proberen. Ik ben namelijk heel benieuwd naar van die lichtgewicht hardloopschoenen. Ik heb gehoord dat die echt heerlijk rennen! En de Nikes op dit plaatje vind ik er ook nog eens ontzettend leuk uitzien!
Ik wil ook graag een nieuw shirt voor het sporten. Meestal draag ik gewoon een normaal t-shirt, maar het lijkt me wel fijn om een shirt te hebben dat echt bedoeld is om in te sporten.

Bron

Omdat mijn favoriete luchtje voor de lente (Guess Girl) bijna op is, wil ik weer een nieuw fris geurtje. Ik las in een persbericht dat er een nieuwe variant van Guess Girl is uitgebracht, die wil ik binnenkort even gaan ruiken. En er is een luchtje van YSL dat ik ongelofelijk graag wil (Manifesto heet het), maar dat is zo duur, dat ik het eigenlijk niet voor mijn verjaardag durf te vragen...
Ook mijn favoriete body splash uit Lille is bijna helemaal leeg, dus die moet snel vervangen worden! Ik heb veel goeds gehoord over de body splashes van Victoria's Secret (wie kent ze niet?), maar de body mists van De Tuinen zijn ook erg lekker. Vooral de variant die naar cactus ruikt is heerlijk, hoe gek dat ook klinkt!



Wat ik ook héél graag wil, is een vakantie! Nou denk ik niet dat ik die voor mijn verjaardag zal krijgen, maar goed. Ik ga in de zomer weg met mijn vriend en we zijn nog aan het uitzoeken waar we naartoe willen. Waarschijnlijk gewoon lekker naar de zon! Iemand tips voor een geweldig vakantieland of hotel?

En last but not least: cd's! Ik luister zelden naar muziek op mijn computer (ik download namelijk nooit en YouTube en Spotify werken niet zo best, omdat het internet kuren heeft), ik heb eigenlijk altijd mijn radio aan. Maar omdat ik niet zoveel cd's heb, luister ik nu altijd naar dezelfde muziek en dat wordt een beetje saai. Tijd voor nieuwe muziek dus!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

29 opmerkingen:

  1. Vakantie, daar heb ik ook zin! Wat een leuk lijstje; de schoenen zien er mooi uit! Ik ben ook erg benieuwd naar lichtgewichtjes, maar ik denk dat ie voor mijn benen niet geschikt zijn helaas. De body mists van VS zijn deze week te koop bij etos als je mazzel hebt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk lijstje zeg! Het geurtje van guess lijkt me ook echt heerlijk :) Ben benieuwd wat je allemaal krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wishlist! Ik ben woensdag jarig en weet nu nog niet wat ik wil hebben.. help!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! De Vitoria Secret's bodymists zijn nu 10 euro bij de Etos;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sportschoenen! En ik wil ook graag op vakantie...;(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wishlist vooral die vakantie kan ik mij wel in vinden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sportschoenen! Ik ben zelf ook nog op zoek naar een paar goede (doch mooie) sportschoenen, dus ik ga deze onthouden. En wat grappig dat je bijna geen muziek luistert op de computer. Ik kan me computeren zonder muziek luisteren bijna niet meer voorstellen :o.

    Margo | margoblanche.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf zijn ze hè! Oh misschien heb ik het niet zo duidelijk opgeschreven haha, maar ik luister wel muziek tijdens het computeren hoor! Ik speel het alleen niet af via mijn computer, maar via de radio, anders wordt het internet heel traag! :)

      Verwijderen
  8. Leuke wishlist :)
    Nike's: zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn vriend en ik hebben vorige week onze vakantie geboekt voor de zomer naar Madrid! We wilden eigenlijk naar Barcelona maar dat werd al snel flink prijzig.. Nu hebben we een prachtig hotel gevonden en een goede vlucht voor helemaal niet zoveel geld! Ik ben zelf nog nooit in Madrid geweest, maar ik kan je wel vertellen dat het er super mooi uit ziet allemaal (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt binnenkort weer een tripje naar Schiphol voor de Victoria Secret producten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa vakantie!! Ik hoop echt dat ik snel op vakantie kan haha. Ik zou ook nog wel graag naar Londen willen. Ik vond Turkije een super leuk land om op vakantie geweest te zijn. De prijs valt opzich nog wel mee, hele aardige mensen (ik zat in Bodrum/Bitez) en je kon er ontzettend veel doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk lijstje, erg leuke dingen! De body mists van Victoria's Secret zijn trouwens deze week te koop bij de Etos (hint hint)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke wishlist! Ik kan je de geur 'Pure Daydream' ook aanraden van VC!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op de body splashes van de victoria's secret. Die nikes zien er mooi en fijn uit, en zo'n shirt is inderdaad fijn om in te sporten. Hele leuke wishlist, ik ben ook bijna jarig en ik wil graag een nieuwe lens voor me camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie wishlist, die nikies zijn echt super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi lijstje Em! Nog eventjes! Wel cool dat je naar het concert gaat, ik ken ze niet dus ga straks gelijk hun muziek even beluisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The Fray is echt hele fijne muziek! <3
    Trouwens, ze verkopen nu tijdelijk body mists van Victoria Secret bij de Etos, dus wie weet kun je er daar nog snel eentje halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk lijstje. ik vind het zelf ook altijd erg moeilijk wat ik moet vragen, maandag ben ik zelf ook jarig. Victoria secret bodysplash is altijd wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke lijst! En die sportschoenen zijn echt prachtig! x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fijne wishlist. Ik vind de zonnebril ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ah leuke wishlist! ik zou het liefst ook op vakantie willen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke dingen!! Ik kan niet wachten om ook mijn 'birthday wishlist' op te kunnen stellen, maar helaas ben ik pas in juni jarig dus dat duurt nog eventjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoe toevallig, terwijl ik dit aan het lezen was kwam The Fray - How to save a life op de radio!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.