new,

PRESENTS / What I got for my birthday

4/29/2014 Pixels By Emilia 33 Comments


Nederlands: Afgelopen week schreef ik al dat ik mijn verjaardag had gevierd voor mijn familie en een paar beste vriendinnen. Ik had een ontzettend leuke dag, vol gezelligheid, lekker eten en geweldige cadeautjes. Een paar lezeressen lieten weten dat ze erg benieuwd waren naar wat ik allemaal had gekregen en toen bedacht ik me dat het misschien wel leuk zou zijn om daar een artikel over te maken. Niet om op te scheppen, maar gewoon omdat ik zo blij ben met alle leuke cadeautjes!

English: Last week I already wrote I had my birthday and celebrated it with my family and some of my best friends. I had the most wonderful day, filled with laughter, good food and lots of amazing presents. Some of my readers let me know they'd like to see what I got for my birthday, which made me think it would be fun to show my presents on the blog. So, this article is not at all meant to brag or something, but just to show you guys how happy I am with all these lovely gifts I got!


Allereerst iets dat ik heel hard nodig had en waar ik dus extreem gelukkig mee ben: hardloopschoenen! Deze heb ik van mijn ouders gekregen, nadat mama op mijn site had gezien dat ze op mijn verlanglijstje stonden, zo lief!
Afgelopen week heb ik op schoenen van zo'n zeven jaar oud twee keer 5km gerend met Sophie (die al bijna een halfjaar traint)... Dat was niet zo leuk voor mijn enkels. Bij de tweede run voelde ik zodra we begonnen te rennen al een zeurende pijn in mijn enkels, dus ja, het was écht tijd voor nieuwe schoenen. Vrijdag heb ik ze uitgezocht en deze week ga ik er voor het eerst op rennen, dus ik ben heel benieuwd!


Dit kettinkje heb ik van één van mijn allerbeste vriendinnen gekregen. Ik draag de laatste tijd veel roségouden sieraden, maar ik had nog geen ketting in die kleur, dus die heeft zij voor me gekocht. Ik ben er ontzettend blij mee! Het is het perfecte, subtiele kettinkje, dat overal bij past. Zo mooi!


Mijn zus en moeder zijn allebei trouwe volgers van mijn site en toen ze de bodysplashes op mijn verlanglijstje zagen staan, hebben ze die allebei gekocht. Zonder dat ze het van elkaar wisten! Van mijn zus kreeg ik de paarse ('Love spell'), mama had de paarse, gele ('Simply breathless') én de roze ('Pure seduction') gekocht. Mmm, ze ruiken alledrie heerlijk, dus die ga ik lekker veel gebruiken deze lente!


Ook kreeg ik van mijn zus een haarproduct van Toni&Guy. De 'sea salt texturizing spray', om lekker veel volume mee te creëren. Ik heb de spray al getest en het werkt als een tierelier! Op deze foto's kun je zien hoe wild dit product mijn haar maakt. Niet slecht, hè?


Iedereen weet dat ik een enorme theeleut ben en daarom kreeg ik een berg verse thee van mijn broertje. Altijd goed!


Van de ouders van Michael kreeg ik een cadeaubon van Ici Paris XL, waar ik ontzettend blij mee ben! Van nieuwe parfums of lipsticks word ik altijd gelukkig. Ik weet nog niet precies wat ik ervan ga kopen (hoewel, ik droom al heel lang van het luchtje Manifesto van YSL...), dus ik plan binnenkort een tripje naar de parfumerie!


Ook mijn lieve klasgenootjes waren mijn verjaardag niet vergeten en hebben me verwend met een VVV cadeaubon. Op mijn site hadden ze gezien dat ik een nieuw sportshirt wil, maar omdat ze niet precies wisten welke maat ze moesten kopen, leek het ze handiger om me een cadeaubon te geven, zodat ik zelf kan gaan passen. Zo leuk!


En dat is nog niet eens alles! Van mijn familie heb ik geld gekregen en van mijn vriend heb ik kaartjes gekregen voor het concert voor The Fray (waar ik echt ongelofelijk blij mee ben, ahhh!) en gisteren heeft hij me mee uit eten genomen naar één van mijn favoriete restaurants in Rotterdam.
Ik ben ontzettend verwend en ik ben heel dankbaar voor alle leuke cadeautjes en alle lieve mensen die op mijn verjaardag zijn geweest. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te zien!

Oh trouwens, die winactie die ik op mijn verjaardag online zette, loopt nog steeds! Vanavond zal ik loten om de winnaar/winnares te bepalen, dus als je nog niet hebt meegedaan, kan dat nog! Klik hier om naar de winactie te gaan.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

33 opmerkingen:

  1. Die schoenen zijn echt super leuk! Dat kettinkje is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig dat je ouders je blog lezen haha. Super toffe cadeautjes heb je gekregen, en wat gaaf dat je naar The Fray gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cadeaus! & Wauw, die schoenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne cadeaus. En wat zijn je Nike's gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Nike's zijn echt prachtig! Heel speciaal :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent goed verwend Em :-) En wat een leuke schoenen ;-) Wanneer gaan we ze testen? :D Dat kettinkje is ook echt heel erg mooi, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ben je verwend heerlijk zeg ik heb die rode bodymist op nou geweldig! hij ruikt zo lekker zoet, liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent echt lekker verwend joh! Ik vind je hardloopschoenen echt heel tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke cadeautjes! En je Nikes zijn super!

    HMLovur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke cadeautjes heb je gekregen! Je Nikes zijn echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt leuke cadeaus gekregen! Wat zijn die hardloopschoenen leuk zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die toni&guy spray is zooo fijn (: En wát een leuke hardlopenschoenen! Ik ben verliefd, haha
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw die schoenen, geweldig Emiliaa! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Volgens mij ben jij een heel blij meisje! Wat een pracht cadeaus, maar je schoenen zijn goddelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kados!
    Jou omgeving kent je echt goed zo te zien :)

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke cadeaus! Die sneakers zijn echt geweldig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke cadeaus heb je gehad! Je hardloopschoenen zijn fantastisch, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha wat grappig dat je zus en moeder toevallig allebei andere hebben gekocht :)
    Ik vind de schoenen ook heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waaauw wat een heerlijke cadeautjes en lieve mensen heb je om je heen <3 Prachtig lief, lekker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke kadootjes! En wat tof dat je concertkaartjes voor the fray hebt gehad van je vriend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou normaal niet zo van Nikes en sneakers in het algemeen. Maar oh my, die schoenen van jou!! Liefde!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een prachtige nikes, I'm in love!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke spulletjes allemaal! Ik vind je schoenen echt heeel mooi! Welk model is dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ben je goed verwend. Ik vind de hardloopschoenen ook erg gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.