Fashion,

OUTFIT / Spring has sprung

4/05/2014 Pixels By Emilia 47 Comments


Nederlands: Vandaag een outfitje van afgelopen week, toen het zo heerlijk zonnig was. Helaas zijn de weerberichten voor de komende dagen wat minder positief, maar gelukkig hebben we de foto's nog. De outfit is niet heel bijzonder, gewoon lekker basic met een sjaal (herkennen jullie 'm nog uit m'n shoplog van Lille?) als eye-catcher. Veel meer kleur dan jullie van me gewend zijn, maar nu het steeds zulk lekker weer is, vind ik het leuk om weer vrolijkere outfits te dragen. Herkennen jullie dat?

English: Today I'm showing you an outfit I wore last week, when the weather was being super sunny and lovely. Sadly, the weather forecasts of this weekend don't predict such nice weather but at least we got the pictures... Anyway. The outfit isn't super special, just a basic look spiced up a little with a colorful scarf (which I already showed in my Lille shoplog last summer). I'm wearing more colors in one outfit than you've ever seen on me, but since spring has sprung I just like to wear brighter looks.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

47 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en dan vooral de broek en de schoenen zijn erg tof :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie outfit Em, ik ben jaloers op die mooie foto' van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Hele vette look! Je sjaal is zo leuk! Super goede inspiratie.
    X Daniëlle
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie outfit! Simpel maar heel classy! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de sjaal echt super, casual outfitje met een pop out sjaal!
    Hij staat je trouwens heel goed qua kleuren enz :)
    Jammer dat het weer terug wat minder wordt he! Maar ja, was wel te verwachten want dit was echt geen weer voor maart, maar je hoort me er zeker niet over klagen ;)
    Ik herken het zeker dat ik wat meer kleur ga dragen op zonnige dagen!
    Geniet van je weekend babe :)
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, daar heb je ook wel gelijk in, we hebben al enorm veel geluk gehad dat het zo vroeg in het jaar al zulk lekker weer was. :) Jij ook een fijn weekend!

      Verwijderen
  6. Mooie outfit, zeker met die sjaal en de schoenen! Heerlijk om weer kleur te dragen he

    HMLovur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er mooi uit, wel nog veel zwart maar vind je sjaal wel een echte eye chatcher!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Heel simpel eigenlijk, maar door die sjaal krijg je toch dat extra wauw-effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu zie ik het wel beter ja, die foto's haha! :p Ik vind ze pretty, zo bij gras en water! :)
    Leuke outfit ook trouwens, die sjaal maakt 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ja zo zijn de foto's duidelijker dan via Skype hè? Dankjewel Es! :D

      Verwijderen
  10. Erg leuke outfit! Vind je sjaal helemaal leuk:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit, dat felle kleurtje staat je heel goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie outfit! Ik vind je schoenen echt heel erg leuk!
    De outfit staat je zeker goed.
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw leuk, die sjaal maakt het helemaal af!

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een mooie foto's, wat ben je toch een plaatje! Je leuke sjaal maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je sjaal maakt de outfit zo leuk en vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit, die sjaal maakt het echt helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De sjaal is echt prachtig qua kleuren zeg. Heel mooi met een casual zwarte outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke outfit! Je sjaal maakt de outfit echt af met dat vrolijke kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mega leuke outfit, die sjaal is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I really like your scarf, it reminds me of summer nights :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke sjaal, lekker vrolijk die kleurtjes!

    xoxo Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent echt ontzettend mooi Emilia! Die sjaal, prachtige kleuren. Staat je goed. Je hebt ook een lekker kleurtje gekregen zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent altijd zo lief, dankjewel! Ik ben inderdaad al wat bruiner haha, dat je dat opvalt joh! Ik had geluk, want elke keer als het zulk lekker weer was, had ik vrij van school, dus ik heb al lekker veel in de zon gezeten de afgelopen weken. :)

      Verwijderen
  23. Hele mooie outfit! Ik vind het printje van je sjaal erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele mooie outfit staat je heel goed die sjaal! liefs, en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg mooie outfit, ik vind je sjaal super tof! Heerlijke kleurtjes enzo ^^

    xx Saranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind dat je er onwijs leuk uitziet! De combinatie van die hakken en sjaal zijn erg leuk ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supertoffe outfit, ik vind het jasje en de broek heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige outfit; je gezicht ziet er op de foto zo flawless uit, pretty! De combinatie met de sjaal is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je ziet er geweldig uit! Ik vind de sjaal vooral zó leuk met de combinatie zwart. Heel erg mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hele mooie outfit (en foto's). De sjaal staat je inderdaad erg goed! ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh die sjaal is zo mooi!
    Leuke outfit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een simpele maar leuke outfit! En echt super mooie schoenen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw ik ben echt jaloers op je ;-) Mooie outfit en knappe uitstraling heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie outfit! Je staat weer prachtig op de foto <3

    Doe je al mee met mijn giveaway? Je maak kans op schoenen naar keuze van de webshop Intreza. ☺

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Waaauw wat zie je er prachtig uit! Geweldige sjaal en héle mooie foto's!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind de outfit erg leuk gecombineerd en met de laarsjes en sjaal ziet hij er helemaal niet basic uit. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waauw wat een prachtige outfit! Staat je ontzettend mooi beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie outfit! Die sjaal staat je erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.