Fashion,

NEW IN / Speechless Jewelry

4/19/2014 Pixels By Emilia 27 Comments



Nederlands: Zoals jullie misschien wel weten, draag ik nooit veel opvallende sieraden. Als ik teveel glinsters draag, voel ik me net een kerstboom en ik draag dan ook het liefst mooie, simpele sieraden. Een merk dat zulke sieraden verkoopt, is Speechless Jewelry en afgelopen week kreeg ik een wel héél leuk mailtje van dit bedrijf: of ik misschien een sieraad wilde reviewen op mijn site? Ja, natuurlijk! Ik vind de armbanden van Speechless Jewelry namelijk super en wil jullie graag laten kennismaken met dit merk.

English: As you may know, I never really wear a lot of jewelry. It's just that wearing too much silver or gold makes me feel like a Christmas tree. I prefer wearing only a few pretty, simple accessories. A brand that sells such jewelry is Speechless Jewelry and last week this brand asked me a question that got me extremely happy: if I would like to review one of their accessories on my blog? Yes, of course! I love the bracelets this brand makes and I couldn't wait to tell you guys about the bracelet I got.



Dit is 'm! Een prachtige roségouden slavenarmband. Op de foto's zie je het misschien niet zo goed, maar in de armband staat de quote 'Follow your heart' gegraveerd. Heel mooi en inspirerend.
Speechless Jewelry verkoopt allerlei sieraden, die allemaal voorzien zijn van inspirerende teksten. Er zijn ringen met de quote 'Forever never ends' en armbanden met mooie teksten zoals 'Never give up on the things that make you smile'. Ik vind het heel leuk bedacht. De sieraden zijn allemaal verkrijgbaar in drie kleuren: goud, witgoud en roségoud.


Een detail waar goed over nagedacht is: het sluitinkje van de armband. De armband heeft een scharnier, zodat je hem makkelijk kunt omdoen. Als je hem vervolgens weer dichtdoet, klikken de twee kanten in elkaar (dan zit 'ie al behoorlijk stevig dicht!) en daarna doe je het haakje over het bolletje heen. Een beetje lastig om uit te leggen, maar op de foto hierboven kun je denk ik wel zien wat ik bedoel.



Ik ben helemaal fan en ik wil meer! Ik ben van plan te gaan sparen voor een witgouden armband voor erbij, met een andere quote, omdat ik denk dat ze ontzettend mooi zijn te combineren.
De armband die ik heb, kost €69,99. De andere armbanden, die wat dunner zijn, kosten €49,99. De collectie wordt deze maand uitgebreid met kettingen en oorbellen, dus houd zeker de webshop in de gaten als je net als ik gek bent op mooie, strakke sieraden!
Kende jij het merk Speechless Jewelry al?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

27 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi! Leuk met dat blauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, die armband is echt leuk Emil! Past ook goed bij je horloge (gelukkig haha)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh la la, jij hebt hem ook! Ik vind hem echt heel erg mooi, de quote die er in staat is ook echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Maar wel een beetje te duur voor mij helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige armband, simpele sieraden zijn meestal inderdaad het mooist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Ik heb het al doorgegeven aan Robert voor moederdag haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi die armband, ik ben gek op rosé gouden sieraden, je horloge is ook een plaatje!

    xoxo Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! Ik heb ook een speecheless bracelet, alleen het sluitinkje is kapot :( Dus wees er voorzichtig mee haha, echt mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt! Het voelde behoorlijk stevig aan, maar dan zal ik inderdaad oppassen met de sluiting. Dank je! :)

      Verwijderen
  9. Wauw heel erg mooi! Die armband is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie armband, de foto's zijn ook echt onwijs mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is ontzettend mooi en de quote erin maakt het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Je horloge is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw! Ik kende dit merk nog niet, maar het ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi! Vooral het horloge vind ik prachtig! Ook hele mooie foto's (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi zeg! Ook leuk gecombineerd met elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg mooi! Ik vind het ook goed bij je passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind eigenlijk vooral je horloge mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw heel mooi gecombineerd, staat prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.