Beauty,

BEAUTY / My favorite perfumes

4/08/2014 Pixels By Emilia 24 Comments


Nederlands: Eén van mijn beste vriendinnen reageerde laatst ontzettend verbaasd toen ze zag hoeveel luchtjes ik had. Nou vind ik zelf dat ik niet eens zoveel luchtjes heb, gewoon een stuk of 5 of 6 of misschien 7. 'Maar die kun je toch niet allemaal tegelijk dragen', vond ze. Daar had ze natuurlijk wel een punt, maar ik vind het juist heerlijk om af te wisselen met geurtjes. Ik heb voor elke gelegenheid wel een ander parfum en vandaag ga ik jullie mijn top 3 daarvan laten zien.

English: When one of my best friends found out how many perfumes I own, she was kind of surprised. I don't even think I own that many, only 5 or 6 or maybe 7, but she was like 'but you can't even wear them all at once'. I have to admit she was right, but I just like to vary when it comes to scents! I have another favorite perfume for several occasions and today I'll be showing you guys my top 3.


Viktor&Rolf – Flowerbomb

Laten we maar meteen beginnen bij het duurste luchtje uit dit lijstje: Flowerbomb van Viktor&Rolf. Dit luchtje kocht ik begin vorig jaar met cadeaubonnen die ik voor mijn verjaardag had gekregen, anders had ik het denk ik te duur gevonden. Ik bedoel, de geur is echt perfect en blijft urenlang om je heen hangen, maar €82 voor 50ml eau de toilette vind ik best extreem.
Flowerbomb ruikt, zoals de naam al doet vermoeden, heerlijk bloemig en zoet en een beetje poederig. Het is niet echt zware geur, maar volgens mij wel het zwaarste luchtje dat ik zelf heb en daarom draag ik deze geur ook vooral in de herfst en de winter.
Het fijnste aan Flowerbomb, op de geur na dan, vind ik dat het luchtje bijna niet verdwijnt. Als je het 's ochtends opspuit, ruik je het tegen de avond vaak nog een beetje!


Guess – Girl

Girl van Guess is het eerste luchtje dat ik voor mijn blog heb mogen testen. Ik kreeg het na een event iets meer dan een jaar geleden en het is nog steeds een favoriet. Dat zie je op de foto ook wel, het flesje is al bijna leeg! Daar baal ik wel een beetje van, want vooral in de lente is dit een geweldige geur. Ontzettend zoet en fruitig, echt zo'n meisjesachtig geurtje waar je helemaal vrolijk van wordt. Ik heb al een uitgebreid artikel over het luchtje geschreven, dus als je er benieuwd naar bent, klik dan hier.
Guess Girl is een lekker betaalbaar luchtje (30ml kost ongeveer €30), dus dat is ook heel fijn.


Mexx – Energizing Woman

Ook Mexx Energizing is een luchtje dat ik kreeg bij een evenement en ik heb het sindsdien meerdere keren per week gedragen. Vooral op dagen dat ik enorm vroeg moet opstaan, grijp ik snel naar dit luchtje. De geur is zo ontzettend verfrissend! Het fijne aan Energizing is dat de geur niet enorm sterk is en je dus niet een hele walm parfum om je heen hebt hangen. Gewoon heel subtiel, fris en fruitig.
Mexx Energizing is lekker budget (€33 voor 50ml) en een artikel dat ik schreef over het parfum vind je hier.

Wat is jouw favoriete geurtje?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

24 opmerkingen:

  1. De eerste twee luchtjes lijken mij heerlijk x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Guess – Girl lijkt me echt een lekkere geur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm ziet er super lekker uit! En het is juist leuk om af te wisselen inderdaad :) Ben erg benieuwd naar het luchtje van Guess :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, Viktor&Rolf is zo lekker! Ik heb hem zelf niet, maar staat nog steeds hoog op de wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben echt gek op het Mexx luchtje, hij is echt lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De geurtjes lijken mij ontzettend lekker! Mijn favoriete blijft Alien van Thierry Mugler!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik nog niet geroken maar wwel leuke verpakkingen! Mijn favoriet is Cloé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het flacon van Guess vind ik echt prachtig! En ik ben heel erg benieuwd naar Flowerbomb, deze lijkt mij heerlijk :)
    Leuk om jou top 3 te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal mijn favoriet te noemen, dat is Daisy van Marc Jacobs, een heerlijke tijdloze geur!

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige flacons zeg, heel mooi! Viktor en Rolf is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moooi hè! Vooral de flacon van Flowerbomb blijf ik geweldig vinden, echt een plaatje!

      Verwijderen
  10. Flowerbomb blijft mijn alltime favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het luchtje van Guess lijkt mij erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Flowerbomb lijkt mij erg lekker :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik droom altijd weg als ik over geuren lees. Heerlijke parfums lijken me dit! Ik weet nog goed toen je reviews over de laatste twee parfums schreef. Ik ben nog steeds heel benieuwd naar Guess en 't geurtje van Mexx. Flowerbomb is sowieso héérlijk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Flowerbomb lijkt me leuk! Mijn favoriete geuren zijn Signature en Love, Chloé van Chloé, Daisy van Marc Jacobs en Alien van Thierry Mugler. Ik heb helaas nogal een dure smaak :( ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, jammer dat sommige luchtjes zo'n rib uit je lijf zijn hè? Ik ken de meeste geuren die je opnoemt en ze zijn inderdaad heerlijk!

      Verwijderen
  15. Flowerbomb is ook mijn favorite, alleen dan wel de eau de parfum versie. Hmmm heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het luchtje van mexx wil ik binnenkort nog eens kopen! Vind 'm zo lekker! Ik draag zelf heel graag For her van Replay <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Flowerbomb is heerlijk. Deze geur wil ik nog steeds eens kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Flower Bomb lijkt me heerlijk! Ik ben ook wel benieuwd naar het geurtje van Guess

    BeantwoordenVerwijderen
  19. de eerste twee zijn inderdaad echt super maar prijzig vooral flowerbomb is TE BOMB! te lekker luchtje! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Girl van Guess wil ik ook nog wel een keer proberen, die lijkt me erg lekker! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.