food,

HOTSPOT / Pink Lemon

3/13/2014 Pixels By Emilia 23 Comments


Nederlands: Toen mam en ik afgelopen week in Den Bosch waren, ontdekten we een onwijs leuk lunchtentje. Zó leuk, dat ik er meteen een artikeltje over wilde schrijven. Het eten en drinken was er namelijk heerlijk, de service was prima en de inrichting van het tentje vond ik ook fantastisch. Een hotspot die je eigenlijk niet mag overslaan als je een dagje naar Den Bosch gaat. Benieuwd over welke lunchroom ik het heb? Lees dan snel verder!

English: When my mum and I went to Den Bosch last week, we had lunch at the cutest lunchroom ever. I liked it so much, that I decided I had to write an article about it. The food and drinks were really good and the furnishing and decorations were so lovely. It's a hotspot I would recommend to everyone who's going to visit Den Bosch. So, if you're curious what lunchroom I'm talking about, you should click the 'read more' button!



Het lunchtentje heet 'Pink Lemon' en je kunt er terecht voor een lunch of high tea. Ook las ik op een bordje dat ze allerlei workshops organiseren en dat je er een kant-en-klare picknick kunt afhalen. Zo origineel!
Mijn moeder en ik kwamen bij Pink Lemon om gewoon te lunchen en we kozen allebei voor een bagel. Mam nam een volkoren bagel met warme geitenkaas, honing en walnoten, ik ging voor de tomatenbagel met hummus en rucola. Lekker!
Die bagel met hummus is trouwens de enige vegan bagel, verder staan er geen veganistische opties op de menukaart! Er zijn wel een hoop vegetarische broodjes, met bijvoorbeeld (geiten)kaas of cream cheese.



De service bij Pink Lemon vond ik heel goed. Het eten werd snel gebracht en het zag er allemaal heel leuk uit. In de bagels zaten van die vrolijke satéprikkers met parasolletjes en drankjes werden geserveerd in gekleurde bekers. En toen mijn bestelling verkeerd was opgenomen (kan gebeuren), boden ze me een gratis smoothie aan voor tijdens het wachten op mijn bagel!
Maar het leukste aan de lunchroom vond ik misschien toch wel de inrichting: lekker licht met véél roze details. Ontzettend schattig en meisjesachtig (maar niet té, hoor!).



De prijzen van de bagels liggen rond de €6 (je hebt de keuze uit Turks brood, zuurdesembrood, meergranen bagels en tomatenbagels). De drankjes (verse juices, smoothies, koffie en thee) kosten ongeveer €3.
Op de site van Pink Lemon vind je meer informatie over de lunchroom, zoals de openingstijden, een telefoonnummer voor als je wil reserveren en de menukaart. Die online menukaart is trouwens niet helemaal up-to-date, een paar bagels zijn ondertussen vervangen!
Pink Lemon is gevestigd in een onopvallend zijstraatje in het centrum van Den Bosch, het adres is: Minderbroederstraat 28 (5211 EL).

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

23 opmerkingen:

  1. Wauw, ziet er goed uit! En super gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dat ziet er echt heel erg leuk uit zeg! En lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tentje, ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt super leuk uit! En lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit zeg, supergezellig tentje! En dat eten, hmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er zo gezellig uit, lekker vrolijk! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel erg leuk uit! Je hebt mooie foto's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn sfeertje en prachtige foto's :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah ziet er mooi uit daar, zal er toch eens een keertje naartoe moeten zo te horen! Ik ga morgen shoppen in den bosch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er leuk uit & mooie foto's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er ontzettend leuk & gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I SO wanna go there! :-) Ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er leuk uit! Ik kom alleen bijna nooit in Den Bosch, maar mocht ik er komen, dan ga ik er zeker even langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er wel heel schattig uit zeg, wat een lief winkeltje! En lekkere juices.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De smoothie is fotogeniek! Overigens lijkt ie me heerlijk. Wat tof dat ze het je ook aanboden, omdat je iets langer moest wachten. Dat kun je echt een goede service noemen. Het interieur ziet er ook zo leuk uit, schattig! Lijkt me een heerlijke lunchtentje. Ik hou het in mijn achterhoofd :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.