Diary,

PERSONAL / Happy thoughts + diary

4/01/2014 Pixels By Emilia 14 Comments


Nederlands: Het is eigenlijk bizar dat het weer zo'n grote invloed kan hebben op je humeur, maar jeetje, wat ben ik vrolijk de laatste tijd! Ik weet bijna zeker dat het door de zon komt. Dit weekend heb ik dan ook weer enorm genoten van het lentezonnetje en in het artikel van vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal gedaan heb. Een soort dagboekartikel dus!

English: It's actually weird how much the weather can affect my mood, but seriously, I've been super happy lately and I'm quite sure that's all because of the sun. Last weekend I've been enjoying the sunny weather to the max and in today's article I'm going to show you guys the things I did last Friday, Saturday and Sunday. Hope you enjoy my little diary-ish article!


Het weekend begon meteen heel goed, want vrijdag ging ik na school direct door naar Delft voor het eerste festival van 2014: 'Aangeschoten Wild'. Het was zó leuk! Ik ging er met drie vriendinnen heen en we waren er al rond een uurtje of 5, dus we hebben een hoop bands kunnen zien. Er waren vier zalen op het festival (twee podia met bands, een loungeruimte en een tent met optredens, zoals cabaret) en het was echt ontzettend goed geregeld. We hebben gedanst tot diep in de nacht en toen het festival was afgelopen kwam mijn vriend me met de auto ophalen, wat ik echt heel fijn en vooral ongelofelijk lief vond!


Kijk nou wat leuk: er stond een kraampje met vegakroketten op het festival! Ontzettend lekker.
Op de rechterfoto zie je één van de zalen van het festival. Dit was een soort zaal om te loungen of om uit te rusten. Er lagen allemaal zitzakken en er werden workshops gegeven. Ik heb daar geleerd om ballonfiguren te maken, echt geweldig! (Als je benieuwd bent naar mijn prachtige ballondier, klik dan hier.)


De dag daarna was het enorm zonnig en heb ik samen met Michael de hele dag van het weer genoten. We hebben op het balkon gezeten met wat te eten, een boek en de laptop. Lekker lui.



Zondag ging ik naar mijn ex-rijleraar. Ik ben een jaar geleden al geslaagd voor mijn rijbewijs, maar we hebben nog steeds contact. Zo gezellig! Afgelopen zondag ging ik hem interviewen voor school en hebben we meteen weer even bijgekletst. En ik ben weer goed verwend met Surinaams eten (onder andere bara's en vegetarische bravoe soep), zijn vriendin kan echt heerlijk koken!
Toen ik thuiskwam, was onze schattige aanloopkat weer op bezoek en ze wilde wel even model staan voor een foto.


's Avonds had ik met Janneke afgesproken om te gaan skaten, daar was het echt perfect weer voor. We waren zo aan het kletsen, dat we niet eens doorhadden dat het al donker werd. Voor ons gevoel waren we niet echt ver gegaan, maar toen ik weer thuiskwam en ging kijken hoe ver we hadden geskatet (dat kan heel handig op afstandmeten.nl), bleek dat we 20km hadden afgelegd. Dat had ik niet verwacht! Gisteren zijn we nog een keer gaan skaten en we gaan proberen om het deze lente/zomer veel vaker te doen als het zulk lekker weer is. Het is zo'n leuke sport en ook nog enorm gezellig als je met z'n tweeën bent. (En hopelijk heb ik aan het eind van de zomer dan eindelijk het remmen onder de knie... Dat kan ik dus écht niet!)


Oh en een kleine disclaimer: ik heb dit weekend niet allemaal maar leuke dingen gedaan, hoor! Ik heb ook een project voor school afgemaakt en mijn kamer opgeruimd, maar dat vond ik niet echt foto-waardig.
Hebben jullie ook zo'n fijn weekend gehad?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Mooie foto's :) Skaten, nog een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gedaan! En nu heb ik ook weer zin om te skaten joh, dat vind ik altijd zo leuk in de zomer :D En omg, we moeten nog steeds skypen voor je live roomtour!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, laat maar weten als je online bent, dan zorg ik dat mijn kamer is opgeruimd haha! :D

      Verwijderen
  3. wat een leuk artikel, ik word ook zo vrolijk van het lekkere weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel weer eens skeeleren haah! Lijkt me zo leuk, net als vroeger :P Ik word ook zo vrolijk van het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah Suus, heb je ook skates? Dan kunnen we ook een keer samen gaan!

      Verwijderen
  5. Mooie foto's en een leuk artikel! Ik ben zó moe maar zó vrolijk, in de winter had dat nooit gekund. Ik heb zo een hekel aan de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof om te zien en lezen!
    Ik heb op het onverwachts een heel toffe avond gehad met neven en een nicht van mij, heel erg leuk! :)
    Over het weer dit weekend was ik niet zo positief : er was veel meer bewolking dan ze gezegd hadden en het was daardoor ook 'n 7gr minder warm, ik was echt niet blij haha :p en dan nog eens een uur minder slapen, laten we zeggen dat ik niet zo'n aangenaam gezelschap was zondagmiddag :p
    Het weer gisteren en maandag : HEERLIJK! Hopelijk vandaag ook :)
    & door je diary heb ik nu echt ontzettend veel zin in 'n festivalletje!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó leuk om te zien dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik heb zelf op de bank gelegen en rustig aan gedaan, want was ziekjes en het enige wat ik kon was hoesten, haha. Ik geniet dus echt even van je artikel! Leuk dat je ook zo'n stuk ging skeeleren, lijkt me geweldig om weer te kunnen. Haha en remmen kun je niet zo oké? Blijven oefenen, dan heb je het echt snel genoeg onder de knie. De foto met die kat is overigens heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's! Afgezien van school een topweekend haha ;-) Superleuk dat je ging skaten, dat moet ik binnenkort ook echt weer eens een keertje gaan doen!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er leuk uit zeg, dat festival lijkt mee heel tof!
    En wat een prachtige foto van die blauwe druifjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. those flowers are SOOOOO beautifull!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.