Fashion,

OUTFITS / Lately #6

4/21/2014 Pixels By Emilia 26 Comments


Nederlands: Eens in de zoveel tijd zet ik een aantal van mijn laatste outfitposts op een rijtje. Normaal gesproken doe ik dat als ik drie outfits heb geplaatst, maar omdat ik het per ongeluk een beetje was vergeten, heb ik er vandaag vijf onder elkaar gezet! Je ziet goed dat het steeds wat beter weer wordt, want op de eerste foto droeg ik nog een winterjas, terwijl bij ik de laatste look genoeg had aan een blazertje!
Welke outfit is jouw favoriet?

English: Every once in awhile I put a few of my latest outfit posts in one article, some sort of recap of my latest looks. I usually make those recaps after I posted three outfits, but this month I actually forgot about it, so in today's post I'm showing five looks instead. I like how these pictures show the transition from winter to spring: in the first picture I'm wearing a thick coat, while in the last picture I'm only wearing a blazer!
Which outfit is your favorite?

Outfit 1 / Old coat

Outfit 2 / Shopping day

Outfit 3 / Out of bed

Outfit 4 / The blue jacket

Outfit 5 / Spring has sprung

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

26 opmerkingen:

  1. Ik vind je old coat zo gaaf! En natuurlijk de laatste outfit, heerlijk dat het weer wat mooier weer word (alhoewel het hier nu plenst)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Plenst het bij jullie Suus!? Hier schijnt een stralend zonnetje! Misschien trekt het bij jullie nog weg!

      Verwijderen
    2. Plenst het bij jullie Suus!? Hier schijnt een stralend zonnetje! Misschien trekt het bij jullie nog weg!

      Verwijderen
  2. Allemaal hele mooie outfits! Maar die laatste is wel echt mijn favoriet! Die foto en outfit springen er gewoon uit! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je outfits, vooral de eerste!

    xoxo Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle outfits zijn echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfits! 5 is mijn favoriet, maar ik vind ze allemaal leuk!

    HMLovur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die sjaal met oranje staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfits!
    Ik kan zelfs niet zeggen welke ik de mooiste vind, ik vind ze allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie outfits! Ik vind je jas bij outfit 1 zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind outfit 2 en 5 het leukste!!! Mooie foto's ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de old coat zo leuk! En je laatste outfit is ook echt tof, lekker lente-achtig inderdaad! (Je bent bijna jarig, yaayy! :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfits! Ik vind dat je altijd erg mooi op je foto's staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nice outfit ;))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De jas bij de tweede outfit is zo mooi! Leuke outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfits, ik kan geen eens een favoriet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind jouw outfits altijd zo mooi. Eenvoudig, maar toch helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi! Outfit 2 is my fav! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  17. al je outfits zijn mooi miel! ik zie je zooo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfits Emilia! 4 en 5 vind ik het mooiste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Emilia, je bent zo mooi! Echt iedere keer als ik een foto van je zie is dat het eerste wat ik denk. Je hebt echt een mooie klassieke uitstraling en daar past je kledingstijl perfect bij. Ik ben vooral fan van outfit 2 vanwege het jasje - staat je zo mooi! En outfit 5 vind ik ook prachtig. Die oranje kleur haalt je gezicht heel mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik geniet volop van je prachtige outfitfoto's, stuk voor stuk mooie looks en geweldige uitstraling topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige outfits allemaal babe! Love them!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.