Fashion,

OUTFIT / Converse and bleached denim

4/27/2014 Pixels By Emilia 37 Comments


Nederlands: Afgelopen week sprak ik met mijn blogvriendinnen slash hardloopmaatjes Sophie en Michaela af om te gaan shoppen. Ons doel was nieuwe sportkleding inslaan (dat is zeker gelukt), maar we hebben ook nog een rondje stad gedaan en gezellig geluncht. En Sophie en ik hebben ook nog even outfitfoto's gemaakt, want dat mag natuurlijk niet overgeslagen worden tijdens een dagje met medebloggers.
Ik droeg een lekker comfortabele outfit, perfect voor een lang dagje shoppen. Volgens mij hebben jullie me nog nooit zo'n sportieve look zien dragen! Mijn all stars hebben een paar seizoenen liggen verstoffen, maar nu de zon weer terug is, heb ik ze helemaal herontdekt. Net als mijn gebleekte spijkerjasje, zo fijn dat het weer warm genoeg is om dat te dragen!

English: Last week I went shopping with Sophie and Michaela, my fellow blogger friends and running buddies. Our goal was to shop lots of new sportswear (we reached that goal successfully), but we also strolled around the city and had an amazing lunch. Also, Sophie and I took some outfit pictures, since that's a regular thing on dates with fellow bloggers.
I'm wearing some super comfy outfit, the perfect look for a long shopping day. I don't think you guys have seen me wearing such a sporty outfit before. My all stars haven't been outside for a few seasons, but since the weather is being super warm and nice lately, I totally rediscovered them. Same goes for my bleached denim jacket, I love the fact it's warm enough to wear it again!



Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

37 opmerkingen:

  1. Staat je echt supermooi joh! Ik vind je witte All Stars awesome en ook je lichte denimjackje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet er super leuk uit! Je laat zien dat comfortabel niet perse lelijk hoeft te zijn! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je sjaal echt zo tof in combinatie met je gebleekte jasje :-) En gelukkig is de foto nog wel ( net ) scherp genoeg. Je hebt een nog een poging van mij tegoed, haha! :-) Was gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ahh joh, ik heb nog van niemand klachten gekregen over dat de foto niet scherp genoeg is, dus je hoeft je niet schuldig te voelen. Ik vind ze prima gelukt, dankjewel! Was zeker gezellig! :D

      Verwijderen
  4. Casual outfit maar toch heel leuk door het contrast van je zwarte jeans met het gebleekte jeansvestje.
    Ik vind je haar ook echt tof, beetje wild!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Vind je witte converse gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw staat je heel mooi! Mooie sjaal en leuke all stars <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Dat spijkerjasje is echt mooi, staat leuk bij je sjaal. En mooie all stars heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great outfit :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit en heel erg mooi jasje! Ik vind het altijd zo leuk om sportkleding te kopen (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super outfit!! Dat jasje heeft een erg mooie zachte spijkerkleur, love it!
    Je hebt ook een super blog dus ik volg je nu zodat ik niks meer hoef te missen!
    Geniet nog van je zondag. XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief berichtje, leuk dat je me bent gaan volgen! :D Jij ook een fijne zondag!

      Verwijderen
  11. I really love this look on you, Emilia! You said you don't wear sporty looks often, but I must say I love how you look in it. This jacket has such a beautiful bleach btw!

    Have a great weekend!:)
    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De kleuren bij elkaar vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke outfit, die witte allstars vind ik altijd heel tof voor de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Heel klassiek door dat spijkerjasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke outfit, ik vind dat sportieve altijd wel leuk! Je spijkerjasje ziet er ook echt perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie outfit! Leuk zo'n shopdagje met andere bloggers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! Geweldige look! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zie je er leuk uit! Gaaf ook met die Allstars eronder ^^.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke outfit. Staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Mag je zeker vaker doen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuke casual outfit! :)

    Ik heb een hele coole winactie lopen, Emilia! Komen jullie eens kijken?
    http://nenacecilia.blogspot.be/2014/04/100-volgers-en-winactie.html

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het prachtig! Heel mooi. Ik volgde je al een tijdje op twitter, maar nu heb ik je blog ontdekt haha! Leuk :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.