Fashion,

SHOPLOG / Primark, Zara, Monki and more

2/21/2014 Pixels By Emilia 43 Comments


Nederlands: Afgelopen tijd heb ik behoorlijk wat geshopt (doordat iedere winkel nu sale heeft, heb ik nóg meer zin om te shoppen dan normaal) en vandaag ga ik jullie een deel van mijn aanwinsten laten zien! Ik heb niet alles in één keer gekocht, het zijn aankopen van januari én februari, maar ik laat alles nu gewoon tegelijk zien. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe kleding en spulletjes voor op mijn kamer en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te zien!

English: Lately I've been shopping a lot (every store is having sale right now, which makes me wanna go shopping even more often than I usually do) and today I'm going to show you guys some of the things I got. I didn't buy all these things in one day, I'll be showing you stuff I bought during both January and February. I am super happy with all the clothes and home decoration stuff I got and I hope you like my shoplog.


Deze sjaal zag een paar maanden geleden al in de winkel, maar toen vond €50 een beetje teveel. Later kreeg ik spijt dat ik hem niet gewoon had meegenomen, maar achteraf was dat maar goed ook, want uiteindelijk heb ik hem in de sale gekocht voor iets minder dan de helft!

Ik probeer de laatste tijd mijn kamer wat gezelliger te maken en ik vind dienbladen altijd heel leuk staan ter decoratie. Bij Xenos kocht ik een wit dienblad met een soort leatherlook voor €6,99 en ook de kommetjes die ik erop heb gezet, heb ik daar gekocht. Van de schaaltjes weet ik helaas de prijs niet meer. Oh, en de chocolade kocht ik bij Action, superlekker!

Oei, deze foto's doen de kledingstukken totaal geen eer aan, sorry! Het blazertje ziet er op deze foto's nogal gekreukt uit, dat komt doordat ik de foto meteen maakte nadat ik het uit de verpakking had gehaald. Nu alle vouwen zijn gladgestreken, is het echt een ontzettend mooi jasje. De blazer bestelde ik bij Nelly.com en de blouse kocht ik bij Mango.

Hoe schattig zien deze reiningsdoekjes eruit? Ik kocht ze bij Primark en ze kosten slechts €1,50 per twee pakken. Ik vind deze doekjes ontzettend fijn. Normaal reageert de huid van mijn gezicht niet zo goed op zulke doekjes (vroeger kreeg ik er altijd allergische reacties van), maar met de cleansing wipes van Primark heb ik daar gelukkig geen last van.

Nieuwe schoenen! Eindelijk! Op school mag ik tijdens de praktijklessen geen hakken dragen, dus ik ben altijd op zoek naar leuke platte schoenen en deze vond ik echt heel tof. Normaal ben ik niet echt weg van studs en spikes, maar bij deze schoenen vond ik het op de een of andere manier juist leuk!

Afgelopen week moest ik een halfuurtje op een vriendin wachten in de stad en de enige winkel die op dat tijdstip nog open was, was Primark. Omdat het etenstijd was, was het lekker rustig in de winkel en kon ik op mijn gemakje rondkijken. Ik heb er niet zoveel gekocht, maar een van de dingen die ik vond was deze trui. Ik vind het zo'n grappig ding met die twee kleuren! En het leukste... Bij de kassa bleek dat hij was afgeprijsd naar €5! De sjaal kocht ik trouwens een week eerder bij Monki.


Van geurkaarsen word ik altijd blij en zeker als ze in zo'n mooi vaasje zitten! Deze kaars kocht ik voor €1,50 bij Kruidvat. De mokken die je erachter ziet staan, kreeg ik trouwens van een vriendin voor mijn verjaardag, zo leuk!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Wauw leuke aankopen! Ik ga maandag nog na Almere, dus ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay onwijs leuke shoplog en super mooie aankopen <3 Prachtige sjaaltjes en wat zijn de schoenen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen heb je gedaan, ben benieuwd hoe die heels je staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankopen! Ik vind de schoenen echt mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen! Die schoenen zijn wel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke aankopen, je schoenen en sjaaltjes zijn zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die blouse vind ik echt heel erg leuk, ik hou van bloesjes. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu je het zegt, ik vind het ook echt een Esmay-blouse! Als ik 'm niet meer draag, komt 'ie jouw kant op haha. :)

      Verwijderen
  8. Hele leuke aankopen! Zeker de schoenen vind ik heel mooi :).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik vind vooral dat geruite blouseje heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw de trui in combinatie met die sjaal is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige hakken!

    www.thetouristoflife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, hele mooie en leuke aankopen! Die eerste hakken zijn ook echt schitterend!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie aankopen! Vooral je schoenen, die eerste sjaal en je kamerspulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je leuke aankoopjes gedaan :D ik vind die schoenen echt geweldig! Ben benieuwd hoe ze je staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt echt super leuke dingen gekocht zeg! Ik vind eigenlijk alles wel leuk wat je hebt gekocht :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke dingen, vooral de schoenen! Van waar komen ze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zara! Ze zijn van de oude collectie, maar misschien kun je ze in de sale vinden!

      Verwijderen
  17. Vooral die hakken zijn echt prachtig! Leuke aankopen! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige aankoopjes! Die schoenen zijn echt zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie aankopen en foto's! liefs en een goed weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke aankoopjes! Ben verliefd op je hakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke aankoopjes, vooral die hakken en dat tweekleurige vest vind ik geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben verliefd op je hakken, wat zijn ze prachtig! De trui van de Primark met de sjaal, die vind ik ook erg mooi! De kommetjes van Xenos zijn ook zo leuk. Ik zag laatst ook heel wat in de sale bij Xenos qua kommetjes etc. moest me toen echt inhouden, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, de schoenen op de eerste foto vind ik echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave schoenen. Hopelijk maak je er snel een outfit mee! Ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ahh die nieuwe verpakking primark doekjes is tof

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.