Give away,

VALENTINE'S DAY / The cutest videos + give away winner!

2/14/2014 Pixels By Emilia 11 Comments

Nederlands: Fijne Valentijnsdag! Vandaag zal ik de winnaar van de Printic winactie bekendmaken én heb ik een paar schattige filmpjes uitgezocht om met jullie te delen. Ik weet zeker dat iedereen vrolijk word van deze filmpjes (ja, óók de meiden die vandaag chagrijnig kilo's chocolade wegwerken omdat ze nog geen date hebben). Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

English: Happy Valentine's Day! Today I'll announce the winner of the Printic give away and I'll also show you some of the cutest Valentines videos that I looked up on Youtube. I'm sure these videos will make everyone smile (yes, also if you're angry because you don't have a date for today, believe me). Hope you like it!


Nederlands: In het filmpje hierboven zie je hoe een meisje het kantoor van haar vriend heeft versierd. 145 Dagen na Valentijnsdag gaan ze trouwen, daarom heeft ze 145 hartjes opgehangen, waarop ze redenen heeft geschreven waarom ze van haar vriend houdt. Lief!

English: In the movie above you see how are girl decorated her boyfriends office. 145 Days after Valentines they'll get married, so she made 145 heart shaped letters in which she wrote why she loves her boy so much. Sweet!


Nederlands: In dit filmpje zie je vijf goedgeklede mannen liefdesliedjes zingen voor een aantal random dames. Leuke manier om mensen aan het lachen te maken! Hoe verrast zou je zijn, als je ineens wordt omsingeld door een zingende groep mannen? Geweldig!

English: In this movie you see five well dressed guys singing surprise love songs to some random girls. Such a funny way to make people smile! How surprised would you be if a group of random strangers started singing love songs to you? Hilarious!



Nederlands: Dit filmpje vind ik zo schattig. De jongen die je in het begin van de video ziet, gaat zijn vriendin een huwelijksaanzoek doen, maar op een hele sneaky manier... Hij laat zijn vriendin namelijk een surprise party voor hem organiseren (zonder dat zij doorheeft dat het zijn eigen idee is) en daar zal hij dan op zijn knieën gaan. Ahhh!

English: This is such a cute video. The guy you see in this video is going to propose to his girlfriend, in such a sneaky way... He is making his girl organise a surprise party for himself (without her knowing that it's actually his idea) and that's where he's going to ask her. Ahw!


Nederlands: En nu het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht... De winnares van de winactie is: Manon Boerakker! Gefeliciteerd, ik zal je vandaag nog een mailtje sturen!

English: And now the most important thing of today's article: the announcement of the give away winner. Manon Boerakker is the lucky one! Congrats, I'll send you an e-mail today!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

11 opmerkingen:

  1. Ik vind dat met die hartjes aan het plafon zo lief! Ik wil ooit ook zoiets voor m'n vriend gaan doen haha, maar dan wel als we samen wonen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat filmpje van die man die zijn vriendin ten huwelijk vraagt is zo lieeef. Die vond ik laatst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat laatste filmpje, ik hou het niet meer droog! Dat liedje is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi filmpje en gefeliciteerd manon!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah dat laatste filmpje, super lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk filmpje!! en hartstikke bedankt ben echt super blij dat ik gewonnen heb nu kan ik de foto's van new york uitprinten yayyyy!!!!!!! thanks schat xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.