Fashion,

OUTFIT / Shopping day

3/08/2014 Pixels By Emilia 38 Comments


Nederlands: Afgelopen donderdag was ik vrij van school en ging ik een dagje op stap met mam. Shoppen, lunchen, meer shoppen en 's avonds weer uit eten. Zo gezellig! Tussendoor maakten we ook nog even de outfitfoto's die je hierboven ziet. Mama vindt het nooit zo leuk om foto's te maken, omdat ze denkt dat ze er niet goed in is, maar ik vind ze prima gelukt. Bedankt mam!
Het was zo zonnig dat ik besloot mijn winterjas thuis te laten en een jasje aan te doen. Wel met een dikke trui eronder en mijn over knee boots, want echt heel warm was het ook weer niet. Wat vinden jullie van de outfit?

English: Last Thursday I had a day off of school, so I planned a day out with my mum. We did some shopping, had lunch, did some more shopping and had dinner at some restaurant. We had so much fun! We also made some time to take these pictures. Mum actually doesn't like to make pictures, because she thinks she's bad at it, but I think the pictures turned out pretty well. Thanks mum!
It was quite sunny that day so I decided to leave my winter coat at home and to wear a jacket. But since it wasn't super warm, I combined it with a warm knit and my over knee boots. What do you think of the outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

38 opmerkingen:

  1. Prachtige outfit Leuk dat je zo een gezellige dat had met je moeder en de foto's zijn super mooi hoor, dus je mams kan het erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele leuke outfit!
    Een moeder-dochter dagje kan deugd doen he? :)
    PS : je hebt prachtige benen! (heb ik misschien al eens gezegd hihi)
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo dagje op pad! Dat jasje is mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn echt leuke foto's hoor! Zeg het haar maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik zal het doorgeven, dat vind ze vast leuk om te horen! :)

      Verwijderen
  5. Wauw, weer een prachtige outfit! Vooral dat jasje is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit, dat jasje is super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely outfit!

    www.thetouristoflife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's zijn echt goed gelukt! Mooie jas!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie je al shoppen in deze outfit, haha :)! Ik vind 'm leuk én goed gecombineerd. Ik vind het jasje ook zo leuk én dan die laarzen, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind dat je moeder mooie foto's kan maken hoor! En je vest is heel erg leuk. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk dat jasje! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof jasje emilie! Staat je goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, je mom kan echt amazing pictures maken hoor! Sowieso ben ik dol op jouw outfitfoto's, want jij varieert zo lekker. :) oh, en de gorgeous kwaliteit! Leuke outfit ook weer, lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Zal een leuk dagje geweest zijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat vest is echt super leuk! Klinkt als een leuk dagje en je mama maakt echt fantastische foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moeder-dochter dagjes zijn altijd zo leuk! :-) Ik vind je jasje echt tof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij zag ik je donderdag op Utrecht Centraal lopen samen met je moeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Dat zou heel goed kunnen, want we moesten overstappen in Utrecht! :)

      Verwijderen
  18. Wat weer een prachtige foto's meid! En een hele mooie outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke outfit ! En ik vind je jas erg mooi ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig jasje! Je lijkt op alle foto's net een engeltje, je hebt zo'n laagje over je heen haha. Maar dat is de stof van je jasje ;P Liefs, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuke outfit en de foto's zijn mooi geworden, mag je mama trots op zijn.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een ontzettend mooie look! Staat je echt heel erg mooi beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke outfit! Dit staat je erg goed ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf jasje, en je moeder mag zeker trots zijn op het fotoresultaat haha. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie outfit! Hele leuke locatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf jasje en ik vind je horloge ook heel mooi. Mooie foto's!
    Ik volg je blog nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I love this look..Im a big fan of the cardigan!

    Chloe xx
    http://candidlychloe0912.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.