Fashion,

I LIKE / Slip ons, boat shoes or plimsolls

3/11/2014 Pixels By Emilia 18 Comments

1. H&M / 2. Asos / 3. YMC / 4. Attilio Giusti Leombruni
5. Zara / 6. D.A.T.E. / 7. Michael Kors / 8. Eden
Nederlands: Volgens mij heb ik een trend gespot! In al mijn favoriete webshops kom ik ze tegen: slip ons, bootschoentjes, plimsolls of hoe je ze ook wil noemen... Instappers van canvas met een rubberen zool, vaak met een schattig printje. Ik vind ze leuk! Ik denk dat ik deze lente een paar ga uitzoeken, want ik vind ze er niet alleen schattig uitzien, maar ze lijken me ook nog eens ontzettend lekker zitten. Ik heb hierboven mijn favorieten op een rijtje gezet, maar ik kan zelf nog niet echt kiezen. Welke vind jij het leukst?

English: I think I spotted a trend! Browsing through all of my favorite webshops I stumbled across these shoes: slip ons, boat shoes, plimsolls or whatever you like to call them. Canvas sneakers/slippers with rubber soles, that often come with a cute pattern. I like them! I think I'll be searching for the perfect pair this spring, since I think they do not only look lovely, but they look super comfy as well. I selected some of my favorites to show you guys, but I can't decide which pair I like best. What's your favorite?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Ik ben er zeker van dat dit een nieuwe trend is! Je komt ze op straat meer en meer tegen. Nummer 4 vind ik de leukste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nummer 4 vind ik denk ik ook het leukste paar! Maar dat zijn helaas ook meteen de duurste schoenen haha. :(

      Verwijderen
  2. Nummer 1 van de H&M is mijn favoriet maar heb ze nog niet gezien in de winkel en België heeft geen online shop :(
    Ik blijf verder zoeken!
    xo Lyn
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind nummer 8 heel erg leuk! Vooral onder een spijkerbroek lijken ze me mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet hier nog even aan wennen, ik denk dat ik ga voor een paar basics hihi zonder printje, wel zo veilig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze leuk! Zo apart dat na een paar jaar deze trend weer terug komt :) Grappig dat we vroeger altijd vaak bootschoentjes droegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vind ik ook zo grappig! Ik herinner me nog dat ik van die donkerblauwe bootschoentjes had toen ik op de basisschool zat haha, zo leuk.

      Verwijderen
  6. Ik vind ze ook erg leuk, alleen ben ik niet zo van dit soort prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nummer 1 en 8 zijn echt super leuk! Ik loop alleen liever op hakken dus platte schoenen koop ik niet zo vaak meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke & vrolijke schoentjes zijn het <3 helemaal leuk voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een geweldige trend! Nummer 4 en 7 vind ik 't leukst! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze echt super leuk! Dit zomer maar is naar opzoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze super leuk, nummer 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze echt leuk!
    Je hebt trouwens echt een mooie blog, ik ga je nu volgen! :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zitten enorm leuke tussen! Vooral nummer 1 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah wat een zomerse schoentjes! Vooral die van Asos zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.