Animals,

SPRING / Cuteness overload

3/20/2014 Pixels By Emilia 14 Comments


Nederlands: Vandaag is de eerste (officiële) dag van de lente en de lente betekent... Pasgeboren dieren! Ik word altijd helemaal gelukkig als ik door de weilanden fiets en alle lammetjes, kuikentjes en andere babydiertjes zie rondhuppelen. Om het begin van de lente te vieren, leek het me leuk om foto's van allerlei jonge dieren in een artikel te verzamelen. Dus presenteer ik jullie vandaag: mijn schattigste blogpost ooit! Hopelijk worden jullie er net zo vrolijk van als ik!

English: Spring had started officially today, which means... soon all animals will have babies! I always get happy when I go outside and spot all those cute little lambs, calves and other baby animals gamboling in the meadows. To celebrate the beginning of Spring, I thought it would be a great idea to collect pictures of all kinds of young animals in one article. So here it is, my cutest blog post ever! I hope it'll make you guys smile as well!

Calf / Chameleon / Bunny / English bulldog
Swan / Lamb / Fox / Kitten
Giraffe / Piggy / Cheetah / Koala
Ahhh, lief toch? Welk babydier vind jij het leukst of schattigst? Of kan je (net als ik) niet kiezen?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

14 opmerkingen:

  1. Oooooooh, wat een super schattige afbeeldingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh cuteness overload inderdaad. Dit is echt te schattig, ik vind ze allemaal zo lief, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt te lief! Die baby giraffe, ahwwwwww.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klein konijntje met die wortel, smeltttt <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oké dit is inderdaad echt een overload een cuteness! Dat kleine biggetje is zo lief. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhww dat konijntje zo lief! Ik hoop over twee weken een konijntje te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zó lief. Ik heb ook een pinterest bord met allemaal schattige dieren. Heerlijk om naar te kijken als je je even rot voelt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.