Fashion,

OUTFIT / Out of bed

3/19/2014 Pixels By Emilia 25 Comments


Nederlands: Eindelijk weer een outfitpost! Dit is wat ik gisteren droeg, toen ik voor de verandering weer eens een lange schooldag had. Een fijne, comfortabele outfit met een hoop favorieten: mijn grijze Levi's, (nep)leren jasje en hoge laarzen. Het zijn niet de charmantste foto's, maar ach, het gaat om de outfit. Ik zie er behoorlijk moe uit (dat was ik ook) en mijn haar ziet eruit alsof ik net uit mijn bed ben gerold (dat was ook zo). Vandaar de titel van deze post.

English: Another outfit post! This is what I was wearing to school yesterday. I had quite a long day at school so I went for a comfy outfit, with some of my all time favorite items: my grey Levi's, fake leather jacket and over knee boots. These aren't my most flattering pictures ever, but whatever, this post is about the outfit and not about my face, right? I look exhausted (which I was) and my hair looks like I just came out of bed (also true), hence the title of this post.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

25 opmerkingen:

  1. Wauw staat je te gek beauty! Mooi jasje en leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit, je blouse is tof en een zwart leren jasje wil ik ook nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Lekker casual :) Je hebt zo'n mooi gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral je blouse leuk! Ik hou van dat soort bloesjes haha. Tof gecombineerd met dat leren jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Je blouse vind ik heel erg gaaf, je laarzen staan je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke outfit! Mooi laarzen vooral:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, die laarzen staan je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Vooral de combinatie met je blouse, je jasje en je sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie outfit! Die laarzen zijn echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie outfit hoor! Leuk, de combinatie van het leren jasje met het geruite blousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw super leuke outfit. De sjaal is ook erg gaaf en je laarzen zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige outfit! Alles past mooi bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Em! Staat je ook echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooie outfit! van waar is de leren jasje?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de 'slordigheid' van je haar eigenlijk wel tof :)
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat zie je er leuk uit, ondanks dat je jezelf moe en zo vind, ik vind de foto's super geslaagd! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je ziet er echt heel leuk uit!
    Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke outfit! Ik hou echt van de leren jasjes met blousjes combinatie! x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, hele leuke outfit. Het leren jasje en een blousje eronder, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, hele leuke outfit. Het leren jasje en een blousje eronder, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.