Instagram,

INSTAPOST #22

4/11/2014 Pixels By Emilia 23 Comments

Some happy picture of last week's outfit post / Caramel soy latte, so yummy! / My cutest phone case
Fruits make the best snack for sunny days / I learnt balloon modelling at a festival / The sky looked magical
With my sis in Suriname, last summer / Sushi at my cousin's birthday / Some portrait my mum took in Den Bosch
Instagram: @emiliavd

Nederlands: Vandaag weer een Instapost met Instagramfoto's van de afgelopen maand. Altijd leuk om weer even terug te blikken op wat ik allemaal heb gedaan. Ik heb het redelijk druk gehad, maar de komende weken worden nog veel drukker: tentamens (véél tentamens) en deadlines, stage, mijn verjaardag (nog 11 dagen!), Pasen en er staan ook weer een paar events op de planning. Vooral veel leuke dingen dus! Hebben jullie wat leuks op de planning voor dit weekend?

English: Time for another Instapost with Instagram pictures of the past month. I always like looking back at what I've been doing. I've been quite busy, but I'm sure the upcoming weeks will be way busier: I'll be having exams (lots of them, wish me luck) and deadlines, my internship, my birthday, some nice blog events and Easter! A lot of things I'm looking forward to! Are you having some fun plans for the weekend already?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Die foto van de lucht is echt prachtig :) Alvast veel succes gewenst met je tentamens en deadlines.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's allemaal, je telefoonhoesje is echt superleuk, haha! En die foto van de lucht is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk diary! Ik vind dat hoesje echt heel schattig:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste foto is echt een happy foto! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke foto's! Alvast succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's, super cute hoesje en wat een prachtige lucht<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent ook echt een mooie meid he! hele gave foto's liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaaah je phonecase is zó geweldig! Onwijs leuke foto's lief en ik hoop je gauw weer te zien <3 Fijn dat er zoveel mooie momentjes op je planning staan en geniet ervan Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mmm die bak met het verse fruit... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne foto's! Veel succes met je drukke weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zonnige foto's, en wat zie je er altijd stralend uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke en kleurijke foto's! Ik word het helemaal vrolijk van (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke foto's! Ik vind dit soort artikels altijd zo leuk om te zien. Klinkt alsof je veel leuke dingen op de planning hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke foto's zeg! en je iphone hoesje is echt te schattig!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foto's zitten er tussen, ik wil echt naar Suriname om familie te bezoeken ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto's! Je telefoonhoesje is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat hoesje! Ik ben echt jaloers op iedereen met een telefoon waar een mooi hoesje om past, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.