Fashion,

OUTFIT / The blue jacket

3/30/2014 Pixels By Emilia 36 Comments


Nederlands: Dit is mijn outfit van afgelopen donderdag, toen ik een lange schooldag had die eindigde met een borrel van de studievereniging. Na de borrel was het nog net licht buiten en wilde mijn vriendinnetje Cynthia wel weer even outfitfoto's maken. Helaas leken de foto's op de camera helemaal niet zo mooi, dus besloten we na 2 minuten maar te stoppen. Maar toen ik de foto's thuis alsnog op de computer zette, bleken ze eigenlijk helemaal niet zo slecht! Daarom dus weinig foto's deze keer, maar ik wilde ze toch even delen.
Ik heb lekker simpele outfit aan met een jasje dat ik deze maand voor het eerst droeg (al hangt het stiekem al meer dan een jaar in mijn kast... Oeps!) en mijn lichte laarsjes die je bijna niet ziet, omdat ze dezelfde kleur hebben als de grond. Als je hier klikt, zie je een duidelijkere foto van mijn schoenen.
Wat vind jij van de outfit?

English: This is the outfit I wore last Thursday, when I had a long day at school that ended with a drink with the student union. After that little party, it luckily was still quite sunny outside, so me and my friend Cynthia decided to quickly take some pictures for the blog. But after a taking a few photos we stopped, since the pictures didn't look good on the camera. When I came home and uploaded the pictures on my laptop, the pictures actually weren't that bad! That's the reason I only have two pictures to share this time, sorry for that!
I'm wearing a quite basic look. I combined a blue jacket that I already bought over a year ago (but I wore it for the first time this month, shame on me!) with some beige ankle boots that you can barely see because the of the color of the ground. If you'd like to have a better look on the shoes, you can click here.
What do you think of this look?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

36 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit! En prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi jasje! Zonde dat het zolang in de kast heeft gehangen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit, heel leuk jasje heb je aan zeg! Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit en wat een mooie laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, ik vind je jasje heel tof! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vind ik echt een prachtige outfit, het totaal plaatje klopt gewoon! Looking Good Em!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi jasje en mooie foto's! Jammer inderdaad dat je maar twee foto's hebt!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. That jacket looks really great, nie choice:) Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, lovely outfit

    http://prettypurple92.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi jasje!

    Ik heb een winactie op mijn blog, doe je mee?
    liefs Mireille
    dresslikemi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful jacket, love this look on you!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je schoenen en jasje heel mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooie look! Ik vind je jasje heel erg tof!
    Jammer dat soms dingen in je kast verdwijnen en je ze dan na een hele tijd ineens pas weer terug vind haha ;)

    xxx Saranda
    Sarandipity, Fashion & Lifestyle blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je jasje is erg gaaf! En wat een mooie foto's weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi jasje! En ik ben altijd een beetje jaloers op je haha, je bent zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk die jacket! Echt mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf jasje en hele mooie laarsjes! Ik zie ze wel hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi jasje, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel classy en mooie outfit! Staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke outfit, en de foto's zijn moooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt een tof jasje, de laatste tijd zie ik mensen vaker dit soort jasjes dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave look chick! Je bent echt een pracht meid <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.