birthday,

PERSONAL / It's my birthday! (+ winactie)

4/22/2014 Pixels By Emilia 40 Comments

Some pictures of yesterday, when I celebrated my birthday

Nederlands: Hiep hiep hoera voor Soesja, Iris, Saske en... voor mij. Want wij zijn allemaal jarig vandaag! (Grappig toch, zoveel bloggers jarig op dezelfde dag?) Gisteren heb ik het gevierd voor mijn familie en een paar van mijn beste vrienden, vandaag heb ik een paar events op de planning. Eerst ga ik naar Amsterdam voor een kennismaking bij een pr-bureau en vanmiddag ga ik naar Dordrecht voor een evenement waarover ik nog niets mag zeggen. Maar daar horen jullie snel meer over!
Om mijn verjaardag ook nog een beetje met jullie te vieren, heb ik een kleine winactie voor jullie, dus klik snel verder als je kans wil maken op een leuk cadeautje!

English: Hip hip hooray to Soesja, Iris, Saske and... me! We're all having our birthdays today! (It's so funny we're all bloggers with the same birth date!) Yesterday I celebrated my birthday with my family and some of my friends, today I'm going to attend some events. In the morning I'm going to Amsterdam for a meeting at a pr agency and after that I'm going to Dordrecht for some event I'm not allowed to tell more about yet. But I'll tell you guys more about that later!
To celebrate my birthday with my readers, I'm going to give away some little goodie bag to a follower, so read on if you're curious what's in the bag! 


Samen met Stylefruits.nl heb ik een winactie voor jullie georganiseerd. De winnares (of winnaar) ontvangt een leuke goodiebag met toffe print met daarin in nagellakje van Essie (t.w.v. €9,99) en een armbandje van Lua Accessories (t.w.v. €14,90).

Wat moet je doen om kans te maken?
Niet zoveel: je hoeft alleen mijn blog te volgen! Het maakt niet uit hoe je dat doet, via Facebook, Bloglovin' of Twitter, alles mag!
Vertel in een comment hieronder even via welk social network je me volgt én vergeet ook niet je e-mailadres achter te laten, zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen! Als je je e-mailadres liever niet op internet zet, mag je ook even een mailtje sturen naar: pixelsbyemilia@gmail.com met als onderwerp 'Birthday winactie'.

Succes, over een week zal ik contact opnemen met de winnaar/winnares! En eh, vergeet niet vandaag een stuk taart te eten als je de kans krijgt!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

40 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Em! Maak er een mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee en volg je via Bloglovin en Twitter! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD! Leuk dat je een winactie doet op je verjaardag! Ik volg je op bloglovin en twitter, mijn email is raspberryandrippedjeans@gmail.com. Maak er een leuke dag van! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke win actie ook. Ik doe graag mee! Ik volg je via Bloglovin;).

    Fijne dag vandaag!

    xx Laura
    laura.thenewgirlintown@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je daarom ons een cadeautje geeft :) Ik volg je op Bloglovin en Facebook. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Wat ziet die taart er héééérlijk uit zeg! :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteeeeeeerd lief! Maak er een mooie dag van, maar dat gaat helemaal lukken als ik je planning zo lees, heerlijk lief! Enjoy <3 Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Ziet er gezellig uit met al dat eten.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben benieuwd wat voor leuks je krijgt! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd wat een leuke foto's! ben benieuwd waar je mee wordt verrast! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!:) ik doe graag mee met de winactie, ik volg je op Bloglovin' en mn mail is wietekevonk@hotmail.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd lieve Em <3 Maak er een leuke dag van en veel plezier bij je events :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Emilia! =D Ik volg je sowieso al op alle drie de social media kanalen en doe graag mee aan de leuke winactie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteeerd! En wat een leuke foto's (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte Gefeliciteerd! Super leuke winactie! Ik volgde je al via Google en instagram (: Maar nu ook via bloglovin'! Veel plezier vandaag, fijne verjaardag!

    emelinas.blogspot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik doe graag mee aan de winactie en volg je via bloglovin, twitter, facebook en instagram. (edithmeijer@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd lieve meid :)! Hopelijk heb je een leuke dag. Ik wil ook meedoen met je winactie, ik volg je met Bloglovin' :) en via instagram. denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd <3 Een hele fijne dag gewenst :) Met het weer zit het best goed vandaag, dus dat is alweer een meevaller hihi. Ik wil natuurlijk ook wel graag meedoen met de winactie, wat een leuk setje! Ik volg je via Bloglovin, Instagram en Twitter.
    Mijn mail adres is charile@hotmail.nl (let op; .nl, niet .com zoals iedereen hihi)
    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Emilia. En?? Heb ik al wat gewonnen?? ;-)
    Mooie Gerbera's op de foto, sfeerverhogend en juist gekleurd!
    Groetjes van je collega...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd! Die taart ziet er echt super super super lekker uit! Ik zou heel graag kans maken, ik volg je op bloglovin (beautyding). Veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!!! Wat grappig dat jullie allemaal op dezelfde dag jarig zijn :-).

    Wat een lekker zomer lakje en armbandje :-). Ik volg je via Bloglovin en mailen kan via info@lindaa.nl!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat! Die cake/taart ziet er heerlijk uit! :D Ik volg je op Instagram en Bloglovin'!

    (evigrognard@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Voor de vierde (of vijfde?) keer gefeliciteerd! Ik doe graag mee met de winactie, I love Essie! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gelukkige verjaardag!
    Ik volg je via je blog en op facebook :).
    Ik hoop dat de wedstrijd ook is voor Belgische meisjes?
    En dit is mijn e-mailadres: nele_kerkhofs13@hotmail.com
    Maak er nog een fijne dag van!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een fijne avond van! Ik doe mee aan de winactie en ik volg je via Bloglovin'. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk! Ik volg je via Facebook en Twitter en maak graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. nog gefeliciteerd emiel!!
    super leuke winactie ook, ik volg je natuurlijk al op bloglovin en facebook!
    xx
    email is sandra.baggerman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik volg je via facebook, bloglovin', twitter en instagram! :)
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    E-mail: Laya.Bekaert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! Ik doe graag mee
    Diolifestyle@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je verjaardag! Een gezegend nieuw levensjaar toegewenst!
    Via twitter volgde ik je al (@et_ella) en nu dus ook via bloglovin' ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Haha, ik lees dit nu pas (ik kijk niet zo vaak in mijn statistieken) maar wat leuk dat je me genoemd hebt! En wat grappig dat we met zoveel bloggers tegelijkertijd jarig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.